ThinkDigital, parte a grupului TDG, devine reprezentantul exclusiv al TripAdvisor privind soluţiile avansate de publicitate tip display în Romania, Grecia, Bulgaria si Ungaria.
TripAdvisor este unul dintre cei mai mari furnizori de informaţii de călătorie din lume, ajutând turiştii să-şi plănuiască şi să rezerve vacanţele. Platforma oferă sfaturile a milioane de turişti plus o varietate largă de destinaţii, punând la dispoziţia utilizatorilor link-uri utile pentru rezervări la cele mai bune preţuri.
Site-urile reunite sub brandul TripAdvisor formează cea mai mare comunitate de travel din lume, ajungând la 340 de milioane de vizitatori unici pe luna.
TripAdvisor oferă oportunităţi variate de promovare atât pe desktop cât şi pe mobil, diverse formate video plus o targetare specifică atât pentru localnici cât şi pentru turiştii străini (zona de lux, familie, business sau călătorii pe distanţe scurte), potrivit reprezentanţilor ThinkDigital.
Odysseas Ntotsikas/ CEO si Fondator TDG a spus despre acest parteneriat:
"TripAdvisor are un impact de neegalat asupra zonei de travel şi petrecerii timpului liber, plus un mod unic de a ajunge la consumatorii locali şi străini, ceea ce reprezintă o componentă vitală pentru orice campanie (nu doar din zona de travel) ce are ca target această audienţă mare şi orientată spre zona de mobile".
Despre ThinkDigital
ThinkDigital este una dintre cele mai mari reţele de Digital Media din Europa Centrala si de Est.
Înfiinţată in 2006, ThinkDigital este regia de vânzări parte a TDG (www.thinkdigitalgroup.net) si are o prezenta locala in 6 pieţe din Europa Centrala si de Est, servind clienţi la nivel global.
Trimite un comentariu