AUDIENŢE REVELION 2019. Noaptea de Revelion - cu Dan Negru - e noaptea Antenei 1. Noaptea cu cea mai mare diferenţă de audienţă între Antena 1 şi restul posturilor TV.
Şi la al 19-lea Revelion prezentat la Antena 1, Dan Negru a fost, de departe, cel mai urmărit în noaptea dintre ani. Unul din trei români care aveau televizorul deschis, în noaptea dintre ani, se uita la Negru.
Care a fost distanţa dintre Revelionul Starurilor şi restul staţiilor în 2019?
La nivelul întregii ţări, aproape trei milioane de români s-au uitat la Revelionul lui Dan Negru în fiecare minut (cu jumătate de milion mai mulţi decât la Revelionul trecut). Diferenţa faţă de următorul clasat?
Audienţa Antenei 1 a fost de aproape patru ori mai mare decât a Pro TV, locul doi clasat.
Poziţia a treia pentru România TV, care a folosit (iar) acelaşi artificiu ca şi anul trecut. Un mic derapaj. Detalii, aici.
Înainte de cifre, ce programe au avut posturile de Revelion (intervalul 22.00-2.00):
- Antena 1 - Revelionul Starurilor, cu Dan Negru
- România TV - Super Revelionul României - muzică populară toată noaptea, cu angajaţii postului şi cu invitaţi (ca şi anul trecut)
- Pro TV - Las Fierbinţi, redifuzarea episodului din 1 Decembrie, din 2016, în care Celentano a rostit poezia, devenită virală. (detalii, AICI). Apoi filmul Mordecai
- Kanal D - Teo Show Revelion
- Naţional TV - Avem chef de Revelion
- TVR 2 - Fuegovelion, cu Paul Surugiu - Fuego
- TVR 1 - Concertul din Piaţa Constituţiei, organizat de Primăria Capitalei
Audienţele posturilor TV în noaptea de Revelion, în intervalul 22.00-2.00, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 2.767.000 | 15,6 | 33,3 |
2 | Pro TV | 748.000 | 4,2 | 9 |
3 | Romania TV | 707.000 | 4 | 8,5 |
4 | Kanal D | 621.000 | 3,5 | 7,5 |
5 | TVR 2 | 423.000 | 2,4 | 5,1 |
6 | TVR 1 | 357.000 | 2 | 4,3 |
7 | National TV | 328.000 | 1,9 | 3,9 |
8 | ETNO | 265.000 | 1,5 | 3,2 |
9 | Prima TV | 193.000 | 1,1 | 2,3 |
10 | Antena Stars | 190.000 | 1,1 | 2,3 |
11 | Favorit TV | 151.000 | 0,9 | 1,8 |
12 | Antena 3 | 126.000 | 0,7 | 1,5 |
13 | Pro 2 | 106.000 | 0,6 | 1,3 |
14 | Realitatea TV | 86.000 | 0,5 | 1 |
15 | Digi 24 | 80.000 | 0,4 | 1 |
Audienţele posturilor TV în noaptea de Revelion, în intervalul 22.00-2.00, în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.213.000 | 12,7 | 30,3 |
2 | Romania TV | 392.000 | 4,1 | 9,8 |
3 | Pro TV | 360.000 | 3,8 | 9 |
4 | TVR 2 | 269.000 | 2,8 | 6,7 |
5 | Kanal D | 242.000 | 2,5 | 6,1 |
6 | TVR 1 | 242.000 | 2,5 | 6,1 |
7 | National TV | 124.000 | 1,3 | 3,1 |
8 | Antena 3 | 88.000 | 0,9 | 2,2 |
9 | ETNO | 83.000 | 0,9 | 2,1 |
10 | Prima TV | 79.000 | 0,8 | 2 |
11 | Digi 24 | 72.000 | 0,7 | 1,8 |
12 | Antena Stars | 64.000 | 0,7 | 1,6 |
13 | Pro 2 | 55.000 | 0,6 | 1,4 |
14 | Realitatea TV | 53.000 | 0,6 | 1,3 |
15 | Favorit TV | 36.000 | 0,4 | 0,9 |
Audienţele posturilor TV în noaptea de Revelion, în intervalul 22.00-2.00, pe SEGMENTUL COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 503.000 | 11,7 | 34 |
2 | Pro TV | 221.000 | 5,1 | 14,9 |
3 | TVR 1 | 96.000 | 2,2 | 6,5 |
4 | Kanal D | 73.000 | 1,7 | 5 |
5 | TVR 2 | 70.000 | 1,6 | 4,7 |
6 | Romania TV | 61.000 | 1,4 | 4,1 |
7 | Digi 24 | 42.000 | 1 | 2,9 |
8 | Prima TV | 29.000 | 0,7 | 2 |
9 | ETNO | 24.000 | 0,6 | 1,6 |
10 | Pro 2 | 23.000 | 0,5 | 1,6 |
11 | National TV | 22.000 | 0,5 | 1,5 |
12 | Antena Stars | 22.000 | 0,5 | 1,5 |
13 | Antena 3 | 21.000 | 0,5 | 1,4 |
14 | Realitatea TV | 13.000 | 0,3 | 0,9 |
15 | Comedy Central | 12.000 | 0,3 | 0,8 |
Vezi audienţele REVELIONULUI 2018, aici
Vezi audienţele REVELIONULUI 2017, aici
Vezi audienţele REVELIONULUI 2016, aici
GALERIE FOTO. Revelionul Starurilor 2019 cu Dan Negru, în imagini:
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Fiecare crede că alegerea lui a fost cea mai bună, și programul urmărit de fiecare din noi este cel mai preferat.
Eu am pendulat între TVR1, TVR2 și Kanal D, în acele momente în care am urmărit TV-ul, preponderent între ora 21 și ora 23 și secvențe pe TVR2 după ora 1.
Comportamentul de consum al publicului s-a schimbat, sunt mai importante cinele în familie, sau programele artistice oferite de restaurante și de municipalități.
Vechiul tip de public - cel care urmărește toată seara un program de divertisment TV de varietăți - este păstrat în continuare de Antena 1 și un pic de Kanal D și, surprinzător, de România TV.
Cred că PRO-TV și dacă difuzează toată seara mira, tot intră în top 10! :)