AUDIENŢE. Mă însoară mama începe să crească la Pro TV. La a doua ediţie, reality-show-ul prezentat de Cove a crescut faţă de debut, punând Pro TV pe primul loc pe publicul comercial şi la oraşe.
Kanal D a rămas pe locul al doilea (pe comercial şi la oraşe), cu Exatlon, însă cifrele sunt uşor peste cele de săptămâna trecută. Antena 1 şi Asia Express, locul trei pe toate targeturile, cu cifre în scădere faţă de lunea trecută.
Paginademedia.ro prezintă
NAŢIONAL. Kanal D a dominat la nivel naţional, cu o nouă ediţie Exatlon, care a ţinut în faţa televizoarelor peste două milioane de telespectatori în fiecare minut de difuzare. Pro TV, cu „Mă însoară mama”, a fpst pe locul al doilea cu o medie de aproape 1,9 milioane de privitori, în creştere faţă de săptămâna precedentă, când a debutat.
Antena 1 a avut locul al treilea, cu puţin peste un milion de persoane, sub ediţia de lunea trecută.
Antena 3 a fost a patra televiziune, luni seara, peste România TV.
URBAN. Pro TV a fost primul la oraşe, cu emisiunea lui Cove, care a obţinut o medie de 950.000 de privitori, o creştere semnificativă de peste 200.000 de persoane faţă de săptămâna precedentă.
Kanal D a fost pe poziţia a doua, cu o medie de 870.000 de privitori. Deşi a fost pe locul al doilea, Kanal D este uşor peste ediţia de lunea trecută (cifrele AICI).
Antena 1 are locul al treilea fără drept de apel, obţinând pe intervalul 20.30 - 22.45, o medie de 620.000 de privitori.
COMERCIAL. Pro TV a avut şi publicul comercial, dar la mică distanţă de Kanal D. 445.000 a fost media Pro TV, în timp ce Exatlonul de pe Kanal D a avut 415.000.
Antena 1 a fost pe trei cu o medie de 335.000 de persoane, sub ediţia de săptămâna trecută.
NATIONAL | Ne persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 2.056.000 | 11.5 | 21.4 |
2 | Pro TV | 1.896.000 | 10.6 | 19.7 |
3 | Antena 1 | 1.061.000 | 5.9 | 11.0 |
4 | Antena 3 | 445.000 | 2.5 | 4.6 |
5 | Prima TV | 390.000 | 2.2 | 4.1 |
6 | Romania TV | 363.000 | 2.0 | 3.8 |
7 | National TV | 272.000 | 1.5 | 2.8 |
8 | DigiSport 1 | 271.000 | 1.5 | 2.8 |
9 | TVR 1 | 231.000 | 1.3 | 2.4 |
10 | TVR 2 | 205.000 | 1.1 | 2.1 |
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 952.000 | 9.9 | 18.7 |
2 | Kanal D | 866.000 | 9.0 | 17.0 |
3 | Antena 1 | 617.000 | 6.4 | 12.1 |
4 | Antena 3 | 261.000 | 2.7 | 5.1 |
5 | DigiSport 1 | 207.000 | 2.1 | 4.1 |
6 | Romania TV | 188.000 | 1.9 | 3.7 |
7 | Prima TV | 169.000 | 1.7 | 3.3 |
8 | National TV | 140.000 | 1.5 | 2.7 |
9 | TVR 2 | 118.000 | 1.2 | 2.3 |
10 | TVR 1 | 117.000 | 1.2 | 2.3 |
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 444.000 | 9.9 | 22.3 |
2 | Kanal D | 414.000 | 9.3 | 20.8 |
3 | Antena 1 | 334.000 | 7.5 | 16.8 |
4 | Prima TV | 51.000 | 1.2 | 2.6 |
5 | DigiSport 1 | 51.000 | 1.1 | 2.6 |
6 | TVR 1 | 47.000 | 1.0 | 2.3 |
7 | National TV | 40.000 | 0.9 | 2.0 |
8 | TVR 2 | 38.000 | 0.8 | 1.9 |
9 | Telekom Sport | 29.000 | 0.7 | 1.5 |
10 | AXN | 29.000 | 0.6 | 1.4 |
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Cat despre Asia Express, au supraviețuit alte emisiuni la Antena cu audiente mai slabe. Ca este pe 3 este alta discuție, dar asta este momentan o problema generala pentru antena. Nu are legătură cu calitatea acestei emisiuni.
iUmor o sa fie singura emisiune a Antenei care o sa faca audienta