(P) În perioada sărbătorilor, brandurile se întrec să îşi surprindă consumatorii cu iniţiative care mai de care mai spectaculoase.
Ştim deja că terenul sărbătorilor de iarnă e dominat de Coca-Cola şi ale sale camioane de Crăciun, de reclama Sărbătorile vin, care a intrat în cultura populară şi de campaniile care ne fac să simţim mai puternic spiritul sărbătorii.
Mai nou, surpriza brandurilor pentru consumatori vine dintr-o idee pe cât de simplă, pe atât de inedită: filmul de Crăciun difuzat fără pauze publicitare.
Pentru al doilea an la rând, Coca-Cola cumpără pauzele de publicitate din timpul filmului. Aşa se face că miercuri, pe 26 decembrie, vei putea viziona Love Actually (Pur şi simplu dragoste) pe Antena 1, de la ora 20:00, timp de două ore neîntrerupte.
Ce poate fi mai potrivit pentru a doua zi de Crăciun decât să te aşezi confortabil pe canapea, cu snack-uri la îndemână, pentru un film de sezon? Iar dacă oricum aveai în plan un maraton de filme în mini-vacanţa de Sărbători, nu sări peste Love Actually.
Comedia romantică are toate ingredientele unui plan perfect pentru o seară liniştită, alături de cei apropiaţi: atmosfera de Crăciun, poveşti emoţionante, umor, o mulţime de actori de top (Hugh Grant, Emma Thompson, Keira Knightley, Colin Firth) şi...zero publicitate, dacă alegi să o vizionezi pe Antena 1.
Anul acesta, campania Coca-Cola de Crăciun te îndeamnă să #FiiTuMoşu, aşa că nu păstra vestea doar pentru tine. Pe 26 decembrie ai şansa perfectă să-ţi strângi prietenii aproape şi să vă bucuraţi împreună de experienţa unui film bun de Crăciun.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
ti-a platit si tie ceva?