AUDIENŢE DIVERTISMENT. Care au fost show-urile de forţă ale lunii septembire. Marile televiziuni au intrat cu grilele de toamnă încă de la început de septembrie.
Nicio surpriză, cele mai urmărite show-uri vin de la Pro TV. Vocea este lider la nivel naţional şi la oraşe, în timp ce pe publicul comercial cea mai urmărită emisiune este Visuri la cheie.
Cele mai urmărite emisiuni ale Antenei sunt Chefi la cuţite şi Te cunosc de undeva.
Kanal D n-a obţinut cifre bune cu Îmi place dansul, emisiune programată iniţial sâmbăta şi duminica, în prime-time. La scurt timp show-ul a rămas cu o singură difuzare, duminica, iar apoi a fost dus sâmbăta, la 22.00.
Paginademedia.ro prezintă audienţele emisiunilor de divertisment difuzate în luna septembrie:
NAŢIONAL. Pro TV ocupă podimul celor mai urmărite emisiuni ale lunii septembrie: Vocea României, Visuri la cheie şi Şef sub acoperire. Vocea a avut aproape 1,6 milioane de privitori, media pe ediţie. Visurile, a doua cea mai urmărite emisiune, a avut o medie de 1,4 milioane de privitori.
O emisiune new entry în acest sezon, Şef sub acoperire de pe Pro TV, a fost a treia cea mai urmărită emisiune, cu 1,3 milioane de telespectatori media.
Cea mai urmărită emisiune a Antenei 1 a fost Te cunosc de undeva, producţie care a obţinut 1,1 milioane de privitori, urmată de Chefi la Cuţite, tot de pe Antena 1.
Pariul Kanal D pentru această toamnă, Îmi place dansul, este departe, departe de primele locuri în audienţă. Emisiunea este abia pe poziţia 18, fiind depăşită de emisiuni de pe Kanal D din extra prime-time, cum ar fi Puterea dragostei.
Cea mai urmărită emisiune de pe Kanal D a fost „Se strigă darul”, emisiune introdusă în grila postului, după ce Îmi place dansul, difuzată sâmbăta şi duminica, a rămas cu o singură difuzare.
Pe segmentul de zi, quizz-show-ul Ce spun românii, prezentat de Cabral, n-a reuşit să fie detronat de Acces Direct (chiar dacă a disuctat aproape exclusiv despre cazul Caracal).
URBAN. Vocea României este cea mai puternică şi la oraşe, show care a obţinut 880.000 de telespectatori de la oraşe. Topul e completat de Visuri la cheie, urmărit de 740.000 de persoane.
Podiumul este completat de o emisiune a Antenei 1, Te cunosc de undeva, show urmărit de 640.000 de persoane.
Şi la oraşe, cea mai urmărită emisiune de pe Kanal D este Se strigă darul, dar cu cifre modeste. Emisiunea se găseşte abia pe 10. Îmi place dansul, de pe Kanal D, a reuşit să atragă în mediul urban 72.000 de persoane.
COMERCIAL. Vocea României a fost detronată de Visuri la cheie, pe publicul tânăr, al celor cu vârste între 18 şi 49 de ani. Visurile Pro TV au obţinut o medie de 370.000 de persoane, pe publicul cu vârste între 18 şi 49 de ani.
Podiumul este completat de alte două emisiuni de pe Pro TV, Vocea României şi Şef sub acoperire.
Chefi la cuţite a fost a patra cea mai urmărită emisiune pe publicul tânăr. Cooking show-ul Antenei 1 este singurul care a obşinut cifre de Pro TV, peste 7 rating.
Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna septembrie, la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Post | Persoane | Rtg% | Difuzari | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Vocea Romaniei | Pro TV | 1.599.000 | 9.0 | 4 |
2 | Visuri la Cheie | Pro TV | 1.471.000 | 8.3 | 3 |
3 | Sef sub Acoperire | Pro TV | 1329.000 | 7.5 | 3 |
4 | Te cunosc de undeva | Antena 1 | 1.176.000 | 6.6 | 4 |
5 | Chefi la cutite | Antena 1 | 1.106.000 | 6.2 | 7 |
6 | Se striga darul | Kanal D | 922.000 | 5.2 | 3 |
7 | iUmor | Antena 1 | 863.000 | 4.9 | 3 |
8 | Ce spun romanii | Pro TV | 729.000 | 4.1 | 21 |
9 | Masterchef | Pro TV | 682.000 | 3.8 | 13 |
10 | Poftiti pe la noi: Poftiti la munca | Antena 1 | 654.000 | 3.7 | 2 |
11 | Puterea Dragostei - Gala | Kanal D | 597.000 | 3.4 | 16 |
12 | The Wall - Marele Zid | Antena 1 | 576.000 | 3.2 | 6 |
13 | Temptation Island - Insula Iubirii (V) | Antena 1 | 564.000 | 3.2 | 3 |
14 | Acces Direct | Antena 1 | 558.000 | 3.1 | 21 |
15 | In cautarea adevarului | Kanal D | 532.000 | 3.0 | 24 |
16 | Puterea dragostei | Kanal D | 485.000 | 2.7 | 43 |
17 | Schimb de mame | Prima TV | 460.000 | 2.6 | 5 |
18 | Imi place dansul | Kanal D | 442.000 | 2.5 | 6 |
19 | La Maruta | Pro TV | 437.000 | 2.5 | 21 |
20 | Ochii din umbra | Kanal D | 437.000 | 2.5 | 5 |
Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA
Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna septembrie, în mediul URBAN
URBAN | Post | Persoane | Rtg% | Difuzari | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Vocea Romaniei | Pro TV | 881.000 | 9.2 | 4 |
2 | Visuri la cheie | Pro TV | 743.000 | 7.8 | 3 |
3 | Te cunosc de undeva | Antena 1 | 640.000 | 6.7 | 4 |
4 | Sef sub acoperire | Pro TV | 622.000 | 6.5 | 3 |
5 | Chefi la cutite | Antena 1 | 620.000 | 6.5 | 7 |
6 | Ce spun romanii | Pro TV | 455.000 | 4.8 | 21 |
7 | iUmor | Antena 1 | 409.000 | 4.3 | 3 |
8 | Masterchef | Pro TV | 340.000 | 3.6 | 13 |
9 | Temptation Island - Insula Iubirii (V) | Antena 1 | 323.000 | 3.4 | 3 |
10 | Se striga darul | Kanal D | 312.000 | 3.3 | 3 |
11 | Poftiti pe la noi: Poftiti la munca | Antena 1 | 310.000 | 3.2 | 2 |
12 | Acces Direct | Antena 1 | 297.000 | 3.1 | 21 |
13 | The Wall - Marele Zid | Antena 1 | 269.000 | 2.8 | 6 |
14 | Puterea Dragostei - Gala | Kanal D | 227.000 | 2.4 | 16 |
15 | Apropo TV | Pro TV | 204.000 | 2.1 | 3 |
16 | Imi place dansul | Kanal D | 204.000 | 2.1 | 6 |
17 | La Maruta | Pro TV | 183.000 | 1.9 | 21 |
18 | Puterea Dragostei | Kanal D | 180.000 | 1.9 | 43 |
19 | Voi cu Voicu | Antena 3 | 178.000 | 1.9 | 9 |
20 | Teo Show | Kanal D | 176.000 | 1.8 | 21 |
Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA
Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna septembrie, pe segmentul COMERCIAL
COMERCIAL | Post | Persoane | Rtg% | Difuzari | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Visuri la cheie | Pro TV | 370.000 | 8.7 | 3 |
2 | Vocea Romaniei | Pro TV | 368.000 | 8.6 | 4 |
3 | Sef sub acoperire | Pro TV | 353.000 | 8.2 | 3 |
4 | Chefi la cutite | Antena 1 | 315.000 | 7.4 | 7 |
5 | Masterchef | Pro TV | 206.000 | 4.8 | 13 |
6 | Te cunosc de undeva | Antena 1 | 203.000 | 4.8 | 4 |
7 | iUmor | Antena 1 | 198.000 | 4.6 | 3 |
8 | Temptation Island - Insula Iubirii (V) | Antena 1 | 194.000 | 4.6 | 3 |
9 | Poftiti pe la noi: Poftiti la munca | Antena 1 | 158.000 | 3.7 | 2 |
10 | Se striga darul | Kanal D | 152.000 | 3.6 | 3 |
11 | Ce spun romanii | Pro TV | 148.000 | 3.5 | 21 |
12 | The Wall - Marele Zid | Antena 1 | 132.000 | 3.1 | 6 |
13 | Apropo TV | Pro TV | 112.000 | 2.6 | 3 |
14 | Puterea Dragostei - Gala | Kanal D | 94.000 | 2.2 | 16 |
15 | Acces Direct | Antena 1 | 83.000 | 1.9 | 21 |
16 | Xtra Night Show | Antena 1 | 73.000 | 1.7 | 17 |
17 | Puterea Dragostei | Kanal D | 72.000 | 1.7 | 43 |
18 | Imi place dansul | Kanal D | 72.000 | 1.7 | 6 |
19 | La Maruta | Pro TV | 68.000 | 1.6 | 21 |
20 | Ochii din umbra | Kanal D | 63.000 | 1.5 | 5 |
Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
ocea are o scadere de 06 puncte
de rating fata de septembrie 2018, in timp ce Visuri la Cheie creste cu 2,5 puncte. Chiar nu ma asteptam la asta, dar kix factor a avut audiente mai bune in septembrie 2018, fata de n-ai iumor in septembrie 2019. 1 Vocea Romaniei Pro TV 403.000 9.2
2 Ninja Warrior Pro TV 330.000 7.5
3 Visuri la cheie Pro TV 273.000 6.2
4 Temptation Island - Insula iubirii Antena 1 255.000 5.8
5 Gospodar fara pereche Pro TV 241.000 5.5
6 X Factor (sez. 8) Antena 1 225.000 5.1
7 Te cunosc de undeva (sez. 13) Antena 1 210.000 4.8
8 Ce spun romanii Pro TV 208.000 4.7
9 Pe bune?! Pro TV 182.000 4.1
10 Ultimul trib Antena 1 173.000 3.9
11 Exatlon (sez. 2) Kanal D 162.000 3.7
12 Next Star (sez. 9) Antena 1 133.000 3.0
13 Xtra Night Show Antena 1 118.000 2.7
14 Ochii din umbra Kanal D 99.000 2.3
15 Vulturii de noapte Kanal D 90.000 2.0
16 La Maruta Pro TV 85.000 1.9
17 APROPO TV Pro TV 84.000 1.9
18 AVENTURA CU 4 STELE Antena 1 84.000 1.9
19 Acces Direct Antena 1 83.000 1.9