Regia de vânzări eAD Interactive a lui Orlando Nicoară adaugă în portofoliu site-ul eva.ro.
"Alături de partenerii săi, eva.ro, teotrandafir.com şi andreearaicu.ro, eAD Interactive acoperă un segment semnificativ şi variat din piaţa de femei. Cu o prezenţă echilibrată în segmentele de vârstă, asigură o distribuire a mesajului către întreaga paleta de consumatoare", potrivit oficialilor eAD Interactive.
Site-ul eva.ro înregistrează lunar 8.922.208 afişări şi 1.962.716 vizitatori unici, potrivit eAD interactive, care citează datele SATI, pe luna august 2016.
Despre eAD Interactive
Lansată în ianuarie 2015, eAD Interactive este una din investiţiile în online ale lui Orlando Nicoară, pe lângă hub-ul welovedigital.ro, compania de digital 1616 şi agenţia de ştiri News.ro.
În portofoliul ead sunt site-uri precum Realitatea.net, Cancan.ro, Profit.ro, playtech.ro, urban.ro, suntmamica.ro, sfatulparintilor.ro, Digi24.ro, digisport.ro, dolcesport.ro, huff.ro, teotrandafir.ro şi andreearaicu.ro. Mai mult de 26 milioane de vizitatori unici pe lună totalizează site-urile din ofertă, generând peste 150 de milioane de afişări pe lună.
eAD Interactive oferă consultanţă pentru creşterea eficienţei campaniilor publicitare, oferta incluzând şi proiecte cross-media. Expertiza Departamentului de Creaţie cuprinde crearea şi dezvoltarea de concepte creative customizate, concursuri, jocuri multiplayer sau single player, aplicaţii mobile pentru iOS & Android, campanii de native advertising, site-uri şi micrositeuri responsive, proiecte speciale cross media, evenimente etc.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu