Skip to main content

RECLAMĂ SINISTRĂ. „Monstrul din Caracal ne-a omorât preţurile”. O firmă de piese auto se agaţă de tragedia din Caracal pentru a se promova

 
Sursa foto: Hepta
Sursa foto: Hepta

Mesaj halucinant trimis de o firmă de piese auto mai multor persoane, pentru a se promova.

Publicitate

Monstrul din Caracal ne-a omorât preţurile, profită de cele mai mari reduceri din acest an”, sună textul trimis pe e-mail, sub formă de newsletter.

Mesajul a fost semnalat Paginademedia.ro de către un cititor, după ce captura a apărut pe Reddit.

Textul nu se opreşte aici: „Se pare că monstrul din Caracal ne-a afectat şi pe noi şi ne-a omorât preţurile, astfel avem reduceri substanţiale la peste 20.000 de produse.”

Imediat după ce reprezentanţii firmei au fost luaţi la întrebări pentru mesajul deplasat trimis abonaţilor, aceştia au prezentat scuze publice spunând că mesajul a fost trimis din „greşeală”.

„Ne cerem scuze pentru emailul cu subiectul nepotrivit. A fost o greseala. Nu am vrut in nici un fel sa ne asociem cu acest subiect.

Emailul a fost trimis catre un segment din lista noastra, nu a fost publicat pe net in nici un fel, continutul si subiectul trebuia sa fie altul.

Imediat ce am constat greseala efectuata s-a incercat oprirea lui, dar din pacate ajuns in inboxul fiecaruia nu se mai putea sterge.

Va rugam sa ne intelegeti si sa considerati o greseala din partea departamentului de marketing care va fi tras la raspundere pentru acest lucru.

Va multumim!”, au scris aceştia pe pagina lor de Facebook.

Captura: Reddit

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus