Coca-Cola a lansat în România o campanie pe Instagram, care pune la bătaie ca premiu imprimarea pe mii de doze a unor poze realizate de utilizatorii reţelei de socializare.
Campania este realizată de GMP Advertising şi Webstyler.
Cum funcţionează campania?
Utilizatorii de Instagram sunt provocaţi să publice o poză care surprinde "un feeling" şi să o marcheze cu hashtagul "#TasteTheFeeling". În plus, internauţii trebuie să dea tag contului Insta@CocaColaRomania.
Campania a început ieri, la ora 14.00, şi va dura până pe 24 mai, ora 12.59.
"Feeling-urile" pe care utilizatorii trebuie să le surprindă în fotografiile lor sunt următoarele:
- Feeling determined (motivat)
- Feeling relaxed (relaxat)
- Feeling active (activ)
- Feeling naughty (obraznic)
- Feeling sexy
- Feeling lazy (leneş)
- Feeling in love (îndrăgostit)
- Feeling refreshed (revigorat)
- Feeling inspired (inspirat)
Campania este organizată şi desfăşurată în mediul online, exclusiv prin intermediul platformelor de socializare Instagram şi Facebook.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii