Jorg Riommi, Chief Creative Officer al Publicis România, face parte din juriul celei de-a XXIII-a ediţie a Festivalului Golden Drum, în cadrul secţiunii „Best Practice”.
Festivalul reprezintă una dintre cele mai importante competiţii din lume în industria de advertising pentru regiunea Centrală, de Est şi Sud a Europei şi Orientul Mijlociu.
„Mă aştept să văd lucruri foarte interesante dintr-o regiune ce devine o referinţă creativă din ce în ce mai puternică şi recunoscută internaţional, unde lucrurile imposibile devin posibile. Există o energie creativă puternică în Sud-Estul Europei şi mă bucur că sunt aici, iar în acest context, numirea mea în juriul Golden Drum mă bucură extraordinar de mult.”
Despre Jorg Riommi
- Anul acesta, Jorg a fost prezent şi în juriul festivalului CLIO Awards, secţiunea Audio & Audio Technique, a cărui gală va avea loc pe 28 septembrie, la New York.
- De-a lungul celor 14 ani în advertising, a mai jurizat în festivalurile Dubai Lynx Awards, New York Festivals şi Eurobest.
- Înainte de venirea sa la Publicis România, Jorg a petrecut trei ani ca Executive Creative Director la Saatchi & Saatchi Frankfurt (în ultimul an, coordonând şi biroul din Berlin).
- Jorg a mai lucrat pentru Saatchi în Roma şi Puerto Rico şi a contribuit la proiecte şi campanii de comunicare pentru agenţiile din Madrid, Amsterdam, Paris, Copenhaga, Geneva, Bruxelles, Milano şi New York.
Despre Festivalul Golden Drum
Anul acesta, Festivalul Golden Drum va avea loc între 18 şi 21 octombrie, în Ljubljana, Slovenia. Pentru mai mult de două decenii, Golden Drum Awards a premiat campanii creative din toată regiunea Europei Centrale, de Est şi de Sud.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu