(P) Coca-Cola HBC România, cea mai mare companie din industria băuturilor de pe piaţa locală, lansează platforma “După Noi”, care va îngloba atât iniţiativele companiei, cât şi programe ale comunităţilor.
Proiectul „După Noi” începe cu Ţara Dornelor, o zonă foarte specială pentru Coca-Cola HBC, pe de o parte pentru că este unul din puţinele locuri din ţară unde mediul natural a rămas intact, iar oamenii au rămas autentici - autenticitatea fiind şi una din valorile companiei – şi pe de altă parte pentru că este zona de unde izvorăşte apa pentru produsele Dorna, Dorna Izvorul Alb şi Poiana Negri.
Strategia pe termen mediu a platformei “După Noi” are în vedere crearea de conţinut pentru promovarea zonei, a oamenilor, tradiţiilor şi meşteşugurilor din Ţara Dornelor, precum şi încurajarea unui stil de viaţă responsabil, prietenos cu mediul înconjurător. Ţara Dornelor este doar primul popas, în viitor platforma urmând a include şi alte episoade “După Noi”.
Lansare la Teatrul Naţional, cu Ion Caramitru
Teatrul Naţional a fost "scena" lansării proiectului.
Echipa care s-a ocupat de proiect povesteşte:
"Cum altfel puteam transmite aceasta filosofie daca nu... printr-o invitatie la teatru? Fara ca invitatii sa stie ca scena va fi locul de desfasurare a evenimentului, am creat un decor, o oaza de liniste din Tara Dornelor chiar in mijlocul agitatiei urbane sustinut de un ecran de proiectie de 270 de grade. Insulele de lemn, podeaua din iarba naturala, tavanul de lumina din umbrele si proiectiile de sunet&imagini din padurile bogate ale Dornei au fost doar cateva dintre elementele care au intretinut atmosfera pana la deschidere.
Insa surpriza cea mare a venit atunci cand am aflat cu adevarat unde ne aflam. Cand ecranul de mijloc s-a ridicat, vocea marelui actor Ion Caramitru a rasunat dintr-un alt loc decat cel cu care suntem de regula obisnuiti – din sala, din postura spectatorului – aplaudand acest joc de rol. La fel ca in teatru, si in viata putem fi actori principali, in special atunci cand vorbim despre ceea ce lasam mostenire generatiilor viitoare.
Evenimentul a continuat cu proiectiile de fotografii si continut video ale celor mai importante povesti pe care le-am gasit pana acum in Tara Dornelor – locul de unde a pornit ideea proiectului Dupa Noi.
Filozofia platformei: Ce lăsăm După noi?
“După Noi” reflectă filosofia companiei, aceea de a face tot ce este posibil pentru a lăsa în urmă o lume mai bună, prin protejarea mediului şi a resurselor, prin promovarea valorilor, a tradiţiilor, a poveştilor şi a locurilor din România.
Platforma îşi propune să inspire cât mai mulţi oameni să conştientizeze cât de important este ce lasă în urma lor şi să adopte un stil de viaţă cât mai responsabil, pe care să-l transmită şi generaţiilor viitoare.
Irina Ionescu, Public Affairs & Communication Manager Coca-Cola HBC România:
„După Noi a apărut din nevoia de a ne defini pe noi, ca oameni, pe de o parte, şi pe noi ca producători şi îmbuteliatori de băuturi răcoritoare şi apă minerală, pe de altă parte. Am avut în vedere ţelul nostru, acela de a inspira un viitor mai bun, de a răspândi fericire şi de a uni oamenii. Acest ţel există pentru a ne ghida şi pentru a ne aminti de ce suntem aici şi în ce credem cu adevărat. Suntem convinşi că unul dintre lucrurile care ne unesc este conştientizarea faptului că suntem ceea ce lăsăm în urma noastră.”
În Ţara Dornelor, mai precis în Poiana Negrii, primul pas al proiectului, compania deţine fabrica de îmbuteliere a apei minerale, aici locuind peste 150 de angajaţi Coca-Cola HBC şi familiile lor.
„Ni s-a părut firesc să oferim ceva înapoi acestei regiuni, precum şi oamenilor care locuiesc aici şi contribuie la prezervarea şi autenticitatea ei. Dincolo de promovarea zonei şi a poveştilor minunate pe care le-am descoperit aici, lucrăm la proiecte punctuale care vor ajuta la dezvoltarea comunităţii locale”, adaugă Irina Ionescu.
Poveştile culese până în prezent din Ţara Dornelor pot fi găsite pe website-ul După Noi, la secţiunile http://dupanoi.ro/comunitate/ şi http://dupanoi.ro/mediu/.
Mai multe despre proiect puteţi afla urmărind filmul manifest, precum şi accesând website-ul platformei şi paginile sale de Facebook şi Instagram.
Coca-Cola HBC România investeşte de peste 15 ani în comunităţile locale în care activează şi contribuie la dezvoltarea durabilă a acestora şi la reducerea impactului asupra mediului, iar la începutul anului 2016 a primit recunoaşterea de cea mai responsabilă companie din România.
Analiza care plasează Coca-Cola HBC România pe primul loc în topul celor mai responsabile companii de pe piaţa locală, România CSR Index 2015*, a luat în calcul Directiva Europeană 2014/95, Standardul de Raportare GRIG4 şi Indicele de Sustenabilitate Dow Jones, care sunt cele mai complexe instrumente de raportare CSR la nivel mondial.
Coca-Cola HBC este una dintre primele companii multinaţionale care a investit în România, intrând pe piaţa locală în 1991. Încă de la început a demonstrat că este un partener implicat, care evoluează alături de comunitate.
Obiectivul companiei este acela de a identifica acele cauze unde poate face diferenţa şi unde se poate implica alături de parteneri de încredere: organizaţiile non-guvernamentale specializate pe diverse tematici şi cu un portofoliu solid de proiecte de succes.
Pentru că responsabilitatea socială face parte din strategia globală Coca-Cola HBC, în septembrie 2015, Indicele de Sustenabilitate Dow Jones a confirmat, pentru al doilea an consecutiv, poziţia de lider global al industriei de băuturi a Coca-Cola HBC AG.
*Topul este o premiera in Romania, a fost realizat de o companie independenta de consultanta (The Azores), care a analizat cele mai mari 100 de companii din Romania. Studiul poate fi consultat aici
Echipele implicate in proiect
Coca-Cola Hellenic Romania:
- Irina Ionescu - Public Affairs & Communication Manager
- Emilia Petre - Communication Manager
McCann PR Romania:
- Lavinia Chican
- Imola Zoltan
- Sorina Iordan
- Anamaria Gardiner
- Mihaela Dumitrascu
- Emilia Ceapa
- Alina Croitoru
Creative Team:
- Traian Aron
- Costin Bogdan
- Bogdan Niculescu - Video Content
- Ioan Dobre - producţii speciale
GALERIA FOTO.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Si ceva carente de gramatica: "Obiectivul companiei este acela de a identifica acele cauze unde poate face diferența".
Suna excelent fraza, chiar profi. Felicitari.