AUDIENŢE. Câţi români au văzut, în plină vară, victoria FCSB în meciul cu Milsami, de pe Pro TV?
Meciul de fotbal Milsami - FCSB (1-2), în urma căruia FCSB s-a calificat în turul doi preliminar din Europa League, a ţinut peste un milion de români în faţa televizoarelor.
Pro TV a fost pe primul loc la nivel naţional şi pe publicul comercial. La oraşe, a fost depăşit, la mică distanţă, de serialul turcesc Preţul fericirii, de pe Kanal D.
De notat că serialul Preţul Fericirii, de pe Kanal D, a început odată cu meciul (la 20.00) şi a continuat şi după partida de pe Pro TV. Pe tot intervalul serialului (20.00-23.00), Kanal D a fost pe primul loc în audienţe, foarte puţin peste Pro TV.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de meciul Milsami - FCSB (20.00-21.50):
NAŢIONAL. Peste 1,1 milioane de români s-au uitat, în fiecare minut, la meciul Milsami - FCSB, de pe Pro TV. Locul doi pentru Kanal D, aproape de Pro TV.
La distanţă de primele două clasate, cu o audienţă la jumătate, a fost Antena 1, care difuza filmul Omul cu masca de fier.
URBAN. La oraşe, meciul de pe Pro TV a fost depăşit (la mică distanţă) de serialul turcesc Preţul fericirii, de pe Kanal D. O medie de 536.000 de telespectatori la Kanal D şi de 525.000 la meciul de pe Pro TV.
Antena 1 a fost "spectator" la lupta celor două staţii: 280.000 de telespectatori a fost audienţa postului Intact.
COMERCIAL. Din publicul meciului de pe Pro TV, 220.000 de telespectatori au fost din segmentul de vârstă 18-49 de ani.
Locul doi pentru Kanal D (165.000 de telespectatori) şi trei pentru Antena 1 (aproape 140.000).
Audienta posturilor TV joi, 18 iunie, pe intervalul meciului Milsami - FCSB (20.00-21.50), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.101.000 | 6,2 | 18 |
2 | Kanal D | 1.013.000 | 5,7 | 16,6 |
3 | Antena 1 | 512.000 | 2,9 | 8,4 |
4 | Romania TV | 307.000 | 1,7 | 5 |
5 | National TV | 272.000 | 1,5 | 4,4 |
6 | Antena 3 | 244.000 | 1,4 | 4 |
7 | Prima TV | 215.000 | 1,2 | 3,5 |
8 | DigiSport 1 | 198.000 | 1,1 | 3,2 |
9 | TVR 2 | 170.000 | 1 | 2,8 |
10 | Antena Stars | 155.000 | 0,9 | 2,5 |
11 | Pro Cinema | 128.000 | 0,7 | 2,1 |
12 | Happy Channel | 124.000 | 0,7 | 2 |
13 | TVR 1 | 120.000 | 0,7 | 2 |
14 | B1TV | 110.000 | 0,6 | 1,8 |
15 | Pro 2 | 100.000 | 0,6 | 1,6 |
16 | ETNO | 94.000 | 0,5 | 1,5 |
17 | Digi 24 | 55.000 | 0,3 | 0,9 |
18 | Realitatea TV | 54.000 | 0,3 | 0,9 |
19 | Cartoon Network | 54.000 | 0,3 | 0,9 |
20 | Disney Junior | 52.000 | 0,3 | 0,9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 18 iunie, pe intervalul meciului Milsami - FCSB (20.00-21.50), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 536.000 | 5,6 | 16 |
2 | Pro TV | 525.000 | 5,5 | 15,7 |
3 | Antena 1 | 278.000 | 2,9 | 8,3 |
4 | Romania TV | 200.000 | 2,1 | 6 |
