Industria de publicitate din Marea Britanie, zguduită de rezultatul referendumului prin care s-a decis ieşirea Regatului Unit din Uniunea Europeană. Lideri ai celor mai importante agenţii din UK au reacţionat cu "şoc şi spaimă" după ce ţara a votat pro-Brexit, potrivit revistei Campaign.
Martin Sorrell, director executiv al grupului WPP
Sunt foarte dezamăgit, dar electoratul a vorbit. Incertitudinea rezultată, care este considerabilă, va încetini procesul de decizie şi va descuraja activitatea. Aceasta nu este o veste bună. Totuşi, trebuie să luăm lucrurile aşa cum sunt şi să luăm cea mai bună decizie în contextul actual.
Patru din cele mai bune pieţe ale WPP se află în Vestul Europei iar noi trebuie să ne consolidăm prezenţa acolo şi pe viitor. Asta nu face decât să sublinieze importanţa implementării strategiei noastre pentru pieţele cu creştere rapidă, zona digitală şi de date, ceea ce în mod ironic înseamnă aducerea oamenilor să lucreze împreună.
Michael Roth, director executiv al Interpublic Group
Această decizie va conduce, fără îndoială, la o volatilitate a pieţei pe termen scurt. Dar Marea Britanie este o piaţă cheie pentru compania noastră şi pentru clienţii noştri şi împreună vom găsi o formă de a ne adapta acestei noi lumi.
Pe termen lung, atâta timp cât comerţul deschis rămâne o prioritate, pieţele ar trebui să se normalizeze şi pe asta ne concentrăm şi noi.
Chris Hirst, director executiv pentru Europa al Hanvas Creative Group
Eu nu am susţinut ieşirea din Uniunea Europeană, dar în ciuda rezultatului surpinzător nu pot fi de acord cu cei care prezic un dezastru. Marea Britanie va continua să conducă industria de creativitate la nivel global. Elementele de bază rămân neschimbate şi este important să nu pierdem din vedere talentul nostru, puterea şi influenţa la nivel mondial.
Mark Lund, director executiv al McCann Worldgroup UK
Nu e rezultatul cel mai aşteptat şi nu este rezultatul cel mai dorit de lumea afacerilor. Vor exista o mulţime de dezbateri şi incertitudini în următoarele săptămâni şi luni cu privire la procesul de ieşire din UE care va dura doi ani şi cu privire la efectele acestei decizii.
În acest timp noi trebuie să continuăm să facem ce ştim mai bine. McCann Worldgroup UK face parte dintr-o reţea globală; succesul nostru este fondat pe munca pe care o depunem în fiecare zi pentru clienţii noştri şi brandurile lor de succes. Dacă vom continua să facem acest lucru, vom prospera indiferent de ceea ce se întâmplă în jurul nostru.
James Murphy, director executiv al Adam&Eve/DDB
Este o decizie istorică extrem de importantă, luată peste noapte, care aduce cu sine incertitudine în privinţa efectelor asupra ţării, asupra afacerilor şi asupra acţionarilor noştri. În orice caz, noi lucrăm într-o industria extrem de energetică şi antreprenorială care a depăşit mereu noi limite. Vor exista schimbări pe termen scurt, dar vor exista, de asemenea, şi multe oportunităţi.
Richard Huntington, director de strategie al Saatchi & Saatchi London
Este un dezastru pentru Marea Britanie. Au trecut aproape patru ani de când am dat lumii o ediţie a Jocurilor Olimpice care a vindecat şi a unit Regatul Unit, iar acum l-am destrămat în mod evident din punct de vedere economic, probabil economic şi foarte posibil din punct de vedere constituţional.
Jason Dormieux, director executiv al MEC
Haideţi să tragem aer în piept, să absorbim rezultatul şi apoi să acţionăm. Vom găsi o cale, aşa cum am făcut-o mereu.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu