AUDIENŢE. "Ştii care e cel mai fain sex?" Întrebarea rula pe Antena 1, la Insula iubirii, în jurul orei 21.00. Oră la care posturile de ştiri dezbăteau rezultatul Referendumului.
Ce au căutat tinerii, răspunsurile legate de Referendum sau răspunsul la întrebarea de mai sus? ("Sexul de împăcare", a punctat unul dintre concurenţii de la Antena 1. A mai adăugat ceva despre "orificii", într-o discuţie care se purta la o oră accesibilă minorilor, dar acesta este un alt subiect).
Datele de audienţă arată că "grosul" audienţei tinere era pe Antena 1, între orele 21.00 şi 23.00. Pe publicul comercial, Insula iubirii a avut o audienţă cât toate posturile de ştiri la un loc! Niciun post de ştiri nu a ajuns la 100.000 de telespectatori pe publicul comercial.
Cei mai mulţi telespectatori tineri au fost la Digi 24 - 80.000. La nivelul întregii ţări, Antena 3 a adunat mulţi telespectatori: aproape 600.000, dar nici măcar 50.000 nu au fost din publicul urban comercial, adică cei între 18 şi 49 de ani.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţe de aseară, din intervalul 21.00-23.00, când pe posturile de ştiri se dezbătea Referendumul:
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, cel mai urmărit post de ştiri în intervalul 21.00-23.00 a fost Antena 3. Cu Mihai Gâdea moderator, postul dezbătea avându-i în studio, printre alţii, pe Mircea Badea şi Mugur Ciuvică. Audienţa: aproape 600.000 de români.
Cum stăteau celelalt staţii de ştiri care vorbeau despre "Referendumul eşuat"?
- România TV: 527.000
- Realitatea TV: 335.000
- Digi 24: 217.000
- B1 TV: 118.000
Şi TVR 1 avea ca subiect tot Referendumul. Audienţa: 118.000
Pe intervalul orar 21.00-23.00, românii s-au orienta către Kanal D (aproape 1,2 milioane pe Exatlon), către Pro TV (Ninja Warrior) şi către Antena 1 (Insula iubirii).
URBAN. Publicul de la oraşe a urmărit tema Referendumului mai mult la Antena 3 (peste 370.000). Postul de ştiri a fost pe interval după Kanal D, Antena 1 şi Pro TV.
Staţiile care au dezbătur Referendumul, la oraşe:
- România TV: 250.000
- Realitatea TV: 185.000
- Digi 24: 167.000
- B1 TV: 68.000
- TVR 1: 49.000
COMERCIAL. Pentru publicul tânăr, tema Referendumului a fost puţin interesantă: niciuna dintre staţiile de ştiri nu a ajuns nici la 80.000 de tineri pe post. Publicul între 18 şi 49 de ani s-a concentrat la Insula iubirii (emisiune cu multe secvenţe nepotrivite pentru minori), la Pro TV şi la Kanal D.
Insula iubirii, de pe Antena 1, a avut în faţa televizoarelor, în fiecare minut, cât toate posturile de ştiri la un loc (aproape 240.000 de telespectatori).
Digi 24 a fost prima staţie pe publicul comercial.
Datele pe publicul 18-49 de ani:
- Digi 24: 79.000
- Realitatea TV: 58.000
- Antena 3: 45.000
- România TV: 43.000
- B1 TV: 13.000
- TVR 1: 13.000
Audienta posturilor TV duminică, 7 octombrie, pe intervalul orar 21.00-23.00, la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.176.000 | 6.6 | 15 |
2 | Pro TV | 781.000 | 4.4 | 10 |
3 | Antena 1 | 708.000 | 4 | 9 |
4 | Antena 3 | 595.000 | 3.3 | 7.6 |
5 | Romania TV | 527.000 | 2.9 | 6.7 |
6 | Prima TV | 404.000 | 2.3 | 5.2 |
7 | DigiSport 1 | 384.000 | 2.1 | 4.9 |
8 | Realitatea TV | 335.000 | 1.9 | 4.3 |
9 | Digi 24 | 217.000 | 1.2 | 2.8 |
10 | Pro 2 | 160.000 | 0.9 | 2.1 |
11 | National TV | 144.000 | 0.8 | 1.8 |
12 | Antena Stars | 142.000 | 0.8 | 1.8 |
13 | TVR 1 | 118.000 | 0.7 | 1.5 |
14 | B1TV | 118.000 | 0.7 | 1.5 |
15 | ETNO | 104.000 | 0.6 | 1.3 |
16 | AXN | 91.000 | 0.5 | 1.2 |
17 | TVR 2 | 83.000 | 0.5 | 1.1 |
18 | DigiSport 2 | 77.000 | 0.4 | 1 |
19 | Telekom Sport 1 | 71.000 | 0.4 | 0.9 |
20 | Cartoon Network | 66.000 | 0.4 | 0.8 |
21 | Pro Cinema | 61.000 | 0.3 | 0.8 |
22 | Happy Channel | 53.000 | 0.3 | 0.7 |
23 | Disney | 53.000 | 0.3 | 0.7 |
24 | Boomerang | 47.000 | 0.3 | 0.6 |
25 | Disney Junior | 44.000 | 0.2 | 0.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienta posturilor TV duminică, 7 octombrie, pe intervalul orar 21.00-23.00, în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 464.000 | 4.8 | 11.2 |
2 | Antena 1 | 402.000 | 4.2 | 9.7 |
3 | Pro TV | 397.000 | 4.1 | 9.6 |
4 | Antena 3 | 373.000 | 3.9 | 9 |
5 | DigiSport 1 | 275.000 | 2.9 | 6.6 |
6 | Romania TV | 249.000 | 2.6 | 6 |
7 | Realitatea TV | 185.000 | 1.9 | 4.5 |
8 | Prima TV | 169.000 | 1.8 | 4.1 |
9 | Digi 24 | 167.000 | 1.7 | 4 |
10 | Pro 2 | 102.000 | 1.1 | 2.5 |
11 | Antena Stars | 83.000 | 0.9 | 2 |
12 | B1TV | 68.000 | 0.7 | 1.6 |
13 | TVR 1 | 49.000 | 0.5 | 1.2 |
14 | DigiSport 2 | 49.000 | 0.5 | 1.2 |
15 | AXN | 48.000 | 0.5 | 1.2 |
16 | Cartoon Network | 48.000 | 0.5 | 1.2 |
17 | National TV | 45.000 | 0.5 | 1.1 |
18 | TVR 2 | 44.000 | 0.5 | 1.1 |
19 | Happy Channel | 42.000 | 0.4 | 1 |
20 | Boomerang | 32.000 | 0.3 | 0.8 |
21 | Disney Junior | 29.000 | 0.3 | 0.7 |
22 | Pro Cinema | 28.000 | 0.3 | 0.7 |
23 | Disney | 26.000 | 0.3 | 0.6 |
24 | Comedy Central | 26.000 | 0.3 | 0.6 |
25 | Telekom Sport 1 | 25.000 | 0.3 | 0.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienta posturilor TV duminică, 7 octombrie, pe intervalul orar 21.00-23.00, pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 238.000 | 5.4 | 15.2 |
2 | Pro TV | 217.000 | 4.9 | 13.8 |
3 | Kanal D | 174.000 | 3.9 | 11 |
4 | DigiSport 1 | 107.000 | 2.4 | 6.8 |
5 | Digi 24 | 79.000 | 1.8 | 5 |
6 | Prima TV | 59.000 | 1.3 | 3.7 |
7 | Realitatea TV | 58.000 | 1.3 | 3.7 |
8 | Antena 3 | 45.000 | 1 | 2.9 |
9 | Romania TV | 43.000 | 1 | 2.7 |
10 | Pro 2 | 34.000 | 0.8 | 2.2 |
11 | Disney Junior | 22.000 | 0.5 | 1.4 |
12 | Comedy Central | 22.000 | 0.5 | 1.4 |
13 | AXN | 21.000 | 0.5 | 1.3 |
14 | TVR 2 | 16.000 | 0.4 | 1 |
15 | DigiSport 2 | 16.000 | 0.4 | 1 |
16 | Telekom Sport 1 | 16.000 | 0.4 | 1 |
17 | Cartoon Network | 16.000 | 0.4 | 1 |
18 | Boomerang | 16.000 | 0.4 | 1 |
19 | Pro Cinema | 14.000 | 0.3 | 0.9 |
20 | History | 14.000 | 0.3 | 0.9 |
21 | Discovery | 14.000 | 0.3 | 0.9 |
22 | Antena Stars | 13.000 | 0.3 | 0.8 |
23 | TVR 1 | 13.000 | 0.3 | 0.8 |
24 | B1TV | 13.000 | 0.3 | 0.8 |
25 | Disney | 10.000 | 0.2 | 0.6 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Cum "Razvan Putina" ? Mai jos in comentarii scriai ca "radardemedia" nu e de incredere... Pai tot "radardemedia" a postat o stire in care "Ninja Warrior" a fost peste "Insula Iubirii" duminica, pe toate target-urile. Deci, site-ul e de incredere sau nu ?
