PAGINI DE ISTORIE. La 1 decembrie 1995 se lansa Pro TV, cu Adrian Sârbu la cârma televiziunii, sub faimosul slogan, Te uiţi şi câştigi.
Paginademedia.ro prezintă în continuare cum s-a văzut în presa vremii începuturile Pro TV.
Lansarea Pro TV a deschis ziarul Libertatea în 1995, într-un articol cu titlul: Profesioniştii TV aduc 20 de milioane de dolari în România.
Lansarea postului a fost însoţită de o conferinţă de presă ţinută de Adrian Sârbu şi partenerul său de atunci, Ion Ţiriac. Central European Media Enterprises, compania care deţine acum Pro TV în întregime, anunţa atunci o investiţie de 20 de milioane de dolari.
Adrian Sârbu, în presa vremii: Pro TV îşi doreşte să fie o televiziune proprietate a telespectatorului, a publicului. Fără public suntem convinşi că nu am exista.”
Ion Ţiriac: „Telespectatorii cărora ne adresăm trebuie să aibă de câştigat urmărindu-ne. De aceea, trebuie să facem eforturi extraordinare să le oferim un program care să-i ţină pe oameni în faţa televizoarelor”
Tot atunci, Ion Ţiriac anunţa intenţia grupului de a lansa o televiziune de sport.
Cum arăta grila de programe:
- Programul începea dimineaţa, cu matinalul Ora 7, Bună dimineaţa.
- Postul difuza, după cum a promis, multe filme şi seriale, printre care: Capcana timpului, Paradise Beach, Spitalul de urgenţă, Mash sau Dosarele X.
- În grila Pro Tv aveau emisiune Ovidiu Ioaniţoaia - „Procesul etapei” şi Mihai Tatulici - „Deşteaptă-te române”.
- Postul a adus în România şi emisiunea Fort Boyard, în care două grupuri aflate într-o veche fortăreaţă în mijlocul mării trebuiau să treacă diverse probe. Emisiunea era difuzată sâmbăta.
- În cea de-a şaptea zi a săptămânii, postul avea o emisiune de divertisment, Duminica în familie.
GALERFIE FOTO. Câteva pagini de istorie, cu presa din 1995, la lansarea Pro TV
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii