Skip to main content

AUDIENŢE. Vocea Junior s-a auzit. Pro TV a fost lider pe toate targeturile

 
AUDIENŢE. Vocea Junior s-a auzit. Pro TV a fost lider pe toate targeturile

AUDIENŢE. Finala Vocea Junior, câştigată de Maya Ciosa - concurenta Andrei, a pus Pro TV pe prima poziţie în audienţe. Postul a fost umăr la umăr cu Kanal D, la nivel naţional şi pe publicul de la oraşe.

Publicitate

Pe publicul comercial, Pro TV a fost lider detaşat.

Antena 1 a fost pe trei pe toate targeturile fără drept de apel. Postul a pus la bătaie un program care să concureze publicul tânăr, filmul animat Frumoasa adormită.

Primul sezon al show-ului, care în 2017 s-a încheiat în primăvară, în luna aprilie, a avut cifre peste finala celui de-al doilea sezon. Producţia a avut la nivel naţional o medie de 1,4 milioane de persoane, la nivel naţional, dintre care 850.000 erau de la oraşe. Pe publicul comercial, show-ul de talente a avut o medie de 365.000 de privitori (cifrele, AICI).

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de vineri, 20 iulie, pe intervalul finalei finalei Vocea României Junior:

NAŢIONAL. Show-ul de pe Pro TV a fost urmărit de aproape 900.000 de persoane din întreaga ţară. Postul a fost lider de audienţă, dar cu cifre aproape la egalitate cu Kanal D, ocupantul locului secund. Antena 1 a avut poziţia a treia, cu 630.000 de persoane, media la nivel naţional.

URBAN. Pro TV şi Kanal D au fost umăr la umăr şi pe publicul de la orale, cu un mic avans pentru Pro. 516.000 de persoane a fost media Pro TV, în timp ce pe Kanal D erau 510.000. Antena 1 a avut cifre la jumătate faţă de primele două clasate.

COMERCIAL. Pro TV a avut detaşat publicul comercial, cu finala Vocea Junior. Producţia a avut o medie de 210.000 de privitori. Locul al doilea i-a revenit postului Kanal D, cu o medie de 140.000 de persoane, iar Antena 1 a fost pe trei, cu 133.000.

Audienţa posturilor TV, sâmbătă, 20 iulie, pe intervalul finalei Vocea României Junior (20:30 - 22:30), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 898.000 5.0 14.0
2 Kanal D 895.000 5.0 13.9
3 Antena 1 626.000 3.5 9.7
4 Antena 3 368.000 2.1 5.7
5 National TV 355.000 2.0 5.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, vineri, 20 iulie, pe intervalul finalei Vocea României Junior (20:30 - 22:30), la nivel URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 516.000 5.4 14.9
2 Kanal D 510.000 5.3 14.8
3 Antena 1 262.000 2.7 7.6
4 Antena 3 236.000 2.5 6.8
5 Romania TV 159.000 1.7 4.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, vineri, 20 iulie, pe intervalul finalei Vocea României Junior (20:30 - 22:30), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 210.000 4.7 18.4
2 Kanal D 141.000 3.2 12.4
3 Antena 1 133.000 3.0 11.6
4 Pro Cinema 47.000 1.1 4.1
5 DigiSport 1 40.000 0.9 3.5

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ciprian Ciprian
    Anul trecut a început în februarie și sa terminat in aprilie.Anul acesta a ținut m-ai puțin.Din iunie până în iulie. Mulțumesc pentru audiențe.
  • Doru Doru
    "mile", iar o dai in diverse ? Uite. Pe comercial "Pro TV" a crescut, iar "Antena 1" a scazut fata de saptamana trecuta. Asta nu spui...
  • F F
    Tot continui cu penibilitatile mile? Ești așa limitat ca nu știi decât sa o dai în diverse când antena se face așa de ras? Eu doar comentez audientele. E doar vina antenei ca se face de ras.
  • mile mile
    f, vai de tine, avocatul pro tv iar se da in spectacol
  • mile mile
    Antena 1 la sfert cat un film
  • Dragos Dragos
    ProTV a riscat anul acesta si s-a dus cu show-ul catre mijlocul verii, cand se stie ca nicio televiziune nu are cum sa faca audiente mari vara. Ce o fi fost in capul celor care se ocupa de programe?
  • marian marian
    Nu mai trebuie facut niciun sezon nu merge , esec , pe jumate
  • F F
    Vai de noi. Penibil pentru Protv, dar mai ales penibil pentru antena. Sa ai oportunitatea asta și în loc de 1 sa ajungi pe 3 si sa iei bătaie de la Kanal D pe comercial. Doar antena reușește sa se facă de ras așa. :))
  • mark mark
    mult sub prima ediție de audiții pe nevăzute sau chiar semifinala din urmă cu o săptămână, deci alegerile producătorilor pentru concurentele din finală nu au fost cele mai fericite
  • Mile Mile
    Ce gluma buna , la jumate cat un film

Trimite un comentariu

sus