Skip to main content

DATABASE. 100.000 de euro cifră de afaceri. Primul an de Champions, agenţia de digital pentru magazine online de fashion

 
DATABASE. 100.000 de euro cifră de afaceri. Primul an de Champions, agenţia de digital pentru magazine online de fashion

PAGINADEMEDIA DATABASE. Champaigns, agenţie de performance marketing dedicată magazinelor online de fashion şi lifestyle din România, anunţă rezultatele primului an de activitate.

Publicitate

Pentru anul 2018, compania estimează o cifră de afaceri de 100.000 de euro, de cinci ori mai mare în comparaţie cu 2017.

Rezultatele se datorează în primul rând extinderii portofoliului de clienţi, atât cu branduri consacrate, cât şi cu start-upuri. De asemenea, vectorii de creştere au fost susţinuţi de extinderea echipei şi de diversificarea gamei de servicii oferite: Champaigns oferă servicii de PPC Marketing, Social Media Marketing, E-mail Marketing, Programare şi Design.

Adelina Oprea, fondatoarea Champaigns:

„Primul an ca antreprenor a fost ca un roller coaster: întâlnire cu mulţi oameni noi, multe cifre de analizat, interviuri de angajare, căutare spaţiu pentru agenţie şi multe altele. Creşterea mă bucură în special pentru că validează faptul că facem treabă bună, iar pentru un start-up, acest lucru înseamnă enorm.

Pe măsură ce te dezvolţi, e firesc să te loveşti de ups & downs, iar eu am învăţat să percep aceste lucruri ca provocări. Următorul an este dedicat consolidării poziţiei pe piaţa din România”.

Pentru a marca aniversarea de un an, Champaigns a lansat un tool de raportare pentru campaniile Facebook Ads, disponibil în mod gratuit pe site-ul agenţiei. Este construit special pentru magazinele online şi analizează cele mai importante KPI-uri: Costuri vs Venituri, CPA şi număr de comenzi.

De asemenea, tool-ul calculează automat rezultatele celor mai eficiente campanii în perioada specificată de client, afişând toate detaliile privind segmentele pe care sunt generate cele mai bune rezultate.

Analizând cifrele din raport, posesorii de magazine online sau oamenii de marketing pot cunoaşte mai bine publicul-ţintă, astfel încât să sporească performanţa campaniilor de Facebook rulate.

Investiţia iniţială în Champaigns a fost de 5.000 de euro, cea mai mare parte din sumă fiind alocată pentru strategia de brand şi branding. Strategia pe termen lung a companiei include o extindere la nivel european şi global în următorii ani.

Despre Champaigns

Agenţia Champaigns este fondată de Adelina Oprea, specializată în Marketing şi în dezvoltarea prezenţei online a magazinelor. Cea mai mare parte din activitatea ei a fost derulată în cadrul magazinelor online de fashion din România, de unde şi experienţa şi capacitatea de a identifica nevoile unor astfel de afaceri.

În prezent, portofoliul Champaigns include branduri precum Kalapod (pentru pieţele din România, Bulgaria, Ungaria şi Grecia), ZorileStore, Sandalandala, TGH Fashion, Biensavvy şi Retro Boutique.

Ce este Paginademedia Database:

Pachetul Database este un instrument de promovare eficientă a seviciilor oferite de firme din comunicare, mass-media, publicitate, din zonele conexe, dar şi din alte câmpuri de activitate.

În secţiunea Database sunt prezentate detaliat serviciile companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Secţiunea Paginademedia Database este vizibilă în Home-Page, iar companiile prezente sunt afişate alternativ, la fiecare refresh al site-ului. Toate prezentările sunt listate în categoria Paginademedia Database.

Lista completă a companiilor din secţiunea Paginademedia Database, aici.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus