Apa Nova lansează o amplă campanie de informare, pe TV şi în online, prin care îi îndemna pe români să renunţe la proastele obiceiuri de a arunca în canalizare resturi care nu-şi au locul.
Campania, dezvoltată de agenţia Porter Novelli, are şi o componentă interactivă. În clipurile de pe online, utilizatorii pot alege finalul, după modelul filmului Netflix, Black Mirror - Bandersnatch.
Ramona Dumitru, Director de Comunicare, Apa Nova Bucuresti:
„Prin „Poveşti cu final fericit” subliniem faptul că sistemul de canalizare nu este un loc în care deşeurile dispar pur şi simplu din viaţa bucureşteanului fără niciun fel de repercusiune asupra sa. Materiile organice depuse pe conducte, de exemplu, creează mirosuri neplăcute.
Deşeurile nepermise formează dopuri pe parcurs, care incomodează fluxul de ape uzate, creează refulări ale sistemului şi cresc şi costurile pentru soluţionarea acestor situaţii. Sunt neplăceri care pot fi evitate prin simpla folosire a coşului de gunoi în detrimentul sistemului de canalizare”
Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
Pai atunci de ce polueaza?