Campanii publicitare create de Xbox şi Burger King, în colaborare cu McDonalds, se numără printre cele şapte favorite la câştigarea unui „Leu” la Cannes Lions 2016.
Cel mai important festivalul de creativitate începe maine şi se încheie pe 25 iunie. Adage.com a ales şapte spoturi publicitare care, după părerea lor, au şanse mari să convingă juriul de la Cannes Lions 2016.
„Le au pe toate, de la idei remarcabile la execuţii impecabile”, în acest fel îşi justifică revista specializată în marketing şi media selecţia făcută.
VIDEO. Campaniile favorite la Cannes Lions 2016
1. Burger King & Peace One Day "McWhopper"
Burger King a propus rivalilor de la McDonalds o ofertă de colaborare pentru crearea unui burger McWhooper, pentru Ziua Păcii. McDonalds a refuzat politicos, însă Burger King a consemnat deja o victorie mare de PR, consecinţă a acestei campanii, care ar trebui să cântărească destul de mult pentru a domina mai multe categorii la Cannes Lions.
2. Xbox "Survival Billboard"
Xbox a sărbătorit lansarea în Marea Britanie a jocului Rise of the Tomb Raider cu o - cascadorie genială şi sadică în acelaşi timp. Aceasta a constat în cooptarea a opt fani Lara Croft care să înfrunte o serie de intemperii precum ploaie, vânt şi chiar zăpadă, toate create artificial, urcaţi pe un panou publicitar timp de 24 de ore.
3. If Insurance „Slow Down GPS”
Forsman&Bodenfors s-au gândit să adauge un element de siguranţă pentru sistemele de navigaţie. Aplicaţia gândită face ca vocea GPS-ului să se schimbe cu una a unui copil în momentul în care automobilul se află în apropierea unei şcoli, centre de îngrijire de zi sau în alte zone în care copiii ar fi susceptibili de a fi prezenţi. Aplicaţia funcţionează deja în jurul şcolilor şi centrelor de îngrijire a copiilor din Suedia, Finlanda şi Norvegia.
4. Shiseido "High School Girl?"
Campania creată de japonezii de la Shiseido este una surprinzătoare. Aparatul foto se mişcă prin ceea ce noi credem că este un grup de fete de liceu, dar apoi, printr-o mişcare de aparat de tip fast backward, devine clar fetele de liceu sunt de fapt băieţi, iar adevărul a fost ascuns tot timpul cu ajutorul machiajului.
5. "Van Gogh BnB" – Institutul de Artă din Chicago Institutul de Artă din Chicago a adus la un loc toate cele trei versiuni ale lucrării „dormitorul”, semnate Van Gogh. Cu această ocazie, aceştia au reprodus în mărime naturală lucrarea, într-un dormitor dintr-o clădire-monument istoric din Chicago.
6. REI "#OptOutside"
Retailerul american REI a luat o poziţie curajoasă anti-consumerism în cea mai mare zi de vânzare cu amănuntul a anului. REI a decis să închidă complet Black Friday şi să-şi plătească toţi cei 12.000 de angajaţii, ca şi cum ar fi fost o zi de lucru obişnuită, "astfel încât aceştia să poată face ceea ce le place cel mai mult- să stea afară".
7. Under Armour "Rule Yourself: Phelps"
Agenţia de publicitate Droga5 a creat o campanie în care apare înotătorul Michael Phelps. Acesta este înfăţişat pregătindu-de singur pentru un ultim moment de glorie, olimpiada de la Rio.
Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro
Trimite un comentariu