O campanie publicitară a reuşit să deturneze atenţia de la o dezbatere electorală pentru preşedinţia Statelor Unite ale Americii. A luat şi un premiu important pentru performanţă: Grand Prix la Cannes Lions, la categoria Integrated.
Ceea ce părea o reclamă electorală, contruită ca un spot pentru un candidat, îl "promova", de fapt, pe Frank Underwood, personajul principal din House of Cards. Spotul pentru serialul de pe NetFlix cu Kevin Spacey era integrat perfect în program: a fost difuzat în decembrie 2015 în pauza publicitară de la dezbaterea electorală găzduită de CNN. Confruntarea candidaţilor republicani a fost urmărită atunci de 18 milioane de americani.
Reclama a avut un impact atât de mare încât în mediul online a umbrit dezbaterea dintre candidaţii reali şi a devenit unul dintre cele mai comentate subiecte pe Facebook şi Twitter în timpul emisiunii electorale.
"Mereu urmărim să realizăm o campanie cu un asemenea impact cultural pentru clienţii noştri. Totul este să găseşti modul în care să integrezi o poveste în diferite medii" a declarat Ari Weiss, director de creaţie al BBH New York.
VIDEO. Spotul pentru House of cards, realizat de agenţia BBH
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu