Skip to main content

Peste 12.000 de menţiuni în presă despre Euro 2016, într-o săptămână. Şi în social media s-a discutat intens

 
Peste 12.000 de menţiuni în presă despre Euro 2016, într-o săptămână. Şi în social media s-a discutat intens

Campionatul European de Fotbal a fost subiectul preferat al presei în prima săptămână a acesti luni. Peste 12.000 de menţiuni referitoare la cea mai importantă competiţie sportivă a anului au fost înregistrate în perioada 1-8 iunie, iar brandurile şi-au promovat produsele în acest context.

Publicitate

Din cele 12.214, 11.258 au fost în mediul online, 459 la TV, 308 la posturile de radio şi 189 de menţiuni în presa scrisă, potrivit unei monitorizări realizate de mediaTRUST.

Printre sursele care au publicat/difuzat cele mai multe materiale referitoare la Euro 2016 se numără: Sport.ro – 255 menţiuni, Gazeta Sporturilor – 38 menţiuni, Digi FM – 88 menţiuni, Pro TV – 165 menţiuni (au fost excluse canalele TV de sport).

Despre Campionatul European de Fotbal s-a discutat şi în social media – 5.624 de menţiuni în perioada 1-8 iunie 2016. Dintre care 3.981 au fost pe Facebook.

EURO 2016 în publicitate (20 mai – 8 iunie 2016)

Companiile din România au folosit emoţia pozitivă generată de participarea echipei naţionale la Campionatul din Franţa, mizând pe promovarea produselor în contextul acestuia.

Astfel, în topul brandurilor cu cele mai multe reclame este Telekom cu 2.586 de reclame, urmat de Coca Cola cu 2.208 reclame şi Bergenbier cu 2.107 reclame.

Retailerul Penny Market este în top cu 1.653 de reclame, urmat de Altex cu 1.187 reclame şi Selgros cu 1.126 reclame.

Din clasament mai fac parte:

  • Lay’s cu 949 reclame,
  • Billa cu 728 reclame,
  • Pringles – 654 reclame,
  • emag.ro – 406 reclame,
  • Flanco – 333 reclame,
  • Socar – 323 reclame,
  • Petrom – 306 reclame,
  • Orange – 306 reclame,
  • Hyundai – 268 reclame şi
  • Carrefour – 259 reclame.

În topul surselor cu cele mai multe reclame difuzate se numără Sport.ro – 1.544 reclame, Radio Zu – 878 reclame şi Gazeta Sporturilor şi Evenimentul zilei – 9 reclame.

Despre raport

Analiza a luat în calcul publicaţiile tipărite şi online, posturile de radio şi TV monitorizate de mediaTRUST în perioada 1 – 8 iunie 2016. *Pentru aceast raport nu au fost luat în calcul canalele TV de sport.
Pentru vizibilitatea în publicitate analiza a luat în calcul rezultatele monitorizării a 21 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale, în perioada 20 mai – 8 iunie 2016.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus