AUDIENŢE. Pe ce posturi TV au stat românii la ora 21.00, ca să vadă primele rezultate ale exit-poll-urilor? Ce audienţe au fost în primele cinci minute? Dar în orele de dezbateri care au urmat?
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele staţiilor atât în intervalul 21.00-21.05, cât şi între orele 21.00 şi 24.00, când se dezbăteau rezultatele primului tur de scrutin, cu Klaus Iohannis pe primul loc, urmat de Viorica Dăncilă şi Dan Barna.
Ora 21.00 - Pro TV şi Antena 3, primele în top
La ora 21.00, românii au stat cu ochii pe Pro TV, pe Antena 3 şi pe România TV. Asta s-a întâmplat la nivelul întregii ţări şi la oraşe.
Pe publicul comercial, în top 3 a intrat Digi 24, iar România TV a fost mult mai jos.
Pe targeturi:
NAŢIONAL. Aproape un milion şi jumătate de români au urmărit rezultatele exit-poll-urilor la Pro TV, unde în studio erau Cristian Leonte şi gazetarul Cristian Tudor Popescu. Au urmat, în top, Antena 3, cu 1,4 milioane de români între orele 21.00 şi 21.05 şi România TV, cu 1,3 milioane.
Staţiile care difuzau Exit-Poll-uri:
- Pro TV - 1.500.000
- Antena 3 - 1.400.000
- România TV - 1.300.000
- Antena 1 - 727.000
- Digi 24 - 420.000
- TVR 1 - 290.000
- Realitatea Plus - 250.000
- B1 TV - 215.000
URBAN. La oraşe, la ora 21.00, Antena 3 a fost cea mai urmărită staţie, iar Pro TV a fost pe poziţia a doua. Şi aici, podiumul a fost completat de România TV.
Staţiile cu Exit-Poll la oraşe:
- Antena 3 - 860.000
- Pro TV - 760.000
- România TV - 710.000
- Digi 24 - 370.000
- Antena 1 - 305.000
- Realitatea Plus -170.000
- TVR 1 - 135.000
- B1 TV - 117.000
COMERCIAL. Publicul tânăr s-a dus la ora 21.00 la Pro TV. Dacă la nivel naţional şi la oraşe diferenţele între primele trei staţii era mică, pe publicul tânăr avansul Pro TV a fost considerabil.
Audienţa Pro TV la ora 21.00 a fost de două ori mai mare decât a celorlalte staţii.
Staţiile cu Exit-Poll, pe publicul comercial:
- Pro TV - 431.000
- Antena 3 - 189.000
- Digi 24 - 185.000
- Antena 1 - 136.000
- România TV - 130.000
- Realitatea Plus - 78.000
- B 1 TV - 37.000
- TVR 1 - 25.000
Vezi audienţele pe toată ziua de ieri, cu România TV pe locul al doilea, după Pro TV, aici
Audienta posturilor TV duminică, 10 noiembrie, la rezultatele Exit-Poll-urilor (intervalul 21:00-21:05), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.488.000 | 8.4 | 15.4 |
2 | Antena 3 | 1.430.000 | 8 | 14.8 |
3 | Romania TV | 1.293.000 | 7.3 | 13.3 |
4 | Kanal D | 1.243.000 | 7 | 12.8 |
5 | Antena 1 | 727.000 | 4.1 | 7.5 |
6 | Digi 24 | 420.000 | 2.4 | 4.3 |
7 | TVR 1 | 288.000 | 1.6 | 3 |
8 | Prima TV | 273.000 | 1.5 | 2.8 |
9 | Realitatea Plus | 248.000 | 1.4 | 2.6 |
10 | B1TV | 215.000 | 1.2 | 2.2 |
11 | Pro 2 | 195.000 | 1.1 | 2 |
12 | DigiSport 1 | 174.000 | 1 | 1.8 |
13 | Cartoon Network | 111.000 | 0.6 | 1.1 |
14 | Diva | 108.000 | 0.6 | 1.1 |
15 | TVR 2 | 98.000 | 0.6 | 1 |
16 | Boomerang | 93.000 | 0.5 | 1 |
