AUDIENŢE. A doua confruntare dintre Vocea României şi iUmor a mărit considerabil avantajul Pro TV în faţa Antenei 1.
Nu numai că diferenţa dintre cele două show-uri este de două ori mai mare ca săptămâna trecută (în favoarea Vocii), dar iUmor a fost bătut la nivel naţional şi la oraşe de serialul turcesc Lacrimi la Marea Neagră, de pe Kanal D.
Săptămâna trecută, iUmor era pe poziţa a doua pe intervalul de intersecţie cu Vocea, acum este pe trei la nivelul întregii ţări şi la oraşe. Doar pe publicul comercial şi-a păstrat locul al doilea.
Vocea României şi iUmor s-au intersectat două ore. Emisiunea de pe Antena 1 a început mai devreme cu o jumătare de oră (20.00-22.30), show-ul de pe Pro TV s-a terminat la o oră după iUmor (22.30-23.30).
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV, aseară, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20:30-22:30):
NAŢIONAL. Aproape 1,9 milioane de români s-au uitat, în fiecare minut, la show-ul jurizat de Tudor Chirilă, Irina Rimes, Smiley şi Horia Brenciu (cu jumătate de milion peste săptămâna trecută).
Pro TV a avut peste iUmor peste un milion de telespectatori în plus (săptămâna trecută, între Voce şi iUmor erau 500.000 de români).
Cu aceste cifre, Antena 1 a coborât pe poziţia a treia, după Kanal D, cu serialul Lacrimi la Marea Neagră.
URBAN. Diferenţa dintre Vocea României şi iUmor a crescut şi la oraşe: peste un milion de telespectatori a avut Pro TV (cu 300.000 peste săptămâna trecută).
Aici, distanţa faţă de Antena 1 este şi mai mare: iUmor, show-ul cu Mihai Bendeac, Delia şi Cheloo a avut cifre de aproape trei ori mai mici decât Vocea României (un scor mult sub săptămâna trecută).
Pe locul patru, după Antena 1, a fost România TV.
COMERCIAL. Vocea României s-a distanţat de iUmor şi pe publicul comercial între 18 şi 49 de ani. O medie de 420.000 de telespectatori la show-ul prezentat de Pavel Bartoş pe Pro TV, de peste două ori mai mulţi decât iUmor, pe intervalul de intersecţie directă a celor două show-uri.
Pe segmentul comercial, Antena 1 a fost pe poziţia a doua. Kanal D, cu serialul turcesc, a avut cifre mult sub iUmor pe publicul tânăr.
Săptămâna trecută, între Vocea României şi iUmor era o diferenţă de 70.000 de telespectatori tineri.
Audienţa posturilor TV vineri, 20 septembrie, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20.30-22.30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.870.000 | 10.5 | 23.8 |
2 | Kanal D | 978.000 | 5.5 | 12.4 |
3 | Antena 1 | 796.000 | 4.5 | 10.1 |
4 | Romania TV | 562.000 | 3.2 | 7.2 |
5 | Antena 3 | 390.000 | 2.2 | 5.0 |
6 | DigiSport 1 | 315.000 | 1.8 | 4.0 |
7 | National TV | 257.000 | 1.4 | 3.3 |
8 | Prima TV | 236.000 | 1.3 | 3.0 |
9 | Pro 2 | 137.000 | 0.8 | 1.7 |
10 | Look Plus | 127.000 | 0.7 | 1.6 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV vineri, 20 septembrie, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20.30-22.30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.028.000 | 10.7 | 25.4 |
2 | Kanal D | 417.000 | 4.4 | 10.3 |
3 | Antena 1 | 399.000 | 4.2 | 9.9 |
4 | Romania TV | 302.000 | 3.2 | 7.5 |
5 | Antena 3 | 226.000 | 2.4 | 5.6 |
6 | DigiSport 1 | 222.000 | 2.3 | 5.5 |
7 | National TV | 142.000 | 1.5 | 3.5 |
8 | Pro 2 | 69.000 | 0.7 | 1.7 |
9 | Prima TV | 66.000 | 0.7 | 1.6 |
10 | Digi 24 | 57.000 | 0.6 | 1.4 |
Audienţa posturilor TV vineri, 20 septembrie, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20.30-22.30), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 418.000 | 9.7 | 29.4 |
2 | Antena 1 | 205.000 | 4.8 | 14.4 |
3 | Kanal D | 130.000 | 3.0 | 9.1 |
4 | DigiSport 1 | 76.000 | 1.8 | 5.3 |
5 | National TV | 54.000 | 1.3 | 3.8 |
6 | Romania TV | 44.000 | 1.0 | 3.1 |
7 | Prima TV | 33.000 | 0.8 | 2.3 |
8 | Pro Gold | 29.000 | 0.7 | 2.0 |
9 | Digi 24 | 25.000 | 0.6 | 1.8 |
10 | Diva | 23.000 | 0.5 | 1.6 |
Comentarii
Sunt eu, robotul. Încerc de foarte mult timp să scriu un comentariu, dar nu pot (trebuia să bifez "Nu sunt robot", iar eu nu puteam să mint, fiind robot). De la ultimul update însă pot să mint. Nu contează, ideea e că trebuie chiar să fii chiar neinspirat să te uiți la emisiunile de care vorbiți voi.
COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 409.000 9.5 30.2
2 Antena 1 182.000 4.2 13.4
3 Kanal D 124.000 2.9 9.1
4 DigiSport 1 63.000 1.5 4.6
5 National TV 50.000 1.2 3.7
6 Romania TV 39.000 0.9 2.9
7 Prima TV 31.000 0.7 2.3
8 Pro 2 24.000 0.6 1.8
9 Pro Gold 22.000 0.5 1.6
10 TNT 21.000 0.5 1.5
COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 403.000 9.4 29.0
2 Antena 1 204.000 4.7 14.7
3 Kanal D 123.000 2.9 8.8
4 DigiSport 1 68.000 1.6 4.9
5 National TV 54.000 1.2 3.9
6 Romania TV 42.000 1.0 3.0
7 Prima TV 31.000 0.7 2.3
8 Digi 24 27.000 0.6 1.9
9 Pro Gold 24.000 0.6 1.7
10 Diva 24.000 0.6 1.7
Si "Razvan Putina R", mai usor cu limbajul. Cam greu cu moderarea "paginademedia". Alte cuvinte sunt cenzurate, dar 'dracu'" nu ?
Nu le mai cere, ca sunt mai proaste pentru a1 decat cele de aseara!