AUDIENŢE. Meciul dintre Lazio şi FCSB, încheiat cu înfrângerea echipei lui Becali şi eliminarea din Europa Leage, a pus Pro TV pe primul loc în audienţe. Postul a avut o medie de 2,5 milioane de telespectatori, în fiecare minut de difuzare
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul orar 20.00 - 21.50:
NAŢIONAL. Pro TV a fost lider detaşat la nivel naţional, cu cei peste 2,5 milioane de telespectatori, media. A avut cifre duble faţă de locul al doilea, ocupat de Kanal D, în timp ce Antena 1 a fost pe poziţia a treia.
URBAN. Cifre peste medie pentru Pro TV şi în mediul urban. Postul a obţinut pe intervalul meciului o medie de 1,3 milioane de orăşeni. Locul doi pentru Kanal D, post care a avut în medie 550.000 de orăşeni.
COMERCIAL. Partida de fotbal a adus Pro TV o medie de 670.000 de telespectatori tineri cu vârste între 18 şi 49 de ani.
Când nu are Exatlon, Kanal D este pe locul trei pe publicul comercial. Aşa s-a întâmplat şi aseară când a avut serialul turcesc Dragoste şi ură. Antena 1 a avut aseară locul secund pe publicul comercial.
Audienţa posturilor TV joi, 23 februarie, pe intervalul Lazio - FCSB (20.00-21.50), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.525.000 | 14.1 | 26.4 |
2 | Kanal D | 1.211.000 | 6.8 | 12.7 |
3 | Antena 1 | 882.000 | 4.9 | 9.2 |
4 | Antena 3 | 560.000 | 3.1 | 5.8 |
5 | National TV | 465.000 | 2.6 | 4.9 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV joi, 23 februarie, pe intervalul Lazio - FCSB (20.00-21.50), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.303.000 | 13.5 | 26.5 |
2 | Kanal D | 551.000 | 5.7 | 11.2 |
3 | Antena 1 | 432.000 | 4.5 | 8.8 |
4 | Antena 3 | 351.000 | 3.6 | 7.1 |
5 | National TV | 196.000 | 2.0 | 4.0 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating:numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV joi, 23 februarie, pe intervalul Lazio - FCSB (20.00-21.500), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 668.000 | 15.0 | 36.5 |
2 | Antena 1 | 203.000 | 4.5 | 11.1 |
3 | Kanal D | 179.000 | 4.0 | 9.8 |
4 | Digi 24 | 59.000 | 1.3 | 3.2 |
5 | National TV | 54.000 | 1.2 | 2.9 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Poate jumatate din cei care s-au uitat se bucura. Ai facut tu un sondaj de opinie ca sa afli ca aia 2,5 mil. sunt dezamagiti?
Un titlu cu mult mai ok: "AUDIENTE. LAZIO - FCSB, a adus Pro TV-ului peste 2,5 milioane de romani. Antena 1 si Kanal D, la distanta uriasa pe Comercial de liderul televiziunilor din Romania"