AUDIENŢE după MEDIA PE ZI. S-au simţit alegerile în audienţa posturilor de ştiri? Au câştigat telespectatori sau dimpotrivă? Cum s-a descurcat Realitatea în prima lună de Realitatea Plus (o lună în care, pentru o perioadă, nu s-a văzut pe toate reţelele)?
Datele de audienţă arată fluctuaţii în noiembrie, faţă de luna precedentă. La unele staţii în sus, la altele în jos.
Pe scurt, România TV a pierdut din telespectatorii câştigaţi lunile trecute, când "a bătut monedă" cu Cazul Caracal. Dacă RTV a fost pe minus, au câştigat bine Antena 3 (pe anumite targeturi a şi bătut RTV), Digi 24 şi B1 TV. La Realitatea TV, variaţiile sunt mici.
Câteva concluzii:
- În intervalul de maximă audienţă, România TV înregistrează o scădere de 75 de mii de telespectatori în luna noiembrie faţă de luna septembrie. Scăderea vine în contextul în care lunile octombrie şi noiembrie au fost marcate de campania electorală pentru alegerile prezidenţiale, iar în timp ce celelalte posturi de ştiri produceau conţinut politic referitor la alegeri, postul de ştiri România TV a continuat să "pedaleze" pe subiectul Caracal.
- Înregistrează o creştere la nivel naţional, Antena3, Digi 24 şi B1.
- Cifre uşor în scădere se înregistrează la postul de ştiri Realitatea TV, care la sfârşitul lunii septembrie a pierdut licenţa de emisie şi a trebuit să se transforme în Realitatea PLUS.
- Antena 3 înregistrează cea mai mare creştere în luna noiembrie, unde pe segmentul publicului comercial în prime-time, aproape îşi dublează numărul de telespectatori.
- Creştere semnificativă înregistrează şi la Digi24, postul RCS-RDS, care aproape îşi dublează numărul de telespectatori pe media de zi în segmentul urban.
Paginademedia.ro vă prezintă, detaliat, situaţia posturilor de ştiri în luna noiembrie:
PRIME-TIME. România TV scade pe toate cele trei segmente în intervalul orar 19.00-23.00, cu un minus de peste 75.000 de telespectatori la nivel naţional, dar rămâne lider de audienţă, cu 511.000 de români media pe prime-time (în septembrie, canalul se ducea spre 600.000 de români pe post).
- Plus consistent pentru Antena 3, postul trustului Intact înregistrând un "câştig" de 136.000 de telespectatori la nivel naţional, ajungând la 496.000 de români. Pe publicul comercial, aproape şi-a dublat audienţa.
- Interesul pentru informaţiile politice în campania electorală a ridicat şi Digi 24 în Prime-Time. Numai la nivelul întregii ţări, plusul a fost de 52.000 de telespectatori, dar audienţa a fost considerabil mai mare în noiembrie şi la oraşe şi pe publicul comercial.
- A urcat şi B1 TV: la nivel naţional, a câştigat aprape 50.000 de telespectatori şi a ajuns la un total de aproape 140.000.
- Caz special. Realitatea (Plus) scade la nivel naţional, dar nu foarte mult faţă de luna septembrie (când era doar "Realitatea"). Practic, este aproape stagnare, în condiţiile în care o perioadă a lipsit de la unii operatori de cablu.
Vezi audienţele tuturor posturilor TV în luna noiembrie, în PRIME-TIME, aici
MEDIA PE ZI. În linii mari, şi după media de audienţă pe toată ziua sunt aceleaşi tendinţe ca în Prime-Time. Cifrele, evident, diferă, dat fiind intervalul de timp mai mare.
- România TV şi Antena 3 îşi dispută în continuare supremaţia la nivel naţional după media pe zi la oraşe. În luna septembrie, România TV era peste Antena 3 cu 57.000 de mii telespectatori la nivelul oraşelor. Doar că în urma campaniei electorale, Antena 3 aproape a ajuns din urmă postul de ştiri România TV, postul trustului intact înregistrând o medie pe zi pe segmentul publicului urban de 147.000. România TV a rămas doar cu 156 de mii de telepectatori în luna noiembrie.
- Digi 24 aproape îşi dublează numărul de telespectatori pe media de zi, atât la nivel naţional şi urban, cât şi pe publicul comercial.
