AUDIENŢE TV. De unde au ales românii să se informeze în ziua scrutinului electoral? A fost o zi în care televiziunile de ştiri s-au întrecut în „răsturnări de situaţie”, pentru ca în final să nu fie niciuna.
România TV a fost a doua cea mai urmărită televiziune, toată ziua, în ţară şi la oraşe. A fost pe poziţia a doua, imediat după Pro TV. Nu la fel de bine a stat pe publicul tânăr, unde s-a clast pe cinci, fiind depăşită şi de Antena 3, dar şi de Digi 24.
Principalele concluzii:
- Toate televiziunile au avut cifre peste medie, iar cele mai multe au intrat în top 10 audienţe.
- Romania TV a fost cea mai vizionată televiziune la nivel naţional.Postul de ştiri a inclusiv peste televiziunile generaliste Kanal D şi Antena 1. Doar Pro TV i-a „ţinut” piept.
- Antena 3 a fost imediat după Romania TV, după publicul la nivel naţional.
- Digi24 a stat bine pe publicul tânăr. Postul RCS a intrat în top cinci pe publicul comercial. A fost depăşit de Pro TV, Antena 1 şi Antena 3.
- Deşi a fost a doua televiziune la nivel naţional, Romania TV nu a stat aşa bine pe comercial. Din media de 630.000 de persoane la nivel naţional (pe întreaga zi), doar 62.000 erau tineri.
- Poziţionare bună pentru Realitatea Plus - în top 10 pe urban şi comercial - chiar dacă televiziunea patronată de Cozmin Guşă nu a intrat pe toţi cabliştii (lipseşte de pe Telekom).
Paginademedia.ro prezintă principalele concluzii din ziua alegerilor, pe fiecare target în parte:
NAŢIONAL. Romania TV a fost cea mai urmărită televiziune de ştiri în ziua alegerilor (şi locul doi în topul general, după Pro TV). Peste 630.000 de persoane au fost în fiecare minut pe postul de ştiri pe întreg parcursul zilei. Vârfurile de audienţă s-au înregistrat, desigur, după 21.00, când au fost anunţate datele exit-poll (cifrele de la ora 21.00, AICI).
Antena 3 a fost a doua cea mai urmărită televiziune de ştiri şi pe poziţia a treia în topul general. Televiziunea de ştiri a familiei Voiculescu a obţinut o mdie de 560.000 de privitori, urmată fiind la mică distanţă de Antena 1.
Digi 24 a fost a treia cea mai urmărită televiziune de ştiri, peste B1 TV şi peste Realitatea Plus. Televiziunea din grupul RCS a obţinut o medie de aproape 200.000 de privitori.
Postul B1 TV a avut o medie de 120.000 de persoane pe minut, pe parcursul întregii zile, în timp ce pe Realitatea Plus au fost puţin peste 100.000.
URBAN. Romania TV a fost prima teleiziune de ştiri şi la oraşe: 350.000, media privitorilor. A fost însă a doua după Pro TV în clasamentul general.
Antena 3 a fost imediat după Romania TV, dar la mică distanţă. Digi24 a avut, la oraşe, pe întreaga zi, o medie de 150.000 de persoane.
B1 TV şi Realitatea Plus erau următoarele cu câte 70.000 de persoane, media de orăşeni.
COMERCIAL. Lucrurile s-au schmbat total pe publicul tânăr, al celor cu vârste între 18 şi 49 de ani. Antena 3 a fost cea mai urmărită televiziune de ştiri (şi pe trei în clasamentul general), urmată îndeaproape de Digi24 şi de Romania TV.
Realitatea Plus s-a ţinut la distanţă de celelalte posturi, cu o medie de 23.000 de persoane. În timp ce B1 TV a avut o medie de 16.000 de persoane.
Vezi audienţele de la Exit-Poll, de la ora 21.00, Aici
Topul celor mai urmărite posturi TV din ziua alegerilor electorale de duminică, 10 noiembrie, la nivel NAŢIONAL (07.00 - 00.00):
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 811.000 | 4.6 | 14.4 |
2 | Romania TV | 632.000 | 3.6 | 11.3 |
3 | Antena 3 | 562.000 | 3.2 | 10 |
4 | Antena 1 | 524.000 | 2.9 | 9.3 |
5 | Kanal D | 459.000 | 2.6 | 8.2 |
6 | Digi 24 | 197.000 | 1.1 | 3.5 |
7 | TVR 1 | 187.000 | 1.1 | 3.3 |
8 | DigiSport 1 | 131.000 | 0.7 | 2.3 |
9 | B1TV | 121.000 | 0.7 | 2.2 |
10 | Prima TV | 118.000 | 0.7 | 2.1 |
11 | Realitatea Plus | 106.000 | 0.6 | 1.9 |
12 | National TV | 105.000 | 0.6 | 1.9 |
13 | TVR 2 | 96.000 | 0.5 | 1.7 |
14 | Cartoon Network | 92.000 | 0.5 | 1.6 |
15 | Pro Cinema | 89.000 | 0.5 | 1.6 |
16 | Diva | 78.000 | 0.4 | 1.4 |
17 | Boomerang | 70.000 | 0.4 | 1.2 |
18 | Pro 2 | 69.000 | 0.4 | 1.2 |
19 | Antena Stars | 65.000 | 0.4 | 1.1 |
20 | ETNO | 64.000 | 0.4 | 1.1 |
Topul celor mai urmărite posturi TV din ziua alegerilor electorale de duminică, 10 noiembrie, în mediul URBAN (07.00 - 00.00):
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 377.000 | 3.9 | 12.9 |
2 | Romania TV | 350.000 | 3.7 | 12 |
3 | Antena 3 | 335.000 | 3.5 | 11.5 |
4 | Antena 1 | 246.000 | 2.6 | 8.4 |
5 | Kanal D | 162.000 | 1.7 | 5.5 |
6 | Digi 24 | 153.000 | 1.6 | 5.2 |
7 | DigiSport 1 | 89.000 | 0.9 | 3.1 |
8 | TVR 1 | 84.000 | 0.9 | 2.9 |
9 | B1TV | 70.000 | 0.7 | 2.4 |
10 | Realitatea Plus | 69.000 | 0.7 | 2.4 |
11 | Diva | 55.000 | 0.6 | 1.9 |
12 | Prima TV | 48.000 | 0.5 | 1.6 |
13 | TVR 2 | 48.000 | 0.5 | 1.6 |
14 | National TV | 47.000 | 0.5 | 1.6 |
15 | Cartoon Network | 37.000 | 0.4 | 1.3 |
16 | Pro 2 | 35.000 | 0.4 | 1.2 |
17 | Pro Cinema | 35.000 | 0.4 | 1.2 |
18 | Antena Stars | 33.000 | 0.3 | 1.1 |
19 | ETNO | 26.000 | 0.3 | 0.9 |
20 | Boomerang | 25.000 | 0.3 | 0.9 |
Topul celor mai urmărite posturi TV din ziua alegerilor electorale de duminică, 10 noiembrie, pe publicul COMERCIAL (07.00 - 00.00):
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 192.000 | 4.5 | 18.9 |
2 | Antena 1 | 103.000 | 2.4 | 10.1 |
3 | Antena 3 | 72.000 | 1.7 | 7.1 |
4 | Digi 24 | 66.000 | 1.5 | 6.5 |
5 | Romania TV | 62.000 | 1.4 | 6.1 |
6 | Kanal D | 52.000 | 1.2 | 5.1 |
7 | DigiSport 1 | 28.000 | 0.7 | 2.8 |
8 | Diva | 27.000 | 0.6 | 2.7 |
9 | Realitatea Plus | 23.000 | 0.5 | 2.3 |
10 | Prima TV | 19.000 | 0.4 | 1.9 |
11 | TVR 1 | 18.000 | 0.4 | 1.8 |
12 | B1TV | 16.000 | 0.4 | 1.6 |
13 | Pro Cinema | 16.000 | 0.4 | 1.6 |
14 | TVR 2 | 15.000 | 0.3 | 1.4 |
15 | Boomerang | 12.000 | 0.3 | 1.1 |
16 | National TV | 12.000 | 0.3 | 1.1 |
17 | Pro 2 | 11.000 | 0.3 | 1.1 |
18 | AXN | 11.000 | 0.3 | 1.1 |
19 | Antena Stars | 11.000 | 0.3 | 1.1 |
20 | Cartoon Network | 9.000 | 0.2 | 0.9 |
Citeşte şi: CAPTURĂ LA MINUT. Cum s-au văzut posturile de ştiri la ora exit-pollurilor. A furat cineva startul?
Citeşte şi: Site-urile de ştiri în ziua alegerilor. Românii au citit şi tabloide, dar şi quality. Cancan.ro, cele mai multe afişări. Digi24.ro, cei mai mulţi unici
AUDIENŢE ALEGERI. Unde au văzut românii datele exit-poll? Pro TV şi Antena 3, cele mai urmărite la ora 21.00
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii