AUDIENŢE. Finala Vocea Junior, câştigată de Maya Ciosa - concurenta Andrei, a pus Pro TV pe prima poziţie în audienţe. Postul a fost umăr la umăr cu Kanal D, la nivel naţional şi pe publicul de la oraşe.
Pe publicul comercial, Pro TV a fost lider detaşat.
Antena 1 a fost pe trei pe toate targeturile fără drept de apel. Postul a pus la bătaie un program care să concureze publicul tânăr, filmul animat Frumoasa adormită.
Primul sezon al show-ului, care în 2017 s-a încheiat în primăvară, în luna aprilie, a avut cifre peste finala celui de-al doilea sezon. Producţia a avut la nivel naţional o medie de 1,4 milioane de persoane, la nivel naţional, dintre care 850.000 erau de la oraşe. Pe publicul comercial, show-ul de talente a avut o medie de 365.000 de privitori (cifrele, AICI).
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de vineri, 20 iulie, pe intervalul finalei finalei Vocea României Junior:
NAŢIONAL. Show-ul de pe Pro TV a fost urmărit de aproape 900.000 de persoane din întreaga ţară. Postul a fost lider de audienţă, dar cu cifre aproape la egalitate cu Kanal D, ocupantul locului secund. Antena 1 a avut poziţia a treia, cu 630.000 de persoane, media la nivel naţional.
URBAN. Pro TV şi Kanal D au fost umăr la umăr şi pe publicul de la orale, cu un mic avans pentru Pro. 516.000 de persoane a fost media Pro TV, în timp ce pe Kanal D erau 510.000. Antena 1 a avut cifre la jumătate faţă de primele două clasate.
COMERCIAL. Pro TV a avut detaşat publicul comercial, cu finala Vocea Junior. Producţia a avut o medie de 210.000 de privitori. Locul al doilea i-a revenit postului Kanal D, cu o medie de 140.000 de persoane, iar Antena 1 a fost pe trei, cu 133.000.
Audienţa posturilor TV, sâmbătă, 20 iulie, pe intervalul finalei Vocea României Junior (20:30 - 22:30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 898.000 | 5.0 | 14.0 |
2 | Kanal D | 895.000 | 5.0 | 13.9 |
3 | Antena 1 | 626.000 | 3.5 | 9.7 |
4 | Antena 3 | 368.000 | 2.1 | 5.7 |
5 | National TV | 355.000 | 2.0 | 5.5 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, vineri, 20 iulie, pe intervalul finalei Vocea României Junior (20:30 - 22:30), la nivel URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 516.000 | 5.4 | 14.9 |
2 | Kanal D | 510.000 | 5.3 | 14.8 |
3 | Antena 1 | 262.000 | 2.7 | 7.6 |
4 | Antena 3 | 236.000 | 2.5 | 6.8 |
5 | Romania TV | 159.000 | 1.7 | 4.6 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, vineri, 20 iulie, pe intervalul finalei Vocea României Junior (20:30 - 22:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 210.000 | 4.7 | 18.4 |
2 | Kanal D | 141.000 | 3.2 | 12.4 |
3 | Antena 1 | 133.000 | 3.0 | 11.6 |
4 | Pro Cinema | 47.000 | 1.1 | 4.1 |
5 | DigiSport 1 | 40.000 | 0.9 | 3.5 |
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii