La nivelul întregii ţări, aproape două milioane de români au urmărit discursul cât două reprize de fotbal, la finalul căruia a venit rezultatul: „declanşez procedura de revocare a procurorului-şef DNA Laura Codruţa Kovesi”.
Cei mai mulţi români au fost pe România TV şi Antena 3, posturile cu o abordare anti-DNA, staţiile care au difuzat înregistrările cu acuzaţiile celor acuzaţi de DNA.
Mulţi români, dar puţini din zona comercială: 250.000 de telespectatori din segmentul comercial au aşteptat anunţul lui Toader.
Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele obţinute de posturile TV joi seara, pe intervalul discursului lui Tudorel Toader:
NAŢIONAL. În total, aproape două milioane de români s-au uitat pe posturile TV la Tudorel Toader. Cei mai mulţi români au urmărit anunţul de presă al lui Toader pe Antena 3. Peste 740.000 de telespectatori a fost media postului în fiecare minut. Televiziunea familiei Voiculescu a fost a treia la nivelul întregii ţări, în clasamentul general, fiind depăşită de Antena 1 şi de Pro TV.
România TV a fost la distanţă de concurentul său, având o medie de 570.000 de privitori.
TVR 1, care a dat de asemenea conferinţa lui Tudorel Toader, a avut cifre modeste: puţin peste 100.000 de privitori. Postul public a fost depăşit de Realitatea TV, de B1 şi de Digi24.
Pe intervalul anunţului de presă, cele mai urmărite staţii, în clasamentul general, au fost Pro TV şi Antena 1.
URBAN. Antena 3 a fost pe trei şi la oraşe, cu o medie de aproape 500.000 de telespectatori, dublu faţă de concurentul său, România TV, care a fost a patra televiziune în topul general.
Digi24 a avut o medie de 150.000 de persoane, Realitatea TV 130.000, iar B1 TV, 72.000. Postul public a avut la oraşe 110.000 de telespectatori cu Tudorel Toader.
COMERCIAL. Ca de obicei, puţini tineri interesaţi de zona de ştiri: 250.000 de telespectatori din segmentul comercial pentru toate staţiile de ştiri la un loc. Incluzând aici şi TVR 1. Pro TV a avut, singur, un public mai mare.
Dintre staţiile de ştiri, Antena 3 a avut cifrele cele mai mari. A fost pe trei în topul general, cu 84.000 de persoane (la nivel naţional avea 740.000), clasându-se peste Kanal D.
Interesant este că pe publicul comercial Realitatea TV şi Digi24 au fost peste România TV (post care se distanţează mult pe publicul total): 50.000 la Realitatea, 43.000 la Digi 24 şi şi 41.000 la România TV. B1 TV a avut o medie de 13.000 de telespectatori din zona comercială.
La TVR 1, s-au uitat în medie 19.000 de persoane cu vârste între 18 şi 49 de ani.
Audienţa posturilor TV joi, 22 februarie, pe intervalul anunţului de presă susţinut de Tudorel Toader (18.00-19.25), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.729.000 | 9.7 | 21.1 |
2 | Pro TV | 1.553.000 | 8.7 | 18.9 |
3 | Antena 3 | 740.000 | 4.1 | 9 |
4 | Romania TV | 568.000 | 3.2 | 6.9 |
5 | Kanal D | 322.000 | 1.8 | 3.9 |
6 | National TV | 303.000 | 1.7 | 3.7 |
7 | Prima TV | 193.000 | 1.1 | 2.4 |
8 | Pro 2 | 192.000 | 1.1 | 2.3 |
9 | Pro Cinema | 185.000 | 1 | 2.3 |
10 | Realitatea TV | 180.000 | 1 | 2.2 |
11 | B1TV | 173.000 | 1 | 2.1 |
12 | Happy Channel | 167.000 | 0.9 | 2 |
13 | Digi 24 | 155.000 | 0.9 | 1.9 |
14 | Disney | 138.000 | 0.8 | 1.7 |
15 | TVR 2 | 112.000 | 0.6 | 1.4 |
16 | Disney Junior | 112.000 | 0.6 | 1.4 |
17 | TVR 1 | 107.000 | 0.6 | 1.3 |
18 | Boomerang | 73.000 | 0.4 | 0.9 |
19 | AXN | 70.000 | 0.4 | 0.9 |
20 | Pro Gold | 61.000 | 0.3 | 0.7 |
Audienţa posturilor TV joi, 22 februarie, pe intervalul anunţului de presă susţinut de Tudorel Toader (18.00-19.25), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 783.000 | 8.1 | 19.3 |
2 | Antena 1 | 636.000 | 6.6 | 15.7 |
3 | Antena 3 | 492.000 | 5.1 | 12.1 |
4 | Romania TV | 243.000 | 2.5 | 6 |
5 | Kanal D | 150.000 | 1.6 | 3.7 |
6 | Digi 24 | 149.000 | 1.5 | 3.7 |
7 | National TV | 132.000 | 1.4 | 3.3 |
8 | Prima TV | 130.000 | 1.3 | 3.2 |
9 | Realitatea TV | 129.000 | 1.3 | 3.2 |
10 | Happy Channel | 104.000 | 1.1 | 2.6 |
11 | B1TV | 72.000 | 0.7 | 1.8 |
12 | Pro Cinema | 67.000 | 0.7 | 1.7 |
13 | Disney Junior | 65.000 | 0.7 | 1.6 |
14 | AXN | 57.000 | 0.6 | 1.4 |
15 | Pro 2 | 54.000 | 0.6 | 1.3 |
16 | Disney | 52.000 | 0.5 | 1.3 |
17 | TVR 2 | 48.000 | 0.5 | 1.2 |
18 | TVR 1 | 46.000 | 0.5 | 1.1 |
19 | Pro Gold | 38.000 | 0.4 | 0.9 |
20 | Nick JR | 36.000 | 0.4 | 0.9 |
Audienţa posturilor TV joi, 22 februarie, pe intervalul anunţului de presă susţinut de Tudorel Toader (18.00-19.25), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 311.000 | 7 | 22.4 |
2 | Antena 1 | 250.000 | 5.6 | 18 |
3 | Antena 3 | 84.000 | 1.9 | 6 |
4 | Kanal D | 59.000 | 1.3 | 4.3 |
5 | Prima TV | 56.000 | 1.3 | 4 |
6 | Realitatea TV | 50.000 | 1.1 | 3.6 |
7 | Digi 24 | 43.000 | 1 | 3.1 |
8 | Romania TV | 41.000 | 0.9 | 2.9 |
9 | Pro Cinema | 34.000 | 0.8 | 2.4 |
10 | AXN | 33.000 | 0.7 | 2.4 |
11 | Disney Junior | 32.000 | 0.7 | 2.3 |
12 | National TV | 29.000 | 0.7 | 2.1 |
13 | Pro Gold | 23.000 | 0.5 | 1.6 |
14 | Happy Channel | 22.000 | 0.5 | 1.6 |
15 | TVR 1 | 19.000 | 0.4 | 1.4 |
16 | Discovery | 19.000 | 0.4 | 1.4 |
17 | Pro 2 | 17.000 | 0.4 | 1.2 |
18 | Boomerang | 17.000 | 0.4 | 1.3 |
19 | National Geographic | 17.000 | 0.4 | 1.2 |
20 | DigiSport 1 | 15.000 | 0.3 | 1 |
tvr 1 sub DISNEY la toate capitolele, tvr 2 peste... JENANT