Revista Vogue Brazil a fost criticată pentru realizarea unei campanii pentru Jocurile Paralimpice de la Rio în care a folosit imaginile unor actori, astfel încât să pară sportivi cu dizabilităţi, scrie variety.com.
"Toţii suntem paralimpici" (“We Are All Paralympians”), este sloganul campaniei în care apar actorii brazilieni Cleo Pires şi Paulo Vilhena, ambasadori pentru Brazilian Paralympic Committee (CPB).
Deşi revista a spus că a încercat să crească interesul şi vânzarea de bilete pentru eveniment, nu a ales să prezinte olimpicii care au inspirat editarea imaginii folosite în campanie: jucătoarea de tenis Bruna Alexandre, căreia i-a fost amputat un brat la o vârstă foarte fragedă, şi jucătorul de volei patalimpic Renato Leite, care are un picior protetic.
Revista Vogue Beazil a spus că ideea a fost propusă de Cleo Pires, ambasador al Jocurilor Paralimpice. Competiţia care începe pe 7 septembrie a vândut până săptămâna trecută doar 20% din totalul biletelor, deşi preţul de intrare este de doar 3 dolari.
”Am ştiut că va fi o lovitură dură, dar a fost pentru o cauză bună. Până la urmă, aproape nimeni nu a cumpărat bilete pentru a vedea Jocurile Paralimpice”, a spus Clayton Carneiro, director artistic al Vogue Brazil.
Deşi campania a fost intens criticată, jucătoarea de tenis Bruna Alexandre a spus că este mândră să facă parte din campanie.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu