Skip to main content

VIDEO. Campania „În roaming, ca acasă” de la Vodafone, cea mai creativă din luna aprilie

 
VIDEO. Campania „În roaming, ca acasă” de la Vodafone, cea mai creativă din luna aprilie

Vodafone a dat cea mai creativă campanie a lunii aprilie, potrivit topului întocmit de asociaţia Art Directors Club România (ADC*RO), publicat de Institute.

Publicitate

Campania brandului de telecomunicaţii, prin care a anunţat aceleaşi beneficii din abonament şi în străinătate, prin renunţarea la taxele de roaming pe teritoriul Europei, a fost creată de agenţia McCann WorldGroup România.

La campanie au lucrat Daniel Strugariu, Senior Art Director şi Ruxandra Papuc, Senior Copywriter.

Spotul campaniei Vodafone


Locul al doilea este ocupat de campania FAN Courier - "Livrăm emoţii", gândită de Daian Man, Art Director şi Sabina Stănciucu, Copywriter, de la agenţia Marks.

Ideea campaniei a plecat de la un brief pentru ultima copertă a revistei DOR (Decât o Revistă), din partea clientului lor FAN Courier. Campania constă în plasarea pe spaţiul de pe ultima copertă a fiecărei ediţii a revistei DOR a unor mesaje cu poveşti.

Spotul campaniei Fan Courier

Podiumul celor mai creative campanii din aprilie, potrivit membrilor ADC*RO, este completate de campania Transylvania Beyond - Prince Charles, realizată de Adrian Docea, Art Director şi Marius Pop, Adrian Docea, Copywriter la agenţia Heraldist & Wondermarks.

Campania a constat în lansarea unei propuneri pentru Prinţul Charles, de a fi, de asemenea, şi Prinţul Transilvaniei, cu trimitere la afinitatea pe care o are acesta pentru această zonă din România.

Ştirea că Prinţul Charles e descendent al lui Vlad Ţepeş şi că ar putea deveni Prinţ al Transilvaniei a apărut şi în Daily Mirror.

Menţiunile lunii aprilie:

Campania "Ora Pământului 2017", pentru Discovery Channel România şi WWF România​, creată de agenţia Black Sheep. Echipa care a lucrat la proiect a fost formată din Diana Papuc, Art Director şi Marius Matei, Copywriter.

Campania "#inseparabili" de la Ursus, creată de agenţia Graffiti BBDO. Proiectul a fost realizat de Ana Romilă, Art Director şi Alex Bădărau, Senior Copywriter.

Campania Telekom - "Telekom elibereaza internetul", la care au lucrat agenţiile Leo Burnett România şi Publicis One.

Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înfiinţat în 2008 şi reprezintă o asociaţie non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova şi de a recunoaşte excelenţa în creativitate.

Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • sgiu sgiu
    Stiu,sunt pe langa subiect,dar:
    stiti de vreo somatie luată dă protv pentru o emisiune din 1 Martie numită la maruta?Am vazut ieri din întâmplare textul pe la 18.40.... stiti ceva?
  • Adi Adi
    Wow, premii pentru *** ? Nu e francez pocitul ala ?
  • gigi gigi
    Mai degraba cea mai enervanta campanie Vodafone. Dar de departe cea mai stresanta dintre toate este campania "Telekom elibereaza internetul".

Trimite un comentariu

sus