Agenţia MullenLowe anunţă noi şefi pe zona de strategie şi creaţie. Adrian Chiuhan va ocupa poziţia de Head of Strategy, în timp ce Eugen Suman a fost numit în poziţia de Executive Creative Director.
Hortensia Năstase, Vicepreşedinte Creative Services, Grupul Lowe România:
„Chiuhan este un strateg de excepţie, pe care îl urmăresc de ceva vreme. Acesta este clar momentul cel mai bun de întâlnire între el şi noi: astăzi, este exact piesa de care aveam nevoie pentru a ne completa the dream team - împreună cu Chiuhan şi cu Suman, noul Executive Creative Director al agenţiei, suntem mai pregătiţi ca niciodată să provocăm industria cu work de calitate şi, mai ales, relevant.”
Despre parcursul profesional al Adrian Chiuhan:
- Strategic Planning Director, McCann PR & McCann Health (2015 – mai 2016)
- Strategic Planning Director, Mercury360 (martie 2013 – decembrie 2014)
- Sr. Planner, Publicis Bucharest (ianuarie 2011 – august 2012)
- Planner, GMP (aprilie 2010 – decembrie 2010)
- Planner, Publicis Bucharest (octombrie 2008 – aprilie 2010)
- Planner, Tempo Advertising (mai 2008 – octombrie 2008)
- Jr. Planner, Leo Burnett Romania (ianuarie 2007 – mai 2008)
Despre parcursul profesional al lui Eugen Suman
- Creative Director, Kubis Interactive (august 2014 – august 2016)
- Creative Director, McCann Erickson (februarie 2014 – august 2014)
- Creative Director, Labstore / Y&R Prague (iunie 2013 – ianuarie 2014)
- Copywriter, Graffiti BBDO Bucharest (aprilie 2010 – aprilie 2011)
- Copywriter, Grey Worldwide Romania, WPP Group (august 2008 – aprilie 2010)
Trimite un comentariu