Skip to main content

O NOUĂ SURPRIZĂ. Când Vocea şi iUmor se duelează, câştigă ...Kanal D. Cu ce a bătut postul turcesc Vocea României

 
O NOUĂ SURPRIZĂ. Când Vocea şi iUmor se duelează, câştigă ...Kanal D. Cu ce a bătut postul turcesc Vocea României

AUDIENŢE. O nouă surpriză în acest sezon pentru ziua de vineri. Dacă săptămâna trecută iUmor (de pe Antena 1) reuşea o premieră istorică, depăşind Vocea României, acum a fost rândul Kanal D în materie de surprize.

Publicitate

Postul turcesc Kanal D a fost peste primele live-uri Vocea României la nivelul întregii ţări.

Ce a difuzat Kanal D?

Postul turcesc a avut în grilă un nou serial turcesc, Gulperi, aflat la primele episoade.

Serialul turcesc Gulperi a prins la nivel naţional. La oraşe şi pe publicul comercial, Vocea României, de pe Pro TV, a avut primul loc.

iUmor nu a mai repetat performanţa de săptămâna trecută, când era peste Vocea României, pe intervalul de intersecţie, pe două targeturi: şi la nivelul întregii