Skip to main content

AUDIENŢE. Tudorel Toader, un discurs care a ţinut cu nervii întinşi aproape două milioane de români

 
AUDIENŢE. Tudorel Toader, un discurs care a ţinut cu nervii întinşi aproape două milioane de români

La nivelul întregii ţări, aproape două milioane de români au urmărit discursul cât două reprize de fotbal, la finalul căruia a venit rezultatul: „declanşez procedura de revocare a procurorului-şef DNA Laura Codruţa Kovesi”.

Publicitate

Cei mai mulţi români au fost pe România TV şi Antena 3, posturile cu o abordare anti-DNA, staţiile care au difuzat înregistrările cu acuzaţiile celor acuzaţi de DNA.

Mulţi români, dar puţini din zona comercială: 250.000 de telespectatori din segmentul comercial au aşteptat anunţul lui Toader.

Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele obţinute de posturile TV joi seara, pe intervalul discursului lui Tudorel Toader:

NAŢIONAL. În total, aproape două milioane de români s-au uitat pe posturile TV la Tudorel Toader. Cei mai mulţi români au urmărit anunţul de presă al lui Toader pe Antena 3. Peste 740.000 de telespectatori a fost media postului în fiecare minut. Televiziunea familiei Voiculescu a fost a treia la nivelul întregii ţări, în clasamentul general, fiind depăşită de Antena 1 şi de Pro TV.

România TV a fost la distanţă de concurentul său, având o medie de 570.000 de privitori.

TVR 1, care a dat de asemenea conferinţa lui Tudorel Toader, a avut cifre modeste: puţin peste 100.000 de privitori. Postul public a fost depăşit de Realitatea TV, de B1 şi de Digi24.

Pe intervalul anunţului de presă, cele mai urmărite staţii, în clasamentul general, au fost Pro TV şi Antena 1.

URBAN. Antena 3 a fost pe trei şi la oraşe, cu o medie de aproape 500.000 de telespectatori, dublu faţă de concurentul său, România TV, care a fost a patra televiziune în topul general.

Digi24 a avut o medie de 150.000 de persoane, Realitatea TV 130.000, iar B1 TV, 72.000. Postul public a avut la oraşe 110.000 de telespectatori cu Tudorel Toader.

COMERCIAL. Ca de obicei, puţini tineri interesaţi de zona de ştiri: 250.000 de telespectatori din segmentul comercial pentru toate staţiile de ştiri la un loc. Incluzând aici şi TVR 1. Pro TV a avut, singur, un public mai mare.

Dintre staţiile de ştiri, Antena 3 a avut cifrele cele mai mari. A fost pe trei în topul general, cu 84.000 de persoane (la nivel naţional avea 740.000), clasându-se peste Kanal D.

Interesant este că pe publicul comercial Realitatea TV şi Digi24 au fost peste România TV (post care se distanţează mult pe publicul total): 50.000 la Realitatea, 43.000 la Digi 24 şi şi 41.000 la România TV. B1 TV a avut o medie de 13.000 de telespectatori din zona comercială.

La TVR 1, s-au uitat în medie 19.000 de persoane cu vârste între 18 şi 49 de ani.

Audienţa posturilor TV joi, 22 februarie, pe intervalul anunţului de presă susţinut de Tudorel Toader (18.00-19.25), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.729.000 9.7 21.1
2 Pro TV 1.553.000 8.7 18.9
3 Antena 3 740.000 4.1 9
4 Romania TV 568.000 3.2 6.9
5 Kanal D 322.000 1.8 3.9
6 National TV 303.000 1.7 3.7
7 Prima TV 193.000 1.1 2.4
8 Pro 2 192.000 1.1 2.3
9 Pro Cinema 185.000 1 2.3
10 Realitatea TV 180.000 1 2.2
11 B1TV 173.000 1 2.1
12 Happy Channel 167.000 0.9 2
13 Digi 24 155.000 0.9 1.9
14 Disney 138.000 0.8 1.7
15 TVR 2 112.000 0.6 1.4
16 Disney Junior 112.000 0.6 1.4
17 TVR 1 107.000 0.6 1.3
18 Boomerang 73.000 0.4 0.9
19 AXN 70.000 0.4 0.9
20 Pro Gold 61.000 0.3 0.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 22 februarie, pe intervalul anunţului de presă susţinut de Tudorel Toader (18.00-19.25), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 783.000 8.1 19.3
2 Antena 1 636.000 6.6 15.7
3 Antena 3 492.000 5.1 12.1
4 Romania TV 243.000 2.5 6
5 Kanal D 150.000 1.6 3.7
6 Digi 24 149.000 1.5 3.7
7 National TV 132.000 1.4 3.3
8 Prima TV 130.000 1.3 3.2
9 Realitatea TV 129.000 1.3 3.2
10 Happy Channel 104.000 1.1 2.6
11 B1TV 72.000 0.7 1.8
12 Pro Cinema 67.000 0.7 1.7
13 Disney Junior 65.000 0.7 1.6
14 AXN 57.000 0.6 1.4
15 Pro 2 54.000 0.6 1.3
16 Disney 52.000 0.5 1.3
17 TVR 2 48.000 0.5 1.2
18 TVR 1 46.000 0.5 1.1
19 Pro Gold 38.000 0.4 0.9
20 Nick JR 36.000 0.4 0.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating:numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 22 februarie, pe intervalul anunţului de presă susţinut de Tudorel Toader (18.00-19.25), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 311.000 7 22.4
2 Antena 1 250.000 5.6 18
3 Antena 3 84.000 1.9 6
4 Kanal D 59.000 1.3 4.3
5 Prima TV 56.000 1.3 4
6 Realitatea TV 50.000 1.1 3.6
7 Digi 24 43.000 1 3.1
8 Romania TV 41.000 0.9 2.9
9 Pro Cinema 34.000 0.8 2.4
10 AXN 33.000 0.7 2.4
11 Disney Junior 32.000 0.7 2.3
12 National TV 29.000 0.7 2.1
13 Pro Gold 23.000 0.5 1.6
14 Happy Channel 22.000 0.5 1.6
15 TVR 1 19.000 0.4 1.4
16 Discovery 19.000 0.4 1.4
17 Pro 2 17.000 0.4 1.2
18 Boomerang 17.000 0.4 1.3
19 National Geographic 17.000 0.4 1.2
20 DigiSport 1 15.000 0.3 1
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Robert Robert
    p e n i b i l
    tvr 1 sub DISNEY la toate capitolele, tvr 2 peste... JENANT
  • Ciprian Ciprian
    Mulțumim pentru audiențe. În sfârșit m-ai apare în top Pro 2 și Pro Gold.
  • Mircea Mircea
    Cam usor etichetati voi oameni / institutii / societati comerciale voi cei care detineti pagina de media. De cand faptul ca unele societati expun fapte de "vitejie" ale domnului negulescu, ale domnisoarei Lascu te pun in pozitia de a fi considerat anti-dna. De cand Lascu si cu Negulescu sunt intruchiparea DNA-ului?. V-as ruga sa va schimbati modul in care va realizati materialele daca vreti sa fiti obiectivi.
  • Mile Mile
    Iuli, pai nu ziceai tu ca programele de calitate fac rating , acces direct e cea mai rentabilă emisiuni , bani din nimic
  • Iuli Iuli
    @Gigi, te-ai gandit ca Kanal D nu a facut audienta din cauza Bravo ai stil si Stirile Kanal d? Degeaba este lider cu Exatlon, daca in timpul zilei este batut mar.
  • TIBY TIBY
    Dl radu poate ca romanii pur si simplu au obosit sa il mai asculte pe tudorel!
  • mile mile
    antena performeaza , chiar si la comercial , simona merita cel mai mare salariu , are audiente mai mari decat in prime time , chiar si dupa 9 ani , diferente mici fata de pro tv , dar kanal d nu a fost ajutat de exatlon sa creasca si la alte emisiuni
  • Gigi Gigi
    Ce audiență slaba are Kanal D ! A1 are 1.7 mil , iar KD are doar 300,000 . Pe comercial ... diferența dintre A1 și KD este extraordinar de mare .
  • Vassy Vassy
    Radu omor *contează cravatele lui R.B.?Contează ce a spus *** de ministru il treceau toate apele de enormitățile care ii "ieșeau" din gura! Oug 13 ,belina, stricarea imagini in exterior de L.C.K hai sa fim serioși pentru rusi așa e dar pentru occident....
  • Vassy Vassy
    Radu omor *contează cravatele lui R.B.?Contează ce a spus retardatul de ministru il treceau toate apele de enormitățile care ii "ieșeau" din gura! Oug 13 ,belina, stricarea imagini in exterior de L.C.K hai sa fim serioși pentru rusi așa e dar pentru occident....
  • Radu Humor Radu Humor
    Vai, vai de .... cravatele lui Rareş Bogdan : doar atât de puţini spectatori au ?!

Trimite un comentariu

sus