La mai puţin de o lună distanţă până la Ceremonia Oficială de deschidere a Jocurilor Olimpice de la Rio, Gillette lansează clipul Perfect Isn’t Pretty – spotul principal al campaniei realizate cu ocazia Jocurilor Olimpice.
Spotul realizat de agenţia Grey este, potrivit reprezentanţilor Gilette, "un tribut adus muncii intense depuse de sportivi în călătoria lor către Olimpiada de la Rio". Printre protagoniştii clipului de trei minute se află şi fotbalistul brazilian Neymar, dar şi sportivi din Statele Unite, China şi Marea Britanie.
“Perfect Isn’t Pretty surprinde munca adevărată şi curajoasă depusă de sportivi în călătoria lor către Jocurile Olimpice”, a explicat Francesco Tortora, Global Brand Director Gillette.
Spotul Perfect Isn’t Pretty aduce în lumina reflectoarelor munca intensă pe care sportivii o depun în timpul antrenamentelor, iar personajele principale sunt sportivii din lotul global de ambasadori ai Gillette: Neymar Jr. (Brazilia, fotbal), Ashton Eaton (SUA, decathlon), Ning Zetao (China, înot) şi Andy Tennant (Marea Britanie, ciclism).
“Ne luăm un angajament important de a ne rafina aptitudinile cu scopul de a ne atinge obiectivul de a concura la Jocurile Olimpice. Şi este foarte important că Gillette a pus în evidenţă această parte a muncii noastre – nu doar partea frumoasă, de pe covorul roşu, ci de ce este într-adevăr nevoie pentru a ajunge pe cea mai mare scenă a sportului la nivel mondial. Sunt onorat să fac parte dintr-o campanie ce arată cu adevărat ce se întâmplă în spatele scenei în drumul către Jocurile Olimpice”, adaugă Neymar Jr.
Despre spotul Gillette inspirat de Jocurile Olimpice
În realizarea acestui clip, Gillette a colaborat cu Sia, cântăreaţă şi compozitoare, câştigătoare a multiple premii, pentru a aduce o perspectivă nouă cu scopul de a accentua conceptul Perfect Isn’t Pretty, prin intermediul noii sale melodii, “Unstoppable.”
Pentru spotul dedicat Jocurile Olimpice de la Rio 2016, Gillette a mai colaborat cu încă trei artişti, care au participat la melodia “Unstoppable”, realizând un mix al melodiei, difuzat în premieră pe coloana sonoră a noului spot.
- Ariel Rechtshaid – producător, câştigător al premiilor Grammy. Ariel este producătorul melodiei, a lucrat cu Sia pentru a-şi perfecţiona interpretarea, a cântat la majoritatea instrumentelor şi a lucrat cu Pusha T pentru a aduce cea mai bună contribuţie melodiei.
- Pusha T – membru fondator al trupei de rap Clipse, Pusha T a compus ritmurile de rap şi le-a interpretat în cadrul melodiei.
- Olodum – fanfară din Brazilia care a contribuit aducând ritmuri de percuţie cu influenţă braziliană melodiei, adăugând astfel talentul lor de a reflecta Jocurile Olimpice de la Rio.
VIDEO. Spotul Gilette pentru Jocurile Olimpice
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu