Skip to main content

AUDIENŢE. Câţi români au văzut meciul Milsami - FCSB pe Pro TV. Primul loc pe naţional şi comercial, după Kanal D la oraşe

 
Sursa: Sport.ro
Sursa: Sport.ro

AUDIENŢE. Câţi români au văzut, în plină vară, victoria FCSB în meciul cu Milsami, de pe Pro TV?

Publicitate

Meciul de fotbal Milsami - FCSB (1-2), în urma căruia FCSB s-a calificat în turul doi preliminar din Europa League, a ţinut peste un milion de români în faţa televizoarelor.

Pro TV a fost pe primul loc la nivel naţional şi pe publicul comercial. La oraşe, a fost depăşit, la mică distanţă, de serialul turcesc Preţul fericirii, de pe Kanal D.

De notat că serialul Preţul Fericirii, de pe Kanal D, a început odată cu meciul (la 20.00) şi a continuat şi după partida de pe Pro TV. Pe tot intervalul serialului (20.00-23.00), Kanal D a fost pe primul loc în audienţe, foarte puţin peste Pro TV.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de meciul Milsami - FCSB (20.00-21.50):

NAŢIONAL. Peste 1,1 milioane de români s-au uitat, în fiecare minut, la meciul Milsami - FCSB, de pe Pro TV. Locul doi pentru Kanal D, aproape de Pro TV.

La distanţă de primele două clasate, cu o audienţă la jumătate, a fost Antena 1, care difuza filmul Omul cu masca de fier.

URBAN. La oraşe, meciul de pe Pro TV a fost depăşit (la mică distanţă) de serialul turcesc Preţul fericirii, de pe Kanal D. O medie de 536.000 de telespectatori la Kanal D şi de 525.000 la meciul de pe Pro TV.

Antena 1 a fost "spectator" la lupta celor două staţii: 280.000 de telespectatori a fost audienţa postului Intact.

COMERCIAL. Din publicul meciului de pe Pro TV, 220.000 de telespectatori au fost din segmentul de vârstă 18-49 de ani.

Locul doi pentru Kanal D (165.000 de telespectatori) şi trei pentru Antena 1 (aproape 140.000).

Audienta posturilor TV joi, 18 iunie, pe intervalul meciului Milsami - FCSB (20.00-21.50), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.101.000 6,2 18
2 Kanal D 1.013.000 5,7 16,6
3 Antena 1 512.000 2,9 8,4
4 Romania TV 307.000 1,7 5
5 National TV 272.000 1,5 4,4
6 Antena 3 244.000 1,4 4
7 Prima TV 215.000 1,2 3,5
8 DigiSport 1 198.000 1,1 3,2
9 TVR 2 170.000 1 2,8
10 Antena Stars 155.000 0,9 2,5
11 Pro Cinema 128.000 0,7 2,1
12 Happy Channel 124.000 0,7 2
13 TVR 1 120.000 0,7 2
14 B1TV 110.000 0,6 1,8
15 Pro 2 100.000 0,6 1,6
16 ETNO 94.000 0,5 1,5
17 Digi 24 55.000 0,3 0,9
18 Realitatea TV 54.000 0,3 0,9
19 Cartoon Network 54.000 0,3 0,9
20 Disney Junior 52.000 0,3 0,9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 18 iunie, pe intervalul meciului Milsami - FCSB (20.00-21.50), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 536.000 5,6 16
2 Pro TV 525.000 5,5 15,7
3 Antena 1 278.000 2,9 8,3
4 Romania TV 200.000 2,1 6
5 Antena 3 182.000 1,9 5,4
6 National TV 161.000 1,7 4,8
7 DigiSport 1 132.000 1,4 3,9
8 Prima TV 95.000 1 2,8
9 B1TV 77.000 0,8 2,3
10 Antena Stars 66.000 0,7 2
11 Happy Channel 64.000 0,7 1,9
12 TVR 2 63.000 0,7 1,9
13 Pro 2 61.000 0,6 1,8
14 Pro Cinema 60.000 0,6 1,8
15 TVR 1 55.000 0,6 1,6
16 Digi 24 49.000 0,5 1,4
17 Realitatea TV 48.000 0,5 1,4
18 AXN 41.000 0,4 1,2
19 Comedy Central 38.000 0,4 1,1
20 Paramount 34.000 0,4 1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 18 iunie, pe intervalul meciului Milsami - FCSB (20.00-21.50), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 218.000 5,1 19,5
2 Kanal D 164.000 3,8 14,6
3 Antena 1 137.000 3,2 12,3
4 National TV 64.000 1,5 5,7
5 DigiSport 1 40.000 0,9 3,6
6 Prima TV 36.000 0,8 3,3
7 Comedy Central 29.000 0,7 2,6
8 Pro Cinema 28.000 0,7 2,5
9 Happy Channel 25.000 0,6 2,2
10 Paramount 25.000 0,6 2,3
11 Pro 2 23.000 0,5 2,1
12 TVR 2 16.000 0,4 1,4
13 Antena 3 15.000 0,3 1,3
14 Realitatea TV 15.000 0,3 1,3
15 Diva 15.000 0,3 1,3
16 Romania TV 11.000 0,3 1
17 B1TV 11.000 0,3 1
18 Antena Stars 11.000 0,2 0,9
19 Disney 11.000 0,3 1
20 TVR 1 9.000 0,2 0,8

Preţul fericirii, de pe Kanal D, la concurenţă cu meciul

În seara cu meciul de fotbal, Kanal D a avut pe post serialul Preţul fericirii.

Pe intervalul meciului, serialul a fost peste Pro TV (la o diferenţă foarte mică) doar pe publicul urban.

Pe tot intervalul serialului turcesc (care a durat cu o oră şi zece minute mai mult decât partida), Kanal D a avut prima poziţie (cu diferenţe foarte mici la nivel naţional şi comercial).

Audienţelor posturilor TV pe intervalul serialului Preţul fericirii (20.00-23.00):

NAŢIONAL

URBAN

COMERCIAL

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ciprian Ciprian
    Îmi place că postați mereu cu top 20. Mulțumesc frumos.
  • Razvan Razvan
    "Paginademedia " de ce nu postati si audientele ultimului episod din "Pretul fericirii"??
  • D D
    "Eu", comercialul conteaza pe o zi intreaga, nu 2-3 ore. Si vezi ca prime-time-ul e pe intervalul 19:00-23:00. Nu pana la ora 24:00.

    Si "Eu", unde este audienta pe intervalul 19:00-23:00 pe comercial pe aceasta stire ? Luna trecuta, "Stirile Kanal D" de la ora 19:00 a avut 1.7 rating comercial, iar "Stirile Pro TV" de peste 3 ori mai mult (5.7):
    https://www.paginademedia.ro/2019/07/audiente-stiri-iunie-2019

    Inseamna ca pe data de 18 iunie, "Pro TV" in prime-time (19:00-23:00) a fost peste "Kanal D", nu ?
  • Eu Eu
    "D"
    Comercialul conteaza pe tot prime time ul..19..24..nu doar la meci
    Asa ca

    ....
  • D D
    "Răzvan Putina R", unde vezi tu ca serialul turcesc a fost peste meci ? Conteaza comercialul, unde meciul a fost peste turcescul tau.
    Mai bine comentezi de "Antena 1". Dezastru, locul 3 pe comercial...

    Aici ce a facut serialul turcesc ? Locul 3 pe comercial. "Rusinea rusinilor!", nu ?
    https://www.paginademedia.ro/2019/07/audiente-meci-fcsb-milsami
  • eu eu
    Kanal D e forta. Emisiuni fenomen, rating destul de bun
  • mircea mircea
    Doamne, ce a ajuns Realitatea TV! (ma refer la audienta pe National)
  • Răzvan Răzvan
    "marian" mori de ciuda? Meciul are audiente foarte slabe,umilinta maxima pentru Pro tv ,un serial turcesc de "doi bani" cum zici tu ,a batut un meci mare de pe Pro tv! Rusinea rusinilor!
  • Adi Adi
    Azi sa vedeti audienta la Kanal D! E ultimul episod! Oricum, nu stiu cine se putea uita la un meci ca ala de la Pro. Niste amatori care jucau parca pe un teren de antrenament.
  • Razvan Razvan
    E bine ca ati postat si pe intervalul serialului "Pretul fericirii" ! Multumim pt audiente!
  • marian marian
    Seriale de cea mai proasta calitate ***,

Trimite un comentariu

sus