Compania Coca-Cola a retras o reclamă online pentru brandul Sprite apărută pe un site din Irlanda în urma unor acuzaţii de sexism, scrie Campaign. „Ea a văzut mai multe tavane decât Michelangelo" (She’s seen more ceilings than Michelangelo), este unul dintre mesajele campaniei. Oficialii producătorului de băuturi carbogazoase şi-au cerut scuze public.
Textul considerat ofensator de utilizatorii de internet a apărut în cadrul campaniei #BrutallyRefreshing, prin care care sunt transmise "adevăruri incomode".
Reclama apărută pe site-ul Joe.ie a declanşat o avalanşă de comentarii furioase pe Twitter.
Sprite: "We'd like to aim our product at a misogynistic audience."
— Tommy Smith (@tommyxcore) August 3, 2016
Marketer: "Say no more."#BrutallyRefreshing pic.twitter.com/y9VWhV9CVX
Two degrading and disgusting ads by Sprite spotted this week. #BrutallyRefreshing ??#TerribleAdCampaign more like pic.twitter.com/stRTocZjs4
— ♡ Brenna ♡ (@BrennaKeane) July 22, 2016
Oh wow! @JOEdotie @JOE_co_uk are you serious?! @Sprite this is horrific! #BrutallyRefreshing #BrutallySexist pic.twitter.com/yH9TP6G2yA
— Noëlle O'Reilly (@NoelleNate) August 4, 2016
Paddy McKenna, editor al Joe.is, a răspuns pe Twitter "această reclamă nu ar fi trebuit să apară pe site, aceasta a fost retrasă"
Oficialii Coca-Cola au spus:
"Ne cerem scuze pentru ofensele aduse prin campania #BrutallyRefreshing derulată în Irlanda, prin care ne-am propus să spunem adevăruri incomode într-un mod amuzant. De la momentul lansării în Irlanda, Sprite a fost un brand asociat cu individualitatea şi exprimarea sinelui, noi am fost întotdeauna dedicaţi asigurării celui mai înalt standard de publicitate. Recunoaştem că în aceast caz, conţinutul nu s-a ridicat la înălţimea acestor standarde şi pentru asta ne cerem scuze. Campania a ajuns la final, iar reclama cu acest mesaj nu va mai fi publicată niciodată.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii