AUDIENŢE. Noua rundă de audinţii de la Vocea României a pus Pro TV pe prima poziţie în audienţe, cu cifre peste media postului din prime-time. Alături de Las Fiebrinţii, Vocea a adus cele mai bune cifre pentru Pro TV în acest sezon.
Peste 1,8 milioane de privitori au fost pe Pro TV în medie în fiecare minut, în timpul show-ului jurizat de Andra, Irina Rimes, Tudor Chirilă şi Smiley.
În minutul de aur, la 21.46, show-ul a atins aproape 2,3 milioane de persoane.
Pe intervalul show-ului, Kanal D a avut poziţia a doua pe toate targeturile, iar Antena 1 a fost pe trei. Ambele au avut la bătaie show-uri de aventură, Exatlon, respectiv, Ultimul trib.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de vineri, 5 octombrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.10):
NAŢIONAL. Show-ul de talente de la Pro TV a avut o medie de 1,8 milioane de privitori pe minut în cele două ore şi jumătate de show. Pro TV a fost liderul clasamentului, fiind urmat de Kanal D, cu o medie de un milion de persoane şi de Antena 1, cu cifre la jumătate faţă de Kanal.
URBAN. Puţin peste un milion de orăşeni au ales Vocea României. Postul a avut o cotă de piaţă de 25%, ceea ce înseamă că un sfert din publicul care vineri seara avea televizorul deschis era pe Pro TV. Kanal D, cu Exatlon a avut poziţia a doua cu puţin peste 425.000 de privitori, în timp ce Antena 1 a fost a treia, cu cifre pe care altădată le făcea pe publicul comercial.
COMERCIAL. Pro TV a obşinut pe publicul tânăr puţin peste jumătate de milion de persoane. Celelalte două clasate, Kanal D şi Antena 1, au avut 155.000, respectiv 134.000 de persoane.
Audienţa posturilor TV vineri, 5 octomrbie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.10), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.813.000 | 10.1 | 23.3 |
2 | Kanal D | 1.089.000 | 6.1 | 14.0 |
3 | Antena 1 | 553.000 | 3.1 | 7.1 |
4 | National TV | 475.000 | 2.7 | 6.1 |
5 | Antena 3 | 363.000 | 2.0 | 4.7 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV vineri, 5 octombrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.10), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.032.000 | 10.7 | 25.8 |
2 | Kanal D | 425.000 | 4.4 | 10.6 |
3 | Antena 1 | 261.000 | 2.7 | 6.5 |
4 | Antena 3 | 218.000 | 2.3 | 5.5 |
5 | National TV | 210.000 | 2.2 | 5.2 |
Audienţa posturilor TV vineri, 5 octombrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.10),pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 509.000 | 11.6 | 33.9 |
2 | Kanal D | 155.000 | 3.5 | 10.3 |
3 | Antena 1 | 134.000 | 3.0 | 8.9 |
4 | National TV | 70.000 | 1.6 | 4.7 |
5 | Prima TV | 57.000 | 1.3 | 3.8 |
Vezi audienţa Vocea României de săptămâna trecută, AICI
-
VEZI audienţele primelor ediţii Vocea României în celelalte sezoane, AICI
-
DEBUT 2018. Pro TV, lider cu Vocea României, dar cu un debut modest. Antena 1 a ţinut piept Pro TV cu un film
-
AUDIENTE. Vocea României, cele mai mari audienţe din acest sezon
-
AUDIENŢE. Vocea României, 21 septembrie 2018
-
AUDIENŢE. Vocea României 28 septembrie 2018
Comentarii
Unde ? Arata dovezi... Locul 2 miercuri, si uneori luni. Locul 3 pe comercial, in visele tale.
"Batranii sunt la Pro tv!"
Penibilule, daca sambata "Pro TV" a fost pe locul 1 pe comercial (tinerii), iar "Antena 1" pe locul 1 pe urban si national (pensionarii). Unde vezi tu "batranii" pe "Pro TV" ?
"Razvan Putina", pai comercialul conteaza pentru televiziuni. Nu "pensionarii" de pe "Antena 1"...
A cata oara copiaza Antena ceva si o face degeaba?