Patru agenţii româneşti se află pe lista scurtă pentru câştigarea unor trofee la Cannes Lions, festivalul internaţional de creaţie care se desfăşoară în aceste zile pe Riviera Franceză. McCann, Publicis, Ogilvy şi Conhn & Jansen JWT se află până acum pe shortlist-ul competiţiei cu opt campanii.
McCann are cele mai multe nominalizări: trei cu Pay with Blood pentru Festivalul Untold şi trei pentru campanie Bittersweet pentru brandul Paul. A doua agenţie după numărul de nominalizări obţinute până acum este Publicis, care este prezentă pe short-list cu campaniile ACR Street View Test şi Bernie Speed Test, fiecare cu două nominalizări.
Promo & Activation, PR, Radio şi Direct sunt categoriile care le-au adus nominalizări agenţiilor româneşti.
Paginademedia.ro prezintă, în continuare, campaniile româneşti nominalizate până în prezent la Cannes Lions 2016
Categoria DIRECT
PAY WITH BLOOD
Client: Untold Festival şi Institutul Naţional de Transfuzie
Agenţie: McCANN WORLDGROUP ROMANIA
Sectiune: Use of Direct Marketing; Use of Ambient Media: Small Scale
ACR STREET VIEW TEST
Client: ACR (Automobil Clubul Roman)
Agentie: PUBLICIS ROMANIA
Sectiunea: Commercial Public Services
Categoria PR
PAY WITH BLOOD - 2 nominalizări
Client: Untold Festival şi Institutul Naţional de Transfuzie
Agentie: McCANN WORLDGROUP ROMANIA
Secţiunile:
- 1. Travel, Transport & Leisure
- 2. Practices & Specialisms; Live Shows / Concerts / Festivals
BITTERSWEET PIES
Client: Paul
Agentie: McCANN WORLDGROUP ROMANIA, MRM//McCANN
Secţiunea: Retail, e-Commerce, Restaurants & Fast Food Chains
ARCUB FOR BUCHAREST 2021
Campania Bucureşti - Capitală culturală europeană 20121
Agentie: PUBLICIS ROMANIA
BRAVE CUT
Client: Fundanţia Renaşterea
Agenţie: McCANN WORLDGROUP ROMANIA
Secţiunile: Practices & Specialisms; Celebrity Endorsement
BERNIE SPEED TEST
Client: ARCUB For BUCHAREST2021
Agenţie: PUBLICIS ROMANIA
Secţiunile: Digital & Social; Response / Real-time Activity şi Campaign; Costs / Creative Performance PR Campaign
Bernie Speed Test from mrsbrebenel on Vimeo.
Categoria: PROMO and ACTIVATION
BITTERSWEET PIES - 2 nominalizări
Client: Paul
Agenţie: McCANN WORLDGROUP ROMANIA, MRM//McCANN
Secţiunea:
- 1. Use of Promo & Activation; Use of Customer in-Store Experience
- 2. Promo And Activation; Campaign; Low Budget Campaign
GO MONO
Client: Radio XXI
Agentie: McCANN WORLDGROUP ROMANIA
Secţiune: Promo And Activation; Use of Promo & Activation; Use of Broadcast
ACR STREET VIEW TEST
Client: ACR (Automobil Club Român)
Agenţie: PUBLICIS ROMANIA
Secţiunea: Digital & Social; Use of Digital Platforms
PURITY TEST
Client: VALVIS HOLDING
Agenţie: COHN AND JANSEN J. WALTER THOMPSON
Secţiunea: Food & Drinks
Categoria RADIO
Campanie: GREEK HOLIDAY
Client: VICE ROMANIA
Agenţie: OGILVY&MATHER ROMANIA
Secţiunea: Radio & Audio; Media & Publications
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu