ACTUALIZARE. Echipa Radio 21 a lansat aseară şi cel de-al doilea spot al campanie "E fotbal peste tot". Clipul, în articol.
VIDEO. Campionatul European de Fotbal i-a inspirat pe matinalii de la Radio 21, Bogdan şi Shurubel, să pună la punct o campanie cu suporteri în prim plan. Cum ar fi dacă oamenii obişnuiţi ar avea propria galerie?
Totul a început cu un clip postat pe Facebook cu o zi înainte de meciul de deschidere al României la Euro 2016. Realizatorii matinalului s-au deghizat în suporteri şi au făcut galerie oamenilor obişnuiţi: au ţipat şi au fluturat steagul pentru un sărut în parc, au făcut urale unei şoferiţe care îşi parca maşina, dar şi altor oameni prinşi în ipostaze obişnuite.
"Clipul postat pe pagina de Facebook Radio 21 cu hastag-ul #efotbalpestetot face parte dintr-o serie de video-uri, filmate sub umbrela campaniei noastre „E fotbal peste tot”. Am terminat deja filmările pentru următorul clip şi îl vom lansa foarte curând", au declarat reprezentanţii postului de radio pentru Paginademedia.ro.
Ce şi-a propus Radio 21 prin această campanie?
"Au vrut să reflectăm într-un mod amuzant cum fotbalul, un sport de care oricum românii sunt îndrăgostiţi, ne-a acaparat toată atenţia odată cu Euro 2016. E genul acela de eveniment care ne uneşte.
Toţi românii respiră fotbal. În jurul nostru e totul numai despre fotbal! La TV, la radio, în magazine! Aşa că Bogdan şi Shurubel au vrut să arate cam cât de mult fotbal e în jurul nostru. Atât de mult încât mai că îţi vine să intri prin alunecare în autobuz ca să prinzi un loc liber!", au spus oficialii Radio 21.
Sloganul campaniei este „E fotbal peste tot”, iar în desfăşurarea acestei campanii, iniţiate de Bogdan şi Shurubel - realizatorii matinalului „Dimineaţa-n Mare Fel” este implicată întreaga echipă de la Radio 21.
În cadrul acestei campanii, în matinalul Radio 21 se desfăşoară şi un concurs cu premii pentru ascultători. Concursul se numeşte „Fotbalişti sau Dji” iar Bogdan şi Shurubel testează ascultătorii în fiecare dimineaţă, provocându-i să recunoască un nume şi să spună dacă acesta este Dj sau fotbalist. Un răspuns corect îi aduce ascultătorului 100 de Euro cash şi un kit de suporter (un tricou personalizat şi un bax de bere).
Campania „E fotbal peste tot” a început pe 9 iunie 2016 şi se va încheia odată cu Campionatul European.
VIDEO. Primul clip al campaniei
VIDEO. Al doilea clip al campaniei
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii