Skip to main content

Primele trofee pentru România la Cannes Lions 2016. Campania Go Mono pentru Radio 21, printre câştigători

 
Primele trofee pentru România la Cannes Lions 2016. Campania Go Mono pentru Radio 21, printre câştigători

Agenţiile McCann şi Publicis au adus aseară trei premii pentru România la ediţia din acest an a Cannes Lions, cel mai important festival de creaţie.

Publicitate

Campania Go Mono prin care cei de la Radio 21 i-a încurajat pe oameni ca din motive de siguranţă să folosească o singură cască atunci când ascultă muzică pe stradă a fost premiată cu un trofeu de bronz la competiţia publicitară de pe Riviera Franceză.

Alte campanii care au reuşit să convingă juriul de la Cannes sunt Bittersweet Pies, realizată de McCann pentru brandul Paul, şi ACR Street View pentru Automobil Club Român.

Toate premiile au fost câştigate la categoria Promo&Activation.

Festivalul de creaţie Cannes Lions a început pe 18 iunie şi se va desfăşura până pe 25 iunie.

VIDEO. Paginademedia.ro prezintă în continuare campaniile câştigătoare:

Campania Go Mono, realizată de McCann pentru Radio 21, a câştigat un trofeu de bronz la subcategoria "Use of Broadcast"

Bittersweet Pies, realizată de McCann pentru brandul Paul, a fost premiată tot cu bronz la subcategoria "Low Budget Campaign"

Agenţia Publicis a primit un leu de argint pentru campania ACR Street View Test, realizată pentru Automobil Club Român.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Adi Adi
    Sunt in target (am 25 de ani, merg cu bicicleta prin Bucuresti, mai sunt si publicitar), e clar ca ar fi trebuit sa fiu printre cei 3.5 milioane de romani reached de Go Mono. Abia acum am aflat ca exista. Asta e, probabil sunt eu prost.

    Bittersweet Pies e si ea copiata dupa o campanie din 2014: http://www.fastcoexist.com/3029035/change-generation/this-robot-prints-pie-charts-showing-the-workplace-gender-gap-on-actual-pi
  • Alex Alex
    Uite asa mai aflam si noi ce campanii mai fac agentiile in Romania, ca altfel ele nu se vad in media. Noroc cu clientii astia foarte curajosi care isi riscca bugetele pe campanii creative: ACR, Paul, Radio 21.

Trimite un comentariu

sus