Skip to main content

AUDIENŢE. Câţi români au văzut conferinţa lui Klaus Iohannis şi ieşirea Vioricăi Dăncilă?

 
AUDIENŢE. Câţi români au văzut conferinţa lui Klaus Iohannis şi ieşirea Vioricăi Dăncilă?

AUDIENŢE. Sunt românii interesaţi de declaraţiile celor doi candidaţi la preşedinţie, Klaus Iohannis şi Viorica Dăncilă? Datele de audienţă arată că da.

Publicitate

Câţi români s-au uitat la conferinţa preşedintelui Klaus Iohannis, de la ora 18.00? Dar la cea ţinută de fostul premier Viorica Dăncilă, la ora 20.00?

O precizare importantă. Cele două intervale orare diferite au un consum TV specific. Conferinţa lui Klaus Iohannis a fost difuzată de la ora 18.00 (interval de Acces) şi s-a intersectat, un sfert de oră (de la 19.00), cu jurnalele marilor generaliste Pro TV, Antena 1 şi Kanal D.

Viorica Dăncilă a intrat în direct după ora 20.00, în Prime-Time, când audienţele sunt mai ridicate decât în Acces.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele celor două conferinţe:

1. Klaus Iohannis: peste 1,6 milioane de români

Pe toate posturile care au difuzat dezbaterea lui Klaus Iohannis (canalele de ştiri, plus TVR 1), au fost, în fiecare minut, peste 1,6 milioane de români. Cum s-au împărţit pe posturi?

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, dintre posturile care au difuzat-o, conferinţa a fost urmărită de cei mai mulţi români pe Antena 3: 430.000. Au urmat:

România TV - 405.000

Digi 24 - 260.000

TVR 1 - 235.000

B1 - 170.000

Realitatea Plus - 150.000

URBAN. La oraşe, au fost peste un milion de telespectatori în fiecare minut la conferinţa preşedintelui Iohannis. Cum s-au împărţit pe posturi?

Antena 3 - 310.000

România TV - 210.000

Digi 24 - 184.000

TVR 1 - 119.000

Realitatea Plus - 102.000

B1 TV - 96.000

COMERCIAL. Puţini tineri la televizor la conferinţă (în general, sunt oricum mai puţin tineri pe posturile de ştiri). A contribuit şi ora de difuzare (la ora 18.00, mulţi tineri sunt încă la serviciu).

Digi 24 a fost postul de ştiri cu cei mai mulţi tineri pe post.

Cum au urmărit tinerii conferinţa pe TV?

Digi 24 - 49.000

TVR 1 - 29.000

Antena 3 - 23.000

România TV - 23.000

B1 TV - 18.000

Audienţa posturilor TV pe intervalul conferinţei lui Klaus Iohannis (18.00-19.15), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.461.000 8.2 19.3
2 Pro TV 1.418.000 8 18.7
3 Kanal D 919.000 5.2 12.1
4 Antena 3 432.000 2.4 5.7
5 Romania TV 405.000 2.3 5.3
6 Digi 24 256.000 1.4 3.4
7 TVR 1 235.000 1.3 3.1
8 Prima TV 194.000 1.1 2.6
9 B1TV 171.000 1 2.3
10 Realitatea Plus 149.000 0.8 2
11 Cartoon Network 125.000 0.7 1.6
12 Pro Cinema 117.000 0.7 1.5
13 Boomerang 104.000 0.6 1.4
14 National TV 104.000 0.6 1.4
15 DigiSport 1 89.000 0.5 1.2

Audienţa posturilor TV pe intervalul conferinţei lui Klaus Iohannis (18.00-19.15), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 617.000 6.5 17.2
2 Antena 1 557.000 5.8 15.5
3 Kanal D 359.000 3.8 10
4 Antena 3 309.000 3.2 8.6
5 Romania TV 210.000 2.2 5.8
6 Digi 24 184.000 1.9 5.1
7 TVR 1 119.000 1.2 3.3
8 Realitatea Plus 102.000 1.1 2.8
9 B1TV 96.000 1 2.7
10 Prima TV 88.000 0.9 2.5
11 Boomerang 68.000 0.7 1.9
12 Diva 68.000 0.7 1.9
13 Cartoon Network 65.000 0.7 1.8
14 DigiSport 1 46.000 0.5 1.3
15 Happy Channel 42.000 0.4 1.2

Audienţa posturilor TV pe intervalul conferinţei lui Klaus Iohannis (18.00-19.15), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 236.000 5.5 21.3
2 Antena 1 210.000 4.9 19
3 Kanal D 135.000 3.1 12.2
4 Digi 24 49.000 1.1 4.4
5 Boomerang 32.000 0.8 2.9
6 Diva 31.000 0.7 2.8
7 TVR 1 29.000 0.7 2.6
8 Antena 3 23.000 0.5 2
9 Romania TV 23.000 0.5 2
10 Pro Cinema 21.000 0.5 1.9
11 Realitatea Plus 19.000 0.4 1.7
12 B1TV 18.000 0.4 1.7
13 Antena Stars 17.000 0.4 1.5
14 DigiSport 2 17.000 0.4 1.6
15 Prima TV 16.000 0.4 1.5

2. Viorica Dăncilă: 2,2 milioane de români la conferinţa fostului premier

Viorica Dăncilă a intrat în direct pe posturile de ştiri după ora 20.00, în interval orar de Prime-Time, cu cifre în mod normal mai mari decât intervalul precedent.

Au fost peste 2,2 milioane de români în faţa televizoarelor, pe posturile de ştiri şi pe TVR 1. La nivel urban, au fost în total, 1,2 milioane. Public tânăr puţin numeros din zona comercială: 210.000 în total.

Dintree posturile care au dat conferinţa Vioricăi Dăncilă, România TV a fost cel mai urmărit la nivel naţional, Antena 3 la oraşe, iar Digi 24 pe publicul tânăr.

Audienţa posturilor TV pe intervalul conferinţei ţinută de Viorica Dăncilă (20.05 - 20.40), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.624.000 9.1 17.8
2 Antena 1 1.403.000 7.9 15.4
3 Kanal D 1.182.000 6.6 13
4 Romania TV 742.000 4.2 8.2
5 Antena 3 633.000 3.6 7
6 Digi 24 337.000 1.9 3.7
7 National TV 296.000 1.7 3.3
8 TVR 1 216.000 1.2 2.4
9 TVR 2 210.000 1.2 2.3
10 Prima TV 203.000 1.1 2.2
11 B1TV 159.000 0.9 1.7
12 Pro Cinema 154.000 0.9 1.7
13 Realitatea Plus 149.000 0.8 1.6
14 Pro 2 121.000 0.7 1.3
15 DigiSport 1 117.000 0.7 1.3

Audienţa posturilor TV pe intervalul conferinţei ţinută de Viorica Dăncilă (20.05 - 20.40), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 819.000 8.6 17.9
2 Kanal D 580.000 6.1 12.7
3 Antena 1 558.000 5.8 12.2
4 Antena 3 389.000 4.1 8.5
5 Romania TV 351.000 3.7 7.7
6 Digi 24 231.000 2.4 5.1
7 National TV 146.000 1.5 3.2
8 TVR 2 128.000 1.3 2.8
9 B1TV 112.000 1.2 2.4
10 DigiSport 1 108.000 1.1 2.4
11 Realitatea Plus 107.000 1.1 2.3
12 Prima TV 103.000 1.1 2.3
13 TVR 1 97.000 1 2.1
14 Pro Cinema 58.000 0.6 1.3
15 Cartoon Network 45.000 0.5 1

Audienţa posturilor TV pe intervalul conferinţei ţinută de Viorica Dăncilă (20.05 - 20.40), pe SEGMENTUL COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 407.000 9.5 26.2
2 Antena 1 255.000 5.9 16.4
3 Kanal D 177.000 4.1 11.4
4 Digi 24 83.000 1.9 5.3
5 Antena 3 50.000 1.2 3.2
6 Prima TV 47.000 1.1 3
7 National TV 47.000 1.1 3
8 Pro Cinema 37.000 0.9 2.4
9 Romania TV 31.000 0.7 2
10 DigiSport 1 29.000 0.7 1.9
11 B1TV 26.000 0.6 1.7
12 TVR 2 25.000 0.6 1.6
13 Realitatea Plus 23.000 0.5 1.5
14 Diva 22.000 0.5 1.4
15 Pro 2 18.000 0.4 1.2

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ciprian Ciprian
    Pro 2 nici nu se vede în top 15. Înseamnă că serialul de la ora 19.00 merge slab de tot. Sa dus vremea telenovelelor sud-americane.
  • geo geo
    F, m-am referit doar la ora aleasa.
  • F F
    @ geo : nu are legatura. E putin probabil ca publicul antena 3 si romania tv sa voteze cu Iohaniss.
  • geo geo
    Concluzia e una singura: Iohannis si-a ales prost ora de expunere mediatica.
    Asta inseamna ca are pe langa el consilieri care l-au sfatuit gresit. Probabil aceiasi consilieri care nu l-au lasat sa mearga la dezbaterea cu Viorica Dăncilă .
  • D D
    "Pro TV", lider unde trebuie, pe comercial.
  • marian marian
    Accesul este pentru pensionari iar emisiunea lui Cabral merge la tinerii, vad ca stirile sportive si vremea scot audiente bune cred ca si stirile de la 19.00 a fost muuuuult peste antena 1 dupa Visuri la cheie a scos 10,3 reting si 28 share fata de locul 2 5,4 reting . multumim ca ne mai da-ti ceva audiente

Trimite un comentariu

sus