AUDIENŢE. În prima confruntare a grilelor de toamnă dintre Kanal D şi Antena 1, cel de-al doilea a ieşit câştigător. Antena 1 a fost lider de audienţă cu serialul Fructul Oprit, sezonul al doilea, la oraşe şi pe publicul comercial (detaşat).
Al doilea sezon Exatlon, care a debutat tot aseară, a pus Kanal D pe primul loc doar la nivel naţional, în timp ce pe publicul comercial a fost pe trei.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de miercuri, 29 august, pe intervalul Fructul Oprit:
NAŢIONAL. Liderul pe tronsonul Fructul oprit, 20.00 - 23.00, a fost Kanal D, care a avut, parţial, Exatlon (până la 22.40). Antena 1, cu al doilea sezon al serialului Fructul Oprit, a fost al doilea, la mică distanţă de Kanal D, cu o medie de 1,1 milioane de telespectatori.
Pro TV a fost pe trei în audienţe, cu Las Fierbinţi, redifuzare, şi un film cu Jason Statham, Spioana.
Şi TVR 1 a prins top cinci audienţe, cu aproape jumătate de milion de telespectatori, cu difuzarea Cerbul de Aur, care se desfăşoară zilele acestea la Braşov.
URBAN. Fructul Oprit a pus Antena 1 pe prima poziţie în mediul urban, cu o medie de 650.000 de privitori, în timp ce Kanal D a avut locul secund, cu o medie de 560.000 de persoane.
Şi aici, lumea a #privitCerbul. Postul a fost pe patru în audienţe.
COMERCIAL. Antena 1 a fost lider detaşat pe publicul tânăr, cu o medie de 350.000 de privitori, şi o cotă de piaţă de 23,4%. Pro TV a avut locul secund, în timp ce Kanal D a fost al treilea, pe publicul cu vârste între 18 şi 49 de ani.
GALERIE FOTO. Primele imagini din debutul Exatlon:
Audienţa posturilor TV, miercuri, 29 august, pe intervalul Fructul Oprit (20:00 - 23:00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.233.000 | 6.9 | 16.7 |
2 | Antena 1 | 1.152.000 | 6.4 | 15.6 |
3 | Pro TV | 998.000 | 5.6 | 13.5 |
4 | TVR 1 | 457.000 | 2.5 | 6.2 |
5 | Antena 3 | 366.000 | 2 | 4.9 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, miercuri, 29 august, pe intervalul Fructul Oprit (20:00 - 23:00), în mediul URBAN:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 649.000 | 6.8 | 16.2 |
2 | Kanal D | 562.000 | 5.8 | 14.1 |
3 | Pro TV | 471.000 | 4.9 | 11.8 |
4 | TVR 1 | 265.000 | 2.8 | 6.6 |
5 | Antena 3 | 235.000 | 2.4 | 5.9 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, miercuri, 29 august, pe intervalul Fructul Oprit (20:00 - 23:00), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 353.000 | 8 | 23.4 |
2 | Pro TV | 251.000 | 5.7 | 16.6 |
3 | Kanal D | 211.000 | 4.8 | 14 |
4 | TVR 1 | 51.000 | 1.2 | 3.4 |
5 | Antena 3 | 46.000 | 1.1 | 3.1 |
Audienţele pe intervalul Exatlon
Audienţa posturilor TV, miercuri, 29 august, pe intervalul Exatlon (19:30 - 22:40), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.241.000 | 6.9 | 17.4 |
2 | Antena 1 | 1.039.000 | 5.8 | 14.5 |
3 | Pro TV | 1.010.000 | 5.6 | 14.1 |
4 | TVR 1 | 414.000 | 2.3 | 5.8 |
5 | Antena 3 | 340.000 | 1.9 | 4.8 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, miercuri, 29 august, pe intervalul Exatlon (19:30 - 22:40), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 587.000 | 6.1 | 15.2 |
2 | Kanal D | 562.000 | 5.9 | 14.6 |
3 | Pro TV | 489.000 | 5.1 | 12.7 |
4 | TVR 1 | 236.000 | 2.5 | 6.1 |
5 | Antena 3 | 224.000 | 2.3 | 5.8 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, miercuri, 29 august, pe intervalul Exatlon (19:30 - 22:40), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 318.000 | 7.2 | 22.2 |
2 | Pro TV | 247.000 | 5.6 | 17.3 |
3 | Kanal D | 209.000 | 4.7 | 14.6 |
4 | Antena 3 | 44.000 | 1 | 3.1 |
5 | TVR 1 | 42.000 | 1 | 2.9 |
Comentarii
"mile", pai tu te uiti la probe, sau la vedete ?
"care comentaori"
Comentatorii care spun adevaruri. Cu link-uri de pe acest site. Tu doar aberezi cand te supara adevarul...
"Despre ce , nu despre faimoși celebrii"
Despre probele sportive, nu despre vedete "mile"....
@mile, aici nu e vorba de vedete. mai lasa *** placa asta ca ne plictisesti. exatlon e despre altceva
https://www.paginademedia.ro/2018/01/audiente-cum-a-debutat-noul-show-al-kanal-d-exatlon
Poate o sa creasca pe parcurs sau poate nu, ar fi bine sa nu avem doar o televiziune seara de seara pe locul 1, top 3 sa se schimbe de la seara la seara.
P.s.: Ce audiente fac emisiunile din timpul zilei? Deja este joi si n-ati prezentat nici o audienta de la alte emisiuni, doar Prime-Time. Nu doar Prime-Time-ul conteaza (chiar daca aduce cei mai multi bani).
"Mile", stai sa inceapa grila si "Pro TV". Daca este peste "Visuri la cheie", laudam. Si daca serialul este dublu pe comercial peste un film "banal", atunci sigur e un succes.
"me", ai dreptate. La debut, "Kanal D" pe 3 pe comercial cu rating 4,3. Pe urma a tot crescut. Poate se intampla la fel ?
https://www.paginademedia.ro/2018/01/audiente-cum-a-debutat-noul-show-al-kanal-d-exatlon
"Mile", "Razvan", raspundeti la comentarii... Nu mai aberati pe aici.
"O sa ia bataie Pro tv-ul si în seara asta, de aceasta data nu de la Antena 1 si de la Kanal d cu Exatlon!"
"Razvan", principalul "rival" al postului "Pro TV" e "Antena 1". Daca meciul e de 2 ori mai mare pe comercial peste "Antena 1", "Pro TV" e multumit. Si nu iti face griji. Daca turul a avut 11.6 rating, doar nu crezi ca returul va fi la jumatate...
https://www.paginademedia.ro/2018/08/audiente-meciul-rapid-viena-fcsb