AUDIENŢE. Cea de-a treia ediţie Vocea României din acest sezon a adus şi cele mai bune rezultate de audienţă ale show-ului din acest an, de până acum.
Emisiunea a fost avut câteva sute de mii de telespectatori în plus faţă de ediţiile din săptămânile trecute. Audienţa Vocea României a fost cât a Kanal D şi Antenei 1 la un loc.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de vineri, 14 septembrie, pe intervalul celei de-a treia ediţii Vocea României din acest sezon (20.30-23.00):
NAŢIONAL. Peste un milion şi jumătare de români s-au uitat la emisiunea de pe Pro TV cu Tudor Chirilă, Andra, Irina Rimes şi Smiley, cu 300.000 peste săptămâna trecută. Locul doi pe interval a fost al Kanal D, cu 1,1 milioane de telespectatori pe post, la Exatlon.
A urmat, la distanţă, Antena 1, cu jumătate de milion de români în faţa televizoarelor.
URBAN. Cifre mai mari decât ediţiile trecute şi la oraşe: 835.000 de telespectatori la Vocea României, faţă de până în 700.000 săptămâna trecută.
La oraşe, audienţa Pro TV a fost mai mare decât cifrele Kanal D şi Antena 1 luate la un loc. Exatlon avea la televizor 460.000 de telespectatori. Faţă de Antena 1, Vocea a avut audienţe de trei ori mai mari.
COMERCIAL. Vocea a trecut de pragul de 400.000 de telespectatori cu vârsta între 18 şi 49 de ani (săptămâna trecută erau 350.000). Distanţă mare între Pro TV şi locurile următoare: Exatlon s-a apropiat de 200.000 de telespectatori, iar Antena 1 a numărat 160.000.
Şi pe segmentul comercial, cifrele Vocea României au fost mai mari decât audienţele Kanal D şi Antena 1, luate la un loc.
Audienţa posturilor TV vineri, 14 septembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.00), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.518.000 | 8,5 | 20,8 |
2 | Kanal D | 1.132.000 | 6,3 | 15,5 |
3 | Antena 1 | 517.000 | 2,9 | 7,1 |
4 | Antena 3 | 377.000 | 2,1 | 5,2 |
5 | Romania TV | 344.000 | 1,9 | 4,7 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV vineri, 14 septembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 835.000 | 8,7 | 21,7 |
2 | Kanal D | 462.000 | 4,8 | 12 |
3 | Antena 1 | 278.000 | 2,9 | 7,2 |
4 | Antena 3 | 236.000 | 2,5 | 6,1 |
5 | DigiSport 1 | 188.000 | 2 | 4,9 |
Audienţa posturilor TV vineri, 14 septembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.00),pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 418.000 | 9,5 | 28,9 |
2 | Kanal D | 194.000 | 4,4 | 13,4 |
3 | Antena 1 | 160.000 | 3,6 | 11,1 |
4 | DigiSport 1 | 76.000 | 1,7 | 5,2 |
5 | National TV | 31.000 | 0,7 | 2,2 |
Vezi audienţa Vocea României de săptămâna trecută, AICI
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
1. Apropo, de ce nu sunt niciodata barbati in reclamele la vopsea de par, desi se vopsesc si barbatii la orice varsta?
2. Cine crede ca femeile se epileaza cu aparate de ras pentru femei, cand cele pentru barbati sunt mai eficiente?
3. Cine crede ca femeile nu beau bere? Toate reclamele au ca slogan : "Pentru barbati asa cum trebuie", etc.
Este o harababura, Protv a spus ca vrea sa extinda ideea de comercial, desi nu inteleg prea bine la ce s-a referit Cesnavicius, sper sa aeriseasca putin aceste clisee.