Agenţiile McCann şi Publicis au adus aseară trei premii pentru România la ediţia din acest an a Cannes Lions, cel mai important festival de creaţie.
Campania Go Mono prin care cei de la Radio 21 i-a încurajat pe oameni ca din motive de siguranţă să folosească o singură cască atunci când ascultă muzică pe stradă a fost premiată cu un trofeu de bronz la competiţia publicitară de pe Riviera Franceză.
Alte campanii care au reuşit să convingă juriul de la Cannes sunt Bittersweet Pies, realizată de McCann pentru brandul Paul, şi ACR Street View pentru Automobil Club Român.
Toate premiile au fost câştigate la categoria Promo&Activation.
Festivalul de creaţie Cannes Lions a început pe 18 iunie şi se va desfăşura până pe 25 iunie.
VIDEO. Paginademedia.ro prezintă în continuare campaniile câştigătoare:
Campania Go Mono, realizată de McCann pentru Radio 21, a câştigat un trofeu de bronz la subcategoria "Use of Broadcast"
Bittersweet Pies, realizată de McCann pentru brandul Paul, a fost premiată tot cu bronz la subcategoria "Low Budget Campaign"
Agenţia Publicis a primit un leu de argint pentru campania ACR Street View Test, realizată pentru Automobil Club Român.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Bittersweet Pies e si ea copiata dupa o campanie din 2014: http://www.fastcoexist.com/3029035/change-generation/this-robot-prints-pie-charts-showing-the-workplace-gender-gap-on-actual-pi