AUDIENŢE. Factorul X a fost la... Jason Statham. Antena 1 a fost a doua în audienţe, după Pro TV, cu debutul celui de-al optulea sezon de X Factor. Show-ul de talente a început mai devreme ca niciodată, la finele lunii august, când lumea este încă în vacanţă, în condiţiile în care până acum începea spre jumătatea lunii septembrie.
Tot ca o premieră a ultimilor ani, X Factor a fost mutat duminica seara, în loc de vinerea, când concura cu Vocea României, de pe Pro TV.
Ieri seara, X Factor a avut la bătaie filmul Curierul 3, cu Jason Statham, o reţetă care n-a dat greş la Pro TV, emisiunea Schimb de mame, de pe Prima TV şi meciul Viitorul - FCSB, care a pus Digi Sport în top cinci audienţe.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de duminică, 27 august, pe intervalul X Factor:
NAŢIONAL. X Factor a fost urmărit de puţin peste 900.000 de persoane în fiecare minut de difuzare, iar Antena 1 a fost pe locul al doilea, după Pro TV, care avea filmul Curierul.
Locul al treilea a fost Kanal D, cu Roata norocului, la mică distanţă de Antena 1.
URBAN. Oraşele au fost tot cu Jason Statham şi Pro TV. Filmul Pro a ţinut în faţa televizoarelor, în medie, 610.000 de persoane. Antena 1, de pe locul al doilea, era urmărită de 530.000 de persoane, media pe minut. Chiar şi aşa, cifrele sunt apropiate, chiar mai ridicate pe alocuri decât media postului din prime-time, din ultima perioadă.
COMERCIAL. X Factor a fost pe poziţia a doua, după Pro TV, şi pe publicul tânăr. Media show-ului de talente a fost de 230.000 de privitori (5,3 rating).
Audienţa posturilor TV, duminică, 26 august, pe intervalul X Factor (20:00 - 22:30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.189.000 | 6.6 | 16.2 |
2 | Antena 1 | 901.000 | 5.0 | 12.3 |
3 | Kanal D | 868.000 | 4.8 | 11.8 |
4 | Romania TV | 536.000 | 3.0 | 7.3 |
5 | Prima TV | 449.000 | 2.5 | 6.1 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, duminică, 26 august, pe intervalul X Factor (20:00 - 22:30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 609.000 | 6.3 | 15.2 |
2 | Antena 1 | 529.000 | 5.5 | 13.2 |
3 | Kanal D | 435.000 | 4.5 | 10.9 |
4 | Romania TV | 281.000 | 2.9 | 7.0 |
5 | DigiSport 1 | 258.000 | 2.7 | 6.5 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, duminică, 26 august, pe intervalul X Factor (20:00 - 22:30), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 279.000 | 6.3 | 19.7 |
2 | Antena 1 | 232.000 | 5.3 | 16.4 |
3 | Kanal D | 157.000 | 3.6 | 11.0 |
4 | DigiSport 1 | 119.000 | 2.7 | 8.4 |
5 | Prima TV | 71.000 | 1.6 | 5.0 |
Comentarii
Un lucru bun e daca se situeaza pe locul 1 pe comercial. Sa vedem...
"Mile", nu poti compara "filme proaste" cu emisiunea aia... Macar "filmele proaste" au rating mare pe comercial. "acces d" are la "tarani".
"vocea are influenta zero asupra x factor, am spus asta acum o luna sa mute"
Mai aberezi mult ? Daca nu avea "influenta", sigur nu muta emisiunea. Nu crezi ?
Aici vorbim de concurenta directa dintre "X Factor" si "Vocea Romaniei". Nu dintre un film si o emisiune. Nu mai abera...
Si oricum, si "Vocea Romaniei", si un film rereredifuzat sunt peste "X Factor" la comercial. Asta conteaza. Cine e lider. Nu, "mile" ?
Antena are punctele ei forte, de exemplu programul de Revelion, de ce nu se face mai des emisiunea aia "Cu masca, fara masca". Daca "Revelioanele lui Negru" sunt imbatabile, de ce nu vedem mai des asa ceva la Antena? Ei chiar sunt dispusi sa astepte sa fie lideri de audienta doar o data pe an?