5 | Antena 3 | 182.000 | 1,9 | 5,4 |
6 | National TV | 161.000 | 1,7 | 4,8 |
7 | DigiSport 1 | 132.000 | 1,4 | 3,9 |
8 | Prima TV | 95.000 | 1 | 2,8 |
9 | B1TV | 77.000 | 0,8 | 2,3 |
10 | Antena Stars | 66.000 | 0,7 | 2 |
11 | Happy Channel | 64.000 | 0,7 | 1,9 |
12 | TVR 2 | 63.000 | 0,7 | 1,9 |
13 | Pro 2 | 61.000 | 0,6 | 1,8 |
14 | Pro Cinema | 60.000 | 0,6 | 1,8 |
15 | TVR 1 | 55.000 | 0,6 | 1,6 |
16 | Digi 24 | 49.000 | 0,5 | 1,4 |
17 | Realitatea TV | 48.000 | 0,5 | 1,4 |
18 | AXN | 41.000 | 0,4 | 1,2 |
19 | Comedy Central | 38.000 | 0,4 | 1,1 |
20 | Paramount | 34.000 | 0,4 | 1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 18 iunie, pe intervalul meciului Milsami - FCSB (20.00-21.50), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 218.000 | 5,1 | 19,5 |
2 | Kanal D | 164.000 | 3,8 | 14,6 |
3 | Antena 1 | 137.000 | 3,2 | 12,3 |
4 | National TV | 64.000 | 1,5 | 5,7 |
5 | DigiSport 1 | 40.000 | 0,9 | 3,6 |
6 | Prima TV | 36.000 | 0,8 | 3,3 |
7 | Comedy Central | 29.000 | 0,7 | 2,6 |
8 | Pro Cinema | 28.000 | 0,7 | 2,5 |
9 | Happy Channel | 25.000 | 0,6 | 2,2 |
10 | Paramount | 25.000 | 0,6 | 2,3 |
11 | Pro 2 | 23.000 | 0,5 | 2,1 |
12 | TVR 2 | 16.000 | 0,4 | 1,4 |
13 | Antena 3 | 15.000 | 0,3 | 1,3 |
14 | Realitatea TV | 15.000 | 0,3 | 1,3 |
15 | Diva | 15.000 | 0,3 | 1,3 |
16 | Romania TV | 11.000 | 0,3 | 1 |
17 | B1TV | 11.000 | 0,3 | 1 |
18 | Antena Stars | 11.000 | 0,2 | 0,9 |
19 | Disney | 11.000 | 0,3 | 1 |
20 | TVR 1 | 9.000 | 0,2 | 0,8 |
Preţul fericirii, de pe Kanal D, la concurenţă cu meciul
În seara cu meciul de fotbal, Kanal D a avut pe post serialul Preţul fericirii.
Pe intervalul meciului, serialul a fost peste Pro TV (la o diferenţă foarte mică) doar pe publicul urban.
Pe tot intervalul serialului turcesc (care a durat cu o oră şi zece minute mai mult decât partida), Kanal D a avut prima poziţie (cu diferenţe foarte mici la nivel naţional şi comercial).
Audienţelor posturilor TV pe intervalul serialului Preţul fericirii (20.00-23.00):
NAŢIONAL
URBAN
COMERCIAL
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Si "Eu", unde este audienta pe intervalul 19:00-23:00 pe comercial pe aceasta stire ? Luna trecuta, "Stirile Kanal D" de la ora 19:00 a avut 1.7 rating comercial, iar "Stirile Pro TV" de peste 3 ori mai mult (5.7):
https://www.paginademedia.ro/2019/07/audiente-stiri-iunie-2019
Inseamna ca pe data de 18 iunie, "Pro TV" in prime-time (19:00-23:00) a fost peste "Kanal D", nu ?
Comercialul conteaza pe tot prime time ul..19..24..nu doar la meci
Asa ca
....
Mai bine comentezi de "Antena 1". Dezastru, locul 3 pe comercial...
Aici ce a facut serialul turcesc ? Locul 3 pe comercial. "Rusinea rusinilor!", nu ?
https://www.paginademedia.ro/2019/07/audiente-meci-fcsb-milsami