- Dacă în Prime-Time creşterea a fost vizibilă, variaţia B1TV după media pe zi a fost mai mică. Se poate observa mai bine plusul la nivelul întregii ţări.
- Relitatea TV, acum Realitatea Plus, îşi adjudecă ultimul loc în clasamentul celor 5 televiziuni de ştiri, înregistrând cele mai mic cifre pe toate segmentel, atât la nivel naţional, pe urban, dar şi pe publicul comercial. După cum am precizat mai sus, Realitatea a fost un "caz special".
Vezi audienţele tuturor posturilor TV în luna noiembrie, după Media pe ZI, aici
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor de televiziune după MEDIA PE ZI în luna NOIEMBRIE:
NAŢIONAL. Au rămas pe plus, conform datelor de audienţă după media pe zi, posturile de la vârful clasamentului. Pro TV, liderul incontestabil, a scos o medie de audienţă de peste 700.000 de telespectatori, cu câteva mii mai mult decât în octombrie.
Antena 1 s-a clasat pe locul secund în toată ţara, cu o medie de 550.000 de privitori, faţă de 450.000 în luna octombrie.
După media pe zi, a crescut şi Kanal D. Postul de televiziune a avut în noiembrie o medie de 432.000 de urmăritori, de la 376.000 în octombrie.
România TV a coborât, raportat la media pe zi, cu câteva mii de telespectatori în noiembrie, comparativ cu octombrie.
URBAN. În mediul urban topul primelor trei a rămas neschimbat. Pro TV a fost primul post din top în noiembrie, după media pe zi. Audienţa postului din Pache Protopopescu a crescut de la 310.000 de privitori în octombrie, la 330.000 în noiembrie.
Antena 1, de pe locul doi, a fost urmărit, după media pe zi, de aproximativ 250.000 de urmăritori în luna noiembrie, de la 220.000 în octombrie.
Kanal D a completat podiumul în noiembrie, după ce în octombrie era pe patru, sub România TV. A avut o medie de audienţă de aproximativ 176.000 de telespectatori în noiembrie, de la 153.000 în octombrie.
România TV a fost pe patru la oraşe, în noiembrie.
COMERCIAL. În noiembrie, tinerii au fost în plus la TV, cu câteva mii de privitori, faţă de luna octombrie. Pro TV, de pe primul loc, a adunat cifre de aproximativ 142.000 de privitori, faţă de 130.000 în octombrie.
Antena 1 s-a clasat pe locul doi, cu o medie de aproximativ 100.000 de telespectatori în noiembrie. Kanal D a completat podiumul, cu o medie de 62.000 de urmăritori tineri în ultima lună de toamnă.
La capitolul posturi de ştiri, Antena 3 a fost peste România TV pe publicul comercial, după media pe zi, în noiembrie. Aproape la egalitate, cu aproximativ 20.000 de telespectatori fiecare, Antena 3 s-a clasat pe patru, iar RTV pe cinci.
Audienţa posturilor de ştiri în lunile SEPTEMBRIE, OCTOMBRIE şi NOIEMBRIE 2019, la nivel NAŢIONAL, în PRIME-TIME (19.00-23.00):
PT NATIONAL | Septembrie | Octombrie | Noiembrie |
---|---|---|---|
Romania TV | 586.000 (3,3) | 577.000 (3,2) | 511.000 (2,9) |
Antena 3 | 360.000 (2) | 386.000 (2,2) | 496.000 (2,8) |
Digi 24 | 82.000 (0,5) | 97.000 (0,6) | 140.000 (0,8) |
B1TV | 90.000 (0,5) | 111.000 (0,6) | 137.000 (0,8) |
Realitatea TV | 88.000 (0,5) | 91.000 (0,5) | 84.000 (0,5) |
Sursa: Kantar Media, copyright: ARMA
Audienţa posturilor de ştiri în lunile SEPTEMBRIE, OCTOMBRIE şi NOIEMBRIE 2019, în mediul URBAN, în PRIME-TIME (19.00-23.00):
PT URBAN | Septembrie | Octombrie | Noiembrie |
---|---|---|---|
Antena 3 | 222.000 (2,3) | 232.000 (2,4) | 294.000 (3) |
Romania TV | 318.000 (3,3) | 313.000 (3,3) | 278.000 (2,9) |
Digi 24 | 60.000 (0,6) | 67.000 (0,7) | 103.000 (1) |
B1TV | 55.000 (0,6) | 65.000 (0,7) | 82.000 (0,9) |
Realitatea TV | 53.000 (0,6) | 56.000 (0,6) | 58.000 (0,6) |
Sursa: Kantar Media, copyright: ARMA
Audienţa posturilor de ştiri în lunile SEPTEMBRIE, OCTOMBRIE şi NOIEMBRIE 2019, pe segmentul COMERCIAL, în PRIME-TIME (19.00-23.00):
PT COMERCIAL | Septembrie | Octombrie | Noiembrie |
---|---|---|---|
Antena 3 | 25.000 (0,6) | 24.000 (0,6) | 43.000 (1) |
Digi 24 | 16.000 (0,4) | 21.000 (0,5) | 38.000 (0,9) |
Romania TV | 53.000 (1,2) | 41.000 (1) | 35.000 (0,8) |
B1TV | 10.000 (0,2) | 12.000 (0,3) | 17.000 (0,4) |
Realitatea TV | 9.000 (0,2) | 11.000 (0,3) | 14.000 (0,3) |
Sursa: Kantar Media, copyright: ARMA
Tendinţele din Prime-Time se observă şi după media pe zi: scade România TV, cresc Antena 3, Digi 24 şi B1 TV.
Audienţa posturilor de ştiri în lunile SEPTEMBRIE, OCTOMBRIE şi NOIEMBRIE 2019, la nivel NAŢIONAL, după media pe zi:
NATIONAL ZI | Septembrie | Octombrie | Noiembrie |
---|---|---|---|
Romania TV | 308.000 (1,7) | 309.000 (1,7) | 299.000 (1,7) |
Antena 3 | 177.000 (1) | 187.000 (1) | 247.000 (1,4) |
Digi 24 | 49.000 (0,3) | 58.000 (0,3) | 82.000 (0,5) |
B1TV | 57.000 (0,3) | 64.000 (0,4) | 78.000 (0,4) |
Realitatea Plus | 47.000 (0,3) | 48.000 (0,3) | 44.000 (0,2) |
Sursa: Kantar Media, copyright: ARMA
Audienţa posturilor de ştiri în lunile SEPTEMBRIE, OCTOMBRIE şi NOIEMBRIE 2019, în mediul URBAN, după media pe zi:
URBAN ZI | Septembrie | Octombrie | Noiembrie |
---|---|---|---|
Romania TV | 167.000 (1,7) | 165.000 (1,7) | 156.000 (1,6) |
Antena 3 | 110.000 (1,2) | 116.000 (1,2) | 147.000 (1,5) |
Digi 24 | 35.000 (0,4) | 41.000 (0,4) | 60.000 (0,6) |
B1TV | 34.000 (0,4) | 37.000 (0,4) | 44.000 (0,5) |
Realitatea TV | 27.000 (0,3) | 29.000 (0,3) | 29.000 (0,3) |
Sursa: Kantar Media, copyright: ARMA
Audienţa posturilor de ştiri în lunile SEPTEMBRIE, OCTOMBRIE şi NOIEMBRIE 2019, pe segmentul COMERCIAL, după media pe zi:
PT COMERCIAL | Septembrie | Octombrie | Noiembrie |
---|---|---|---|
Antena 3 | 25.000 (0,6) | 24.000 (0,6) | 43.000 (1) |
Digi 24 | 16.000 (0,4) | 21.000 (0,5) | 38.000 (0,9) |
Romania TV | 53.000 (1,2) | 41.000 (1) | 35.000 (0,8) |
B1TV | 10.000 (0,2) | 12.000 (0,3) | 17.000 (0,4) |
Realitatea TV | 9.000 (0,2) | 11.000 (0,3) | 14.000 (0,3) |
Sursa: Kantar Media, copyright: ARMA
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Nu zici nimic de pensionarii "Antena 1" pe stirea cu audientele pe luna noiembrie ? Sau cumva "plangi de ciuda" (vorba ta pe stirea cu "Vocea") de nu comentezi...
https://www.paginademedia.ro/2019/12/audiente-prime-time-noiembrie-2019