AUDIENŢE. O nouă surpriză în acest sezon pentru ziua de vineri. Dacă săptămâna trecută iUmor (de pe Antena 1) reuşea o premieră istorică, depăşind Vocea României, acum a fost rândul Kanal D în materie de surprize.
Postul turcesc Kanal D a fost peste primele live-uri Vocea României la nivelul întregii ţări.
Ce a difuzat Kanal D?
Postul turcesc a avut în grilă un nou serial turcesc, Gulperi, aflat la primele episoade.
Serialul turcesc Gulperi a prins la nivel naţional. La oraşe şi pe publicul comercial, Vocea României, de pe Pro TV, a avut primul loc.
iUmor nu a mai repetat performanţa de săptămâna trecută, când era peste Vocea României, pe intervalul de intersecţie, pe două targeturi: şi la nivelul întregii ţări, dar şi pe publicul comercial.
Roasturile cu vedete au făcut diferenţa săptămâna trecută. Atunci, la iUmor - ediţia specială cu roasturi - au venit Maia Morgenstern, Dan Bittman, Gina Pistol şi Marian Godină.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV, aseară, pe intervalul primelor live-uri Vocea României (20:30-00:10):
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, primele Live-uri Vocea României au fost urmărite, pe Pro TV, de aproape 1,1 milioane de români pe minut. Nu a fost de ajuns pentru ca Pro TV să fie pe primul loc. Pe tot intervalul Vocii, Kanal D a avut, cu noul serial turcesc Gulperi, cu câteva zeci de mii de telespectatori peste Pro TV.
Diferenţa între Kanal D şi Pro TV a fost ceva mai mare până să se termine serialul turcesc (Gulperi a fost până la 23.30).
Antena 1 a avut o medie de 900.000 de români în faţa televizoarelor şi a fost pe poziţia a treia. Şi pe intervalul iUmor (acum revenit la formula "normală"), tot pe locul al treilea a fost (faţă de săptămâna trecută, când era pe primul loc, cu specialul cu roasturi).
Loc bun în top şi pentru DigiSport, cu meciul FCSB-Gaz Metan.
URBAN. La oraşe, 670.000 de telespectatori s-au uitat, în fiecare minut, la Vocea României. Ca de obicei, audienţa Live-urilor a fost sub primele difuzări ale Vocii (şi săptămâna trecută, la dueluri, cifrele erau mai mari).
Locul doi pentru Kanal D şi poziţia a treia pentru Antena 1.
COMERCIAL. Din publicul Vocea României, 250.000 de telespectatori au fost din segmentul comercial. Cota de piaţă a Pro TV pe publicul comercial a scăzut sub 20% (ceea ce înseamnă că unul din cinci tineri care aveau televizoarele deschise se uita la Live-urile de la Vocea României.
Antena 1 a ţinut aproape pe publicul între 18 şi 49 de ani (până în 20.000 de telespectatori a fost diferenţa).
Kanal D a avut poziţia a treia pe acest segment de public.
Audienţa posturilor TV vineri, 6 decembrie, pe intervalul primelor LIVE-uri Vocea României (20.30-00.10), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.115.000 | 6.3 | 16.0 |
2 | Pro TV | 1.079.000 | 6.1 | 15.5 |
3 | Antena 1 | 894.000 | 5.0 | 12.8 |
4 | Romania TV | 365.000 | 2.1 | 5.2 |
5 | DigiSport 1 | 258.000 | 1.4 | 3.7 |
6 | Prima TV | 256.000 | 1.4 | 3.7 |
7 | Antena 3 | 250.000 | 1.4 | 3.6 |
8 | National TV | 223.000 | 1.3 | 3.2 |
9 | TVR 2 | 169.000 | 0.9 | 2.4 |
10 | Pro Cinema | 164.000 | 0.9 | 2.3 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV vineri, 6 decembrie, pe intervalul primelor LIVE-uri Vocea României (20.30-00.10), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 671.000 | 7.0 | 18.0 |
2 | Kanal D | 525.000 | 5.5 | 14.1 |
3 | Antena 1 | 419.000 | 4.4 | 11.3 |
4 | Romania TV | 220.000 | 2.3 | 5.9 |
5 | DigiSport 1 | 169.000 | 1.8 | 4.5 |
6 | Antena 3 | 139.000 | 1.4 | 3.7 |
7 | National TV | 120.000 | 1.3 | 3.2 |
8 | Pro Cinema | 103.000 | 1.1 | 2.8 |
9 | Prima TV | 91.000 | 0.9 | 2.4 |
10 | Diva | 90.000 | 0.9 | 2.4 |
Audienţa posturilor TV vineri, 6 decembrie, pe intervalul primelor LIVE-uri Vocea României (20.30-00.10), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 247.000 | 5.8 | 19.0 |
2 | Antena 1 | 229.000 | 5.3 | 17.6 |
3 | Kanal D | 160.000 | 3.7 | 12.3 |
4 | DigiSport 1 | 66.000 | 1.5 | 5.1 |
5 | National TV | 51.000 | 1.2 | 3.9 |
6 | Diva | 45.000 | 1.0 | 3.4 |
7 | Pro Cinema | 39.000 | 0.9 | 3.0 |
8 | Prima TV | 36.000 | 0.8 | 2.8 |
9 | DigiSport 2 | 27.000 | 0.6 | 2.1 |
10 | Romania TV | 24.000 | 0.6 | 1.9 |
PREMIERĂ ISTORICĂ. iUmor a fost mai tare ca Vocea. Roasturile au făcut Antena 1 lider pe comercial şi în toată ţara
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Jalnic, daca nu se schimba ceva repede emisiunea asta o sa se autodigere. Antrenorii au ego-uri prea mari ca sa isi dea seama ca in primul rand este o emisiune care sa aduca bucurie si speranta, nu nervi si incrancenare.
Iar producatorii, reducand costurile in mod evident si ciopârțind formatul, nu fac decat sa accelereze procesul.
De departe cel mai slab, enervant si nememorabil sezon. Totul pare artificial, fortat si facut ca sa fie. Se vede ca cei implicati nu mai pun pasiune si sunt acolo de florile marului.
https://www.paginademedia.ro/2019/10/audiente-meci-romania-norvegia-pro-tv
Si marti, "Chefii" mereu sub "Las Fierbinti"...
Pana acum, "umorul" o singura data a invins "Vocea" pe comercial; saptamana trecuta.
Si trebuia sa scrieti in titlu "câștigă ...Kanal D", la publicul national. Pe comercial, tot "Pro".
Mile și Răzvan: huooo! Huooo! *** Postați audiențele mai des(chiar dacă știm că doar lunea antena 1 are audiențe bune)!
Da, datele de audiențe, se plătesc și costa destul de mult!