Presa britanică caută în permanenţă noi idei de a monetiza conţinutul online. Publisherul ziarului Daily Telegraph le promite clienţilor săi de publicitate că vor plăti doar pentru reclamele care sunt vizibile timp de zece secunde pe site, potrivit revistei Campaign.
Jim Freeman, director al Telegraph Media Group, a spus că advertiserii suferă din cauza faptului că mulţi publisheri îi pun să plătească şi pentru reclame care apar pe ecran pentru doar o secundă, pragul stabilit de IAB (Internet Advertising Bureau).
"Telegraph Media Group consideră că standardul impus de IAB nu a luat în calcul adevăratele nevoi ale clienţilor de publicitate", a spus Freeman.
Oficialul trustului Telegraph Media Group a vorbit despre rezultatele unor studii realizate de IPG Media şi Integral Ad Science care relevă faptul că 80% dintre reclamele afişate timp de o secundă nu rămân în memoria utilizatorilor, iar notorietatea unui brand creşte abia după şapte secunde de publicitate.
Cei de la Telegraph Media Group (TMG) se aşteaptă ca advertiserii să plătească un preţ mai mare pentru un tip de reclamă premium, cu vizibilitate garantată.
Grupul de presă a schimbat tehnologia de afişare a publicităţii online astfel încât o reclamă să apară pe site într-o poziţie fixă timp de zece secunde, chiar şi atunci când cititorul dă "scroll up" sau "scroll down" pentru a se uita pe un anumit articol. TMG le-a lăsat clienţilor de publicitate şi posibilitatea de a plăti în continuare pentru reclame de o secundă afişate în acelaşi loc pe site.
În plus, reclama de zece secunde va fi singura formă de publicitate vizibilă pe site în acel moment, astfel încât fiecare brand să beneficieze de exclusivitate.
Jim Freeman a mai spus că acest gen de publicitate este net superioară celei afişate pe reţeau de socializare Facebook, unde orice secundă de reclamă este contorizată şi plătită.
Trimite un comentariu