AUDIENŢE. Vocea Junior a câştigat „meciul” cu Antena 1 şi Kanal D în seara în care TVR nu a difuzat nicio partidă de fotbal. Emisiunea de pe Pro TV a fost lider de audienţă pe toate targeturile.
Vocea României Junior a fost urmărită, în medie, de aproximativ 1,4 milioane de telespectatori. Antena 1 a difuzat două filme: Albă ca Zăpada şi cei şapte pitici şi Prinţesa îndărătnică. Kanal D a ales o reţetă sigură, serialul turcesc Dragoste şi ură. Pauza dintre faza grupelor şi optimi de la Campionatul Mondial a scos TVR 1 din topul audienţelor.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de vineri, 29 iunie pe intervalul emisiunii Vocea României Junior:
NAŢIONAL. Vocea a fost lider de audienţă, cu o medie de 1.380.000 de telespectatori. Kanal D şi serialul turcesc au obţinut o medie de 1.027.000, iar „Prinţesele” de pe Antena 1 s-au clasat pe locul trei, cu 999.000 de urmăritori.
Minutul de aur a fost înregistrat la ora 22:13, când 1.840.000 de telespectatori erau cu ochii pe Pro TV.
URBAN. La oraşe, Vocea Junior s-a clasat tot pe primul loc, cu o medie de aproape 700.000 de telespectatori. Kanal D s-a poziţionat pe locul doi, cu media de 512.000, iar Antena 1 a completat podiumul, la o diferenţă mică de Kanal D, cu 479.000 de urmăritori.
COMERCIAL. Tinerii de la oraşe au preferat concursul de talent de pe Pro TV, obţinând o medie de 315.000 de telespectatori. Antena 1 a avut poziţia a doua pe targetul 18-49 Urban, cu media de 250.000 de telespectatori. Kanal D s-a clasat pe locul trei, cu 138.000 de urmăritori.
De menţionat prezenţa Pro Cinema şi TVR 2 în primele locuri de pe targetul comercial. TVR 2 a reuşit să prindă ultimul loc, într-o seară în care nu a difuzat niciun meci de la Campionatul Mondial.
Audienţa posturilor TV, vineri, 29 iunie, pe intervalul Vocea României Junior (20:30-22:30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.380.000 | 7.7 | 18.0 |
2 | Kanal D | 1.027.000 | 5.7 | 13.4 |
3 | Antena 1 | 999.000 | 5.6 | 13.1 |
4 | Antena 3 | 394.000 | 2.2 | 5.1 |
5 | Romania TV | 363.000 | 2.0 | 4.7 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, vineri, 29 iunie, pe intervalul Vocea României Junior (20:30-22:30), la nivel URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 697.000 | 7.3 | 17.6 |
2 | Kanal D | 512.000 | 5.3 | 12.9 |
3 | Antena 1 | 479.000 | 5.0 | 12.1 |
4 | Antena 3 | 255.000 | 2.7 | 6.4 |
5 | Romania TV | 189.000 | 2.0 | 4.8 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, vineri, 29 iunie, pe intervalul Vocea României Junior (20:30-22:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 315.000 | 7.1 | 23.4 |
2 | Antena 1 | 250.000 | 5.7 | 18.6 |
3 | Kanal D | 138.000 | 3.1 | 10.3 |
4 | Pro Cinema | 35.000 | 0.8 | 2.6 |
5 | TVR 2 | 32.000 | 0.7 | 2.4 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
Comentarii