Skip to main content

A doua confruntare Vocea - iUmor măreşte mult avantajul Pro TV. Antena 1, depăşită şi de serialul turcesc de pe Kanal D

 
Sursa foto: Pro TV
Sursa foto: Pro TV

AUDIENŢE. A doua confruntare dintre Vocea României şi iUmor a mărit considerabil avantajul Pro TV în faţa Antenei 1.

Publicitate

Nu numai că diferenţa dintre cele două show-uri este de două ori mai mare ca săptămâna trecută (în favoarea Vocii), dar iUmor a fost bătut la nivel naţional şi la oraşe de serialul turcesc Lacrimi la Marea Neagră, de pe Kanal D.

Săptămâna trecută, iUmor era pe poziţa a doua pe intervalul de intersecţie cu Vocea, acum este pe trei la nivelul întregii ţări şi la oraşe. Doar pe publicul comercial şi-a păstrat locul al doilea.

Vocea României şi iUmor s-au intersectat două ore. Emisiunea de pe Antena 1 a început mai devreme cu o jumătare de oră (20.00-22.30), show-ul de pe Pro TV s-a terminat la o oră după iUmor (22.30-23.30).

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV, aseară, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20:30-22:30):

NAŢIONAL. Aproape 1,9 milioane de români s-au uitat, în fiecare minut, la show-ul jurizat de Tudor Chirilă, Irina Rimes, Smiley şi Horia Brenciu (cu jumătate de milion peste săptămâna trecută).

Pro TV a avut peste iUmor peste un milion de telespectatori în plus (săptămâna trecută, între Voce şi iUmor erau 500.000 de români).

Cu aceste cifre, Antena 1 a coborât pe poziţia a treia, după Kanal D, cu serialul Lacrimi la Marea Neagră.

URBAN. Diferenţa dintre Vocea României şi iUmor a crescut şi la oraşe: peste un milion de telespectatori a avut Pro TV (cu 300.000 peste săptămâna trecută).

Aici, distanţa faţă de Antena 1 este şi mai mare: iUmor, show-ul cu Mihai Bendeac, Delia şi Cheloo a avut cifre de aproape trei ori mai mici decât Vocea României (un scor mult sub săptămâna trecută).

Pe locul patru, după Antena 1, a fost România TV.

COMERCIAL. Vocea României s-a distanţat de iUmor şi pe publicul comercial între 18 şi 49 de ani. O medie de 420.000 de telespectatori la show-ul prezentat de Pavel Bartoş pe Pro TV, de peste două ori mai mulţi decât iUmor, pe intervalul de intersecţie directă a celor două show-uri.

Pe segmentul comercial, Antena 1 a fost pe poziţia a doua. Kanal D, cu serialul turcesc, a avut cifre mult sub iUmor pe publicul tânăr.

Săptămâna trecută, între Vocea României şi iUmor era o diferenţă de 70.000 de telespectatori tineri.

Audienţa posturilor TV vineri, 20 septembrie, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20.30-22.30), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.870.000 10.5 23.8
2 Kanal D 978.000 5.5 12.4
3 Antena 1 796.000 4.5 10.1
4 Romania TV 562.000 3.2 7.2
5 Antena 3 390.000 2.2 5.0
6 DigiSport 1 315.000 1.8 4.0
7 National TV 257.000 1.4 3.3
8 Prima TV 236.000 1.3 3.0
9 Pro 2 137.000 0.8 1.7
10 Look Plus 127.000 0.7 1.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 20 septembrie, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20.30-22.30), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.028.000 10.7 25.4
2 Kanal D 417.000 4.4 10.3
3 Antena 1 399.000 4.2 9.9
4 Romania TV 302.000 3.2 7.5
5 Antena 3 226.000 2.4 5.6
6 DigiSport 1 222.000 2.3 5.5
7 National TV 142.000 1.5 3.5
8 Pro 2 69.000 0.7 1.7
9 Prima TV 66.000 0.7 1.6
10 Digi 24 57.000 0.6 1.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 20 septembrie, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20.30-22.30), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 418.000 9.7 29.4
2 Antena 1 205.000 4.8 14.4
3 Kanal D 130.000 3.0 9.1
4 DigiSport 1 76.000 1.8 5.3
5 National TV 54.000 1.3 3.8
6 Romania TV 44.000 1.0 3.1
7 Prima TV 33.000 0.8 2.3
8 Pro Gold 29.000 0.7 2.0
9 Digi 24 25.000 0.6 1.8
10 Diva 23.000 0.5 1.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Vezi audienţa primei confruntări Vocea României - iUmor, de săptămâna trecută, AICI


Audienţa posturilor pe intervalul Vocea României, AICI


Audienţa posturilor pe intervalul iUmor, AICI

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ciprian Ciprian
    Super! Pro Gold locul opt pe Comercial!
  • Eu, Robotul Eu, Robotul
    Bună seara,
    Sunt eu, robotul. Încerc de foarte mult timp să scriu un comentariu, dar nu pot (trebuia să bifez "Nu sunt robot", iar eu nu puteam să mint, fiind robot). De la ultimul update însă pot să mint. Nu contează, ideea e că trebuie chiar să fii chiar neinspirat să te uiți la emisiunile de care vorbiți voi.
  • Răzvan Răzvan
    Daca nu o sa mute emisiunea duminica o so îngroape ca X Factor! Duminica are sanse mari sa fie lider!
  • marian marian
    Ravan era sa uit si sacrificiul lui zavoreanca e la pamant nu cred ca mai sparge nimic asa cum spuneai nici o nuca, auzi serial fenomen
  • marian marian
    Vocea . Vocea, Vocea doar vocea conteaza restul e comedie , o seara superba . mile razvan doar asta conteaza umorul vostru horor e jalnic cred ca si dumineca va pierde ,
  • Valentin Valentin
    PRO GOLD cu Pariu cu Viața urcă în clasament !!
  • Expertul Expertul
    Audienţa posturilor TV vineri, 20 septembrie, pe intervalul emisiunii Vocea României (20.30-23.30), pe segmentul COMERCIAL:

    COMERCIAL Persoane Rtg% Share
    1 Pro TV 409.000 9.5 30.2
    2 Antena 1 182.000 4.2 13.4
    3 Kanal D 124.000 2.9 9.1
    4 DigiSport 1 63.000 1.5 4.6
    5 National TV 50.000 1.2 3.7
    6 Romania TV 39.000 0.9 2.9
    7 Prima TV 31.000 0.7 2.3
    8 Pro 2 24.000 0.6 1.8
    9 Pro Gold 22.000 0.5 1.6
    10 TNT 21.000 0.5 1.5
  • teodor teodor
    Cînd ai un format și îl rodezi de se cam duce jos e vorba de, Antena1 tot ce au avut bun au stricat cu sezoane peste sezoane la fel ca și Kanal.
  • Expertul Expertul
    Cifrele imi arata ca am avut dreptate! N-ai umor, copia de doi lei dupa Got Talent, calca cu pasi repezi pe urmele kix factor. O duduie de la motanieni spunea saptamana asta, in fata CNA-ului ca ultimul sezon n-ai umor a scazut mult in audiente pentru ca a fost periat de injuraturi, dar nu din cauza asta a scazut, ci pentru ca antenistii uzeaza foarte tare formatele.
  • Expertul Expertul
    Audienţa posturilor TV vineri, 20 septembrie, pe intervalul emisiunii iUmor (20.00-22.25), pe segmentul COMERCIAL:

    COMERCIAL Persoane Rtg% Share
    1 Pro TV 403.000 9.4 29.0
    2 Antena 1 204.000 4.7 14.7
    3 Kanal D 123.000 2.9 8.8
    4 DigiSport 1 68.000 1.6 4.9
    5 National TV 54.000 1.2 3.9
    6 Romania TV 42.000 1.0 3.0
    7 Prima TV 31.000 0.7 2.3
    8 Digi 24 27.000 0.6 1.9
    9 Pro Gold 24.000 0.6 1.7
    10 Diva 24.000 0.6 1.7
  • Răzvan Răzvan
    iumor trebuie mutat chiar de saptamana viitoare duminica,ziua traditionala a show-ului! Vinerea nu face fata Vocii!
  • D D
    "Pro TV", dublu pe comercial fata de "Antena 1". Mai bine lasa "iUmor" duminica, avea sanse mult mai mari la primul loc in audiente. Slabe sanse pentru noul serial "Mangalita"...

    Si "Razvan Putina R", mai usor cu limbajul. Cam greu cu moderarea "paginademedia". Alte cuvinte sunt cenzurate, dar 'dracu'" nu ?
  • Ne0 Ne0
    @Razvan
    Nu le mai cere, ca sunt mai proaste pentru a1 decat cele de aseara!
  • Răzvan Răzvan
    Audientele de miercuri si joi cand dracu' le mai postați?

Trimite un comentariu

sus