17 | National TV | 92.000 | 0.5 | 0.9 |
18 | Antena Stars | 64.000 | 0.4 | 0.7 |
19 | Minimax | 63.000 | 0.4 | 0.7 |
20 | Look Plus | 61.000 | 0.3 | 0.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 10 noiembrie, la rezultatele Exit-Poll-urilor (intervalul 21:00-21:05), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 3 | 861.000 | 9 | 16.9 |
2 | Pro TV | 756.000 | 7.9 | 14.8 |
3 | Romania TV | 710.000 | 7.4 | 13.9 |
4 | Kanal D | 447.000 | 4.7 | 8.8 |
5 | Digi 24 | 369.000 | 3.9 | 7.2 |
6 | Antena 1 | 305.000 | 3.2 | 6 |
7 | Realitatea Plus | 173.000 | 1.8 | 3.4 |
8 | TVR 1 | 135.000 | 1.4 | 2.6 |
9 | B1TV | 117.000 | 1.2 | 2.3 |
10 | DigiSport 1 | 107.000 | 1.1 | 2.1 |
11 | Prima TV | 95.000 | 1 | 1.9 |
12 | Pro 2 | 88.000 | 0.9 | 1.7 |
13 | Diva | 83.000 | 0.9 | 1.6 |
14 | Cartoon Network | 65.000 | 0.7 | 1.3 |
15 | TVR 2 | 53.000 | 0.6 | 1 |
16 | Boomerang | 52.000 | 0.5 | 1 |
17 | Look Plus | 42.000 | 0.4 | 0.8 |
18 | Disney | 33.000 | 0.3 | 0.7 |
19 | National TV | 33.000 | 0.3 | 0.6 |
20 | Minimax | 31.000 | 0.3 | 0.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 10 noiembrie, la rezultatele Exit-Poll-urilor (intervalul 21:00-21:05), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 431.000 | 10.1 | 22.8 |
2 | Antena 3 | 189.000 | 4.4 | 10 |
3 | Digi 24 | 185.000 | 4.3 | 9.8 |
4 | Kanal D | 150.000 | 3.5 | 7.9 |
5 | Antena 1 | 136.000 | 3.2 | 7.2 |
6 | Romania TV | 131.000 | 3.1 | 6.9 |
7 | Realitatea Plus | 78.000 | 1.8 | 4.1 |
8 | Prima TV | 58.000 | 1.4 | 3.1 |
9 | DigiSport 1 | 49.000 | 1.1 | 2.6 |
10 | Diva | 41.000 | 1 | 2.2 |
11 | B1TV | 37.000 | 0.9 | 2 |
12 | Boomerang | 31.000 | 0.7 | 1.6 |
13 | TVR 1 | 25.000 | 0.6 | 1.3 |
14 | Bollywood TV | 25.000 | 0.6 | 1.3 |
15 | Pro 2 | 20.000 | 0.5 | 1 |
16 | Comedy Central | 19.000 | 0.5 | 1 |
17 | TVR 2 | 17.000 | 0.4 | 0.9 |
18 | Kiss TV | 15.000 | 0.4 | 0.8 |
19 | AXN White | 14.000 | 0.3 | 0.8 |
20 | Discovery | 14.000 | 0.3 | 0.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Intervalul 21.00-24.00: Dezbaterile au ţinut posturile de ştiri în top
Publicul a urmărit şi dezbaterile care au urmat exit-poll-urilor. Toate posturile de ştiri au avut locuri bune în clasament, cu cifre peste media lor obişnuită. Cel mai bine a stat Antena 3.
NAŢIONAL. La nivel naţional, Antena 3 a fost pe poziţia a doua în intervalul 21.00-24.00, cu peste un milion de români pe post, imediat după Pro TV. Locul trei pentru România TV şi şase pentru Digi 24.
URBAN. La oraşe, Antena 3 a fost cea mai urmărită staţie TV, peste Pro TV. Şi aici, România TV a fost pe locul al treilea, iar Digi 24 pe şase.
COMERCIAL. Pe publicul comercial, s-a distanţat Pro TV, pe prima poziţie. Pe publicul tânăr, trei staţii de ştiri au fost în top cinci: Antena 3, Digi 24 şi România TV.
Digi 24, deşi la oraşe a avut audienţe la jumătate faţă de România TV, pe publicul tânăr a fost mult în faţă.
Audienta posturilor TV duminică, 10 noiembrie, în intervalul 21.00-24.00, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.104.000 | 6.2 | 16 |
2 | Antena 3 | 1.021.000 | 5.7 | 14.8 |
3 | Romania TV | 804.000 | 4.5 | 11.7 |
4 | Kanal D | 671.000 | 3.8 | 9.7 |
5 | Antena 1 | 490.000 | 2.8 | 7.1 |
6 | Digi 24 | 283.000 | 1.6 | 4.1 |
7 | TVR 1 | 246.000 | 1.4 | 3.6 |
8 | B1TV | 199.000 | 1.1 | 2.9 |
9 | Prima TV | 190.000 | 1.1 | 2.8 |
10 | Realitatea Plus | 167.000 | 0.9 | 2.4 |
11 | Pro 2 | 140.000 | 0.8 | 2 |
12 | DigiSport 1 | 107.000 | 0.6 | 1.5 |
13 | TVR 2 | 100.000 | 0.6 | 1.4 |
14 | National TV | 93.000 | 0.5 | 1.4 |
15 | Antena Stars | 71.000 | 0.4 | 1 |
16 | Boomerang | 70.000 | 0.4 | 1 |
17 | Diva | 68.000 | 0.4 | 1 |
18 | Pro Cinema | 53.000 | 0.3 | 0.8 |
19 | ETNO | 53.000 | 0.3 | 0.8 |
20 | Happy Channel | 51.000 | 0.3 | 0.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 10 noiembrie, în intervalul 21.00-24.00, în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 3 | 603.000 | 6.3 | 16 |
2 | Pro TV | 541.000 | 5.7 | 14.4 |
3 | Romania TV | 460.000 | 4.8 | 12.3 |
4 | Antena 1 | 270.000 | 2.8 | 7.2 |
5 | Kanal D | 238.000 | 2.5 | 6.3 |
6 | Digi 24 | 232.000 | 2.4 | 6.2 |
7 | TVR 1 | 120.000 | 1.2 | 3.2 |
8 | Realitatea Plus | 118.000 | 1.2 | 3.1 |
9 | B1TV | 113.000 | 1.2 | 3 |
10 | Pro 2 | 80.000 | 0.8 | 2.1 |
11 | DigiSport 1 | 65.000 | 0.7 | 1.7 |
12 | Prima TV | 60.000 | 0.6 | 1.6 |
13 | TVR 2 | 60.000 | 0.6 | 1.6 |
14 | Diva | 39.000 | 0.4 | 1 |
15 | Boomerang | 39.000 | 0.4 | 1.1 |
16 | National TV | 39.000 | 0.4 | 1 |
17 | Disney | 32.000 | 0.3 | 0.8 |
18 | Happy Channel | 32.000 | 0.3 | 0.9 |
19 | Pro Cinema | 29.000 | 0.3 | 0.8 |
20 | Cartoon Network | 28.000 | 0.3 | 0.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 10 noiembrie, în intervalul 21.00-24.00, pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 324.000 | 7.6 | 22.6 |
2 | Antena 3 | 154.000 | 3.6 | 10.8 |
3 | Antena 1 | 149.000 | 3.5 | 10.4 |
4 | Digi 24 | 128.000 | 3 | 8.9 |
5 | Romania TV | 84.000 | 2 | 5.9 |
6 | Kanal D | 71.000 | 1.7 | 5 |
7 | Realitatea Plus | 39.000 | 0.9 | 2.7 |
8 | DigiSport 1 | 32.000 | 0.7 | 2.2 |
9 | TVR 1 | 31.000 | 0.7 | 2.1 |
10 | B1TV | 31.000 | 0.7 | 2.2 |
11 | Prima TV | 30.000 | 0.7 | 2.1 |
12 | Pro 2 | 21.000 | 0.5 | 1.4 |
13 | TVR 2 | 20.000 | 0.5 | 1.4 |
14 | Boomerang | 20.000 | 0.5 | 1.4 |
15 | Bollywood TV | 20.000 | 0.5 | 1.4 |
16 | Diva | 18.000 | 0.4 | 1.3 |
17 | Pro Cinema | 12.000 | 0.3 | 0.8 |
18 | Disney Junior | 12.000 | 0.3 | 0.8 |
19 | National TV | 11.000 | 0.2 | 0.7 |
20 | Comedy Central | 11.000 | 0.3 | 0.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Citeşte şi: CAPTURĂ LA MINUT. Cum s-au văzut posturile de ştiri la ora exit-pollurilor. A furat cineva startul?
Citeşte şi: Site-urile de ştiri în ziua alegerilor. Românii au citit şi tabloide, dar şi quality. Cancan.ro, cele mai multe afişări. Digi24.ro, cei mai mulţi unici
AUDIENŢE ALEGERI. Romania TV, cea mai urmărită toată ziua, imediat după Pro TV, în ţară şi la oraşe. Antena 3 şi Digi24, alegerile publicului tânăr
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Nu ați scos în evidență că Digi24 a fost locul 2 la ora 21, chiar deasupra antenei 1. Succes la calcule!
"Pro TV" a fost cu tineretul (comercialul). National 8,4, pe urban 7,9 si comercialul cu 10,1.
Iar "Antena 3", 8 pe national, 9 pe urban si doar 4,4 pe comercial ?
Valabil si pentru acest "alegator"... Mai bine pe comercial (10 rating) decat national sau urban.
Ai uitat sa mentionezi o alta televiziune PSD-ista, care a fost foarte urmarita in timpul acestor evenimente ... PROTV. Poate acum ca este in curtea kelner-ilor, se da si o masa bogata ... bani exista (PSD-ul sa traiasca si toti banii dati de ei pentru "productii" cinematografice si nu numai)