În luna septembrie, piaţa de televiziune a fost "invadată" de emisiuni de aventură. Trei producţii, pe primele trei televiziuni.
Avem postul care a lansat trendul, Kanal D cu Exatlon cinci zile pe săptămână.
Avem Antena 1 cu un format aproape identic, Ultimul Trib, două ediţii pe săptămână (momentan) şi avem Pro TV, cu un format puţin diferit, dar care merge tot pe ideea de competiţie sportivă, cu doar o ediţie pe săptămână, duminica.
Kanal D a avut grijă să-şi programeze emisiunile astfel încât să se intersecteze cu ambele show-uri, de pe Antena 1 şi de pe Pro TV. A pus Exatlonul de miercuri până duminică (faţă de primul sezon când a fost de sâmbătă până miercuri).
Şi iată că am ajuns în septembrie, prima lună în care cele trei show-uri au concurat. Cum s-a văzut în audienţe? Avem un câştigător detaşat, pe toate targeturile de audienţă, Ninja Warrior, de pe Pro TV. Dar chiar şi aşa, cifrele emisiunii au fost undeva în media din Prime-Time a Pro TV (o medie destul de slabă în septembrie). Cifrele integrale AICI.
Iată mediile de audienţă ale show-urilor pe luna septembrie 2018:
NAŢIONAL.
- Ninja Warrior (Pro TV) - 1.258.000 (7 rating)
- Exatlon (Kanal D) - 1.041.000 (5,8 rtg)
- Ultimul Trib (Antena 1) - 639.000 (3,6 rtg)
URBAN.
- Ninja Warrior (Pro TV) - 622.000 (6,5 rating)
- Exatlon (Kanal D) - 427.000 (4,4 rtg)
- Ultimul Trib (Antena 1) - 327.000 (3,4 rtg)
COMERCIAL.
- Ninja Warrior (Pro TV) - 330.000 (7,5 rating)
- Ultimul Trib (Antena 1) - 173.000 (3,9 rtg)
- Exatlon (Kanal D) - 162.000 (3,7 rtg)
Citeşte şi:
AUDIENŢE divertisment SEPTEMBRIE. Marile show-uri, start slab în audienţe, toamna aceasta. Visuri la cheie a încasat cea mai mare lovitură
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
17.10.2018 @ 18:55
Toate sunt slabe ..."
Inca un "troller"...
Cum am mai zis, "Exatlon"="Ultimul Trib" pe comercial. Iar "Ninja Warrior" aproape dublu fata de "rivale". Probabil va mai fi un nou sezon la anul.