Brandul de ciocolată ROM a lansat o nouă campanie bazată pe conceptul de "patriotism reactiv". De data aceasta îi provoacă pe români să înveţe imnul naţional.
Agenţia McCann, care a conceput campania, a lansat astăzi, în numele ROM, platforma invataimnul.ro pe care apar mai multe filmuleţe cu străini care recită versurile din "Deşteaptă-te, române".
Catalin Dobre, Executive Creative Director McCann Bucuresti, pentru Paginademedia.ro:
"Stim hit-urile verii pe de rost, dar nu stim “Desteapta-te, romane!”. Asa ca, de ziua imnului, ROM a decis sa se implice. Stim ca mesajele educationale nu functioneaza, asa ca am decis sa ii provocam, sa ii ambitionam pe romani sa invete imnul. Le aratam ca nu e asa de greu de invatat si ii invitam pe site-ul invataimnul.ro unde pot sa vada tutoriale oferite de niste straini.”
Campania a fost lansată astăzi, chiar de ziua imnului naţional, şi vine în contextul Jocurilor Olimpice şi a meciurilor de calificare la Campionatul Mondial de fotbal.
"De Ziua Imnului ne-am hotărât să le arătăm românilor că se poate! ROM Autentic a găsit cele mai bune exemple: străinii care stau la noi în ţară şi pot recita imnul naţional al României", este mesajul care în întâmpină pe care care accesează site-ul invataimnul.ro.
"În următoarele versuri este despre foc, libertate şi moarte, ca un film de Hollywood sau un cântec rock, deci îmi place (...) Haide, poţi să înveţi un cântec de la Paraziţii de cinci minute, asta ar trebui să fie simplu", spune Mike din Missouri, SUA, într-unul dintre clipurile publicate pe site-ul campanie ROM.
VIDEO. Două dintre clipurile campaniei "Învaţă imnul de la un străin!"
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii
Dar cu ocazia asta vă aduc aminte de romaniisuntdestepti.ro, din păcate la sugestii pe Google au revenit cuvintele bizare și cele insultătoare, pentru că românii din păcate nu își iubesc nația lor...