Skip to main content

AUDIENŢE. Fructul s-a văzut cel mai bine. Antena 1 a lăsat în urmă Visurile Pro TV

 
AUDIENŢE. Fructul s-a văzut cel mai bine. Antena 1 a lăsat în urmă Visurile Pro TV

AUDIENŢE. Serialul Fructul Oprit a pus Antena 1 în poziţia de lider de audienţă pe toate targeturile, într-o seară în care concurenţa difuza Visuri la Cheie (Pro TV), respectiv, Exatlon (Kanal D).

Publicitate

Serialul dramatic al Antenei 1 a avut peste 1,3 milioane de telespectatori, media la nivel naţional, dintre care 650.000 de persoane erau de la oraşe.

Cifre bune pentru serial şi pe publicul comercial: 330.000 de privitori şi 7,5% rating, peste media postului în prime-time. Pro TV a avut poziţia secundă, la mai bine de un punct de rating distanţă de lider.

Audienţa posturilor TV miercuri, 10 octombrie, pe intervalul Fructul oprit (20.00-22.55), la nivel NAŢIONAL

National TV Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 1.356.000 7.6 16.9
2 Kanal D 1.086.000 6.1 13.6
3 Pro TV 1.033.000 5.8 12.9
4 National TV 471.000 2.6 5.9
5 Antena 3 460.000 2.6 5.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 10 octombrie, pe intervalul Fructul oprit (20.00-22.55), în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 649.000 6.8 15.6
2 Pro TV 558.000 5.8 13.4
3 Kanal D 461.000 4.8 11.1
4 Antena 3 347.000 3.6 8.4
5 Romania TV 212.000 2.2 5.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 10 octombrie, pe intervalul Fructul oprit (20.00-22.55), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 332.000 7.5 22
2 Pro TV 273.000 6.2 18.1
3 Kanal D 179.000 4.1 11.9
4 National TV 74.000 1.7 4.9
5 Prima TV 48.000 1.1 3.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Doru Doru
    "pai nu tu esti platit pt asta"
    "Mile" penibilule, raspunde la tot ce iti scriu. Nu mai devia subiectul.

    "Apropo, aseara "Pro 2" a prins top 5 pe comercial. "Happy Channel" nu. Nu incepi cu lauda ?"
  • bing bing
    am aflat pe surse ca dupa ce se va termina Fructul Oprit, Ruxandra Ion va incepe un nou proiect pentru Antena 1 si anume un nou serial romanesc intitulat Vaduvele
  • mile mile
    pai nu tu esti platit pt asta
  • Doru Doru
    "vorbeste si de celalalt serial de la pro tv"
    "mile", pai si "Triplusec" e tot un serial mediocru, pe comercial (6,2) e aproape cat "Fructul Oprit" (6,6). Vezi aici:
    https://www.paginademedia.ro/2018/10/audiente-seriale-septembrie-2018

    Sa nu mai zic de "pensionarii" serialului... "Fructul Oprit" are 6,4 pe national. Mediocrul "Triplusec" are 4,8.
    Dar vezi tu, "Triplusec" pe intervalul de difuzare reuseste sa fie peste cele doua emisiuni cu tema sportiva.

    Apropo, aseara "Pro 2" a prins top 5 pe comercial. "Happy Channel" nu. Nu incepi cu lauda ?
  • Ciprian Ciprian
    Să postați și audiențele emisiunilor TV pe luna septembrie.
  • mile mile
    vorbeste si de celalalt serial de la pro tv , nu ai voie
  • Doru Doru
    "meciurile romaniei nu sunt cine stie ce se pare , ma asteptam la peste 15"
    "mile", cand esti "de trei ori peste Antena 1"; e chiar bine. Si "Ultimul Trib" e mult mai scump ca meciul de aseara.

    "a fost buna aducerea producatoarei de la pro tv , serialul e peste primavara"
    Dar tot sub "Las Fierbinti". Vezi tu, serialul de pe "Pro TV", in unele zile face si dublu pe comercial fata de locul 2. "Fructul Oprit", nu prea... Si serialul nu e constant in audiente:
    https://www.paginademedia.ro/2018/10/audiente-fructul-oprit-3-octombrie-2018
    Saptamana trecuta, diferenta de doar 0,3 pe comercial.
  • mile mile
    a fost buna aducerea producatoarei de la pro tv , serialul e peste primavara
  • mile mile
    meciurile romaniei nu sunt cine stie ce se pare , ma asteptam la peste 15
  • Doru Doru
    "pt o telenovela pe alocuri plictisitoare e super sa fie peste ninja protevist"
    Pai "telenovela pe alocuri plictisitoare" e cam slabuta. Nu trece de 10 puncte rating pe comercial ca "Las Fierbinti".

    Iar principalul rival al emisiunii "Ultimul Trib", "Ninja Warrior" e mereu peste pe comercial, aproape dublu. Aici e "buba".
    https://www.paginademedia.ro/2018/10/audiente-ninja-warrior-30-septembrie
  • marian marian
    Mile ori esti Razvan aseara pro a sters pe jos cu antenuta ta ,
  • mile mile
    pt o telenovela pe alocuri plictisitoare e super sa fie peste ninja protevist
  • Doru Doru
    "pensionarul protevist"
    Sa nu mai zic de "Acces Direct"... Plin de "pensionari".
    Apropo, "Fructul Oprit" are rating 7,6 pe national si 7,5 pe comercial. Iar "Ce emisiuni batranicioase are pro tv" are rating 5,8 pe national si 6,2 pe comercial. Deci, unde sunt "pensionarii Pro TV" ?

    Mai bine ne spui ce a facut mult laudata ta emisiune "Ultimul Trib", de scriai pe aici ca e plina de vedete... Ca "rupe" tot.
  • Mile Mile
    Doru, pensionarul protevist
  • Doru Doru
    "Ce emisiuni batranicioase are pro tv"
    Mai ales "Te cunosc de undeva"...

Trimite un comentariu

sus