Reţeaua globală de PR Golin, parte a Interpublic Group (IPG), va trece de la un model tradiţional de management cu un singur CEO, Fred Cook, la o echipă formată din trei CEO – Jonathan Hughes, Matt Neale şi Gary Rudnick – care îşi vor împărţi responsabilităţile în cadrul companiei.
Cei trei îi vor raporta lui Fred Cook şi lui Frank Mergenthaler, CFO al IPG, iar noua structură de management va intra în vigoare începând cu 1 ianuarie 2017.
Fred Cook va deveni preşedintele reţelei Golin şi îşi va duce mai departe activităţile în calitate de director al Centrului pentru Relaţii Publice Strategice al Şcolii de Comunicare şi Jurnalism USC Annenberg din SUA.
În rolul de preşedinte, Fred Cook va menţine relaţiile cu clienţii-cheie şi va continua să contribuie la consolidarea reputaţiei reţelei. De asemenea, Al Golin îşi va păstra rolul de fondator, în timp ce Ellen Ryan Mardiks va fi şi în acest nou context vicepreşedinte al reţelei, potrivit oficialilor Golin.
Ideea acestei schimbări de leadership îşi are originea în lansarea modelului g4 din 2010, când Golin şi-a regândit complet modelul tradiţional de agenţie de la o ierarhie de generalişti la comunităţi de specialişti.
"Marile minţi nu gândesc la fel, însă, cu g4, pot gândi mai bine împreună, iar aceeaşi inspiraţie a dus la schimbarea de azi – împreună putem face mai mult, mai bine şi mai repede – cu un accent pe specializare", spun reprezentanţii Golin.
Care sunt atribuţiile celor trei CEO:
- Jon Hughes va fi CEO+International şi se va axa pe consolidarea prezenţei agenţiei la nivel mondial şi pe coordonarea practicilor şi parteneriatelor globale, pe lângă responsabilităţile sale regionale din Asia.
- Matt Neale va ocupa poziţia de CEO+Vision şi va supraveghea noile produse, leadership-ul şi reputaţia agenţiei, alături de responsabilităţile sale regionale din EMEA şi New York.
- De asemenea, din rolul de CEO+Operations, Gary Rudnik va conduce operaţiunile de business ale reţelei ce ţin de financiar, HR şi managementul clientului, păstrându-şi şi responsabilităţile regionale din America.
Despre reţeaua globală Golin
Golin este o reţea integrată de PR, digital şi content, cu 50 de birouri în întreaga lume şi 60 de ani de experienţă.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu