CEVA de la KFC a fost aleasă de membrii ADC*RO cea mai creativă idee a lunii martie.
Ideea campaniei aparţine agenţiei McCann WorldGroup România. Echipa care a lucrat la proiect a fost formată din Ioana Munteanu (Senior Copywriter) şi Alin Sîrbu (Art Director).
“CEVA a fost ALTCEVA. Mi s-a părut o idee foarte cool, true to stilul KFC cu care ne-a obişnuit în ultimii ani, cu o execuţie super fresh, un text bine scris, art direction impecabil. Îmi place când un brand împrumută CEVA din limbajul de zi cu zi, dar într-un mod smart, fără să încerce prea mult să se bage în sufletul tău” a spus Simona Suman - Group Creative Director Jazz & Membru ADC România.
Agenţia MullenLowe România a dat a doua cea mai creativă campanie a lunii martie, cu "Unele lucruri chiar merită schimbate!" pentru Praktiker. Spotul campaniei o învăţişează pe Mirabela Dauer, cântând o variantă reinterpretată a melodiei proprii, "Fotoliul din odaie".
Raul Gheba (Copywriter), Valentin Ionescu (Art Director), Valentin Lică (Senior Copywriter) şi Robert Şopârlache (Senior Art Director) au format echipa care a lucrat la această campanie.
Locul al treilea în topul celor mai creative campanii ale lunii martie este ocupat de campania "Timp din timpul tău", desfăşurată de AVON pentru Ziua Femeii, cu Antonua în rol principal. Despre campanie, Paginademedia.ro a scris aici.
Campania a fost creată de Raluca Matei (Senior Art Director) şi Alina Varlănuţă (Copywriter) de la agenţia Jazz Communication.
Pentru luna martie, menţiuni au primit campaniile: "Zizin - Ziua nesfărşită a lui Giraf", livrată de MullenLowe România, Dexonline - Simulare bacalaureat şi Hope & Homes for Children Romȃnia - Rostul Postului, creată de Cohn & Jansen JWT.
Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înfiinţat în 2008 şi reprezintă o asociaţie non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova şi de a recunoaşte excelenţa în creativitate.
Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro
Trimite un comentariu