Si nu se stie daca "au luat bataie ciobanii pe comercial"... "între orele 19.58-23.13 la Antena 1, a fost lider de audiență la nivelul publicul comercial"
Emisiunea s-a intersectat cu stirile din sport, cu "ciobanii" si cu emisiunea "Pe bune?!".
"Razvan Putina" zis si "Mile", pai "în afara", emisiunea are bulina "interzis sub 15 ani" si nu este difuzata la ora 20:00. Nu acelasi lucru pot spune despre emisiunea de pe "Antena 1"...
"unde se da ciobanii aia care sunt prosti si mai fac si mofturi"
Mai bine "ciobanii" decat "cocalar", "pitiponc". Nu ?
https://youtu.be/09Sq1qZZFaQ (probă în care concurentele trebuie să modeleze un penis astfel încât să arate cât mai bine cu al partenerului)
https://youtu.be/fPleIaZIx6Y (filmare cu ispita feminină care îl masturbează pe concurent în pat, pe sub plapumă)
https://youtu.be/-PLxwJrc9iM (concurs în care concurenții trebuie să imite cel mai rapid diverse poziții sexuale)
https://youtu.be/M5W4qUyDLPs (filmare cu concurenții care fac duș împreună) - la noi nu se iau imagini și din duș.
"Razvan Putina", pai pe stire aceasta scrie doar in intervalul 21:00-23:00 a fost lider. Deci nu pe toata emisiunea. Oare de ce "paginademedia" nu a postat audientele pe intervalul "Ninja Warrior" ? Cumva sa nu te superi tu, ca era "Antena 1" pe 3 ?
"de ce nu te duci pe site-urile Capital ,Radar de Media sa comentezi daca aici nu ai încredere în audientele pe care le posteaza oamenii astia"
Deci, dupa mintea ta, doar site-ul "paginademedia" spune adevarul. "capital" sau "radardemedia" mint ?
"apropo de emisiune si despre format , este o emisiune adresata publicului tanar"
Exact, publicul tanar incult, zis si "cocalar", "pitiponc"...
"mile", esti sigur ? "Kanal D" nu trece de 3 ? Pai ce s-a intamplat joi si vineri, de "Ultimul Trib" a fost pe 3 ?
https://www.paginademedia.ro/2018/10/audiente-las-fierbinti-si-triplusec-4-octombrie-2018
https://www.paginademedia.ro/2018/10/audiente-tv-vocea-romaniei-5-octombrie
"Nu au fost nici pe un loc trei, au fost pe unu , prostilor,astia de la radar de media au încurcat numele televiziunilor, Antena 1 a fost no.1 pe comercial."
Unde ? Scrie clar: "Aseară, show-ul Ninja Warrior România a fost lider de audiență și a înregistrat 5.9 puncte de rating și 16.3% share pe segmentul de public comercial".
"paginademedia", de ce nu ati postat audienta si pe intervalul "Ninja Warrior" ?