A treia zi a festivalului de la Cannes i-a adus agenţiei McCann România încă trei trofee, unul de argint şi două de bronz. Pay with blood şi Bittersweet Pies sunt cele două campanii care au îmbogăţit palmaresul agenţiei McCann cu încă trei premii, două Bronze Lion la categoria Media şi unul Silver Lion la categoria Creative Data Lions.
Până acum, cele două campanii au adus agenţiei şi alte premii.
Campania Pay with blood a mai câştigat un Silver Lion la categoria PR, iar Bittersweet Pies i-a adus agenţiei două trofee de bronz, unul la categoria PR şi unul la categoria Promo&Activation.
Campaniile româneşti care au câştigat ieri seară premii la Cannes Lions:
BITTERSWEET PIES - Silver Lion la categoria Creative Data Lions şi Bronze Lion la categoria Media
Client: Paul
Agentie: McCANN WORLDGROUP ROMANIA, MRM//McCANN
PAY WITH BLOOD - Bronze Lion la categoria Media
Client: Untold Festival şi Institutul Naţional de Transfuzie
Agenţie: McCANN WORLDGROUP ROMANIA
Sectiune: Use of Ambient Media: Small Scale
Citeşte şi:
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu