Adrian Boţan, Global Executive Creative Director McCann Bucharest, Cătălin Rusu, Chief Creative Partner & CEO Rusu+Borţun, Dan Frȋnculescu, Creative Director Publicis România şi Valentin Suciu, Chief Creative Partner & Copywriter la Jazz, fac parte din juriul celei de-a 25-a ediţii ADCE Awards. Festivalul va avea loc ȋn perioada 13-15 octombrie ȋn Barcelona.
ADCE Awards (The Best of European Design and Advertising) este singura competiţie internaţională ce reuneşte lucrările premiate în cadrul competiţiilor locale, organizate de cluburile membre ADC Europe din 20 de ţări.
Un juriu format din 50 dintre cei mai creativi oameni din agenţii de advertising din Europa vor selecta cele mai bune lucrări deja premiate pe plan local.
Categoriile festivalului sunt:
- Film & Radio,
- Print & Outdoor,
- Interactive & Mobile,
- Design & Craft,
- Promotions & New Media,
- Integration & Innovation.
Ȋn urma parteneriatului cu ADC România, câştigătorii de la Premiile FIBRA vor putea ȋnscrie gratuit ȋn compeţitie. Ȋnscrierile se termină pe 16 septembrie.
Ce roluri vor ocupa cei patru români în juriul ADCE Awards 2016
- Adrian Boţan va fi preşedintele juriului la categoria Integration & Innovation,
- Cătălin Rusu va juriza în cadrul categoriei Print & Outdoor,
- Dan Frȋnculescu va juriza în cadrul categoriei Integration & Innovation,
- Valentin Suciu va juriza în cadrul categoriei Film & Radio.
Catalin Rusu:
"Mă bucură şi mă onorează să fiu în juriul ADC Europe. Le mulţumesc colegilor din ADC pentru susţinere. După opt ani de antreprenoriat, te uiţi altfel la festivaluri, cam cum te raportezi la petreceri după ce-ai devenit tată. Nu mai sunt prioritatea ta zero, dar asta nu înseamnă că nu te bucuri din plin când iţi ies în cale. Mai ales dacă se întâmplă la Barcelona."
Dan Frȋnculescu:
“Aştept cu nerăbdare să fac parte din juriul ADCE din diferite motive: pentru a vedea cele mai bune lucruri pe care acest continent le are de oferit, să cunosc tot feluri de oameni şi pentru a cutreiera oraşul meu preferat din Europa după ce datoria de juriu se termină.”
Valentin Suciu:
„Sunt mai mulţi oameni ȋn juriu care vin din agenţii care au spus poveşti de advertising frumoase de-a-lungul timpului şi cred că dialogurile vor fi interesante. Dar principalul motiv pentru care am vrut să intru ȋntr-un juriu internaţional este ca să ȋmi dau seama mai clar care este nivelul creativităţii din Europa şi ce anume face diferenţa la nivelul ăsta. Şi, ca o curiozitate de antreprenor care nu ȋşi permite să susţină proiecte dacă nu au ȋn spate un brief de la client sau o cauză reală, să văd dacă ȋmi pot da seama din postura de jurat câte lucrări au un impact real asupra oamenilor, şi câte sunt făcute special pentru festival.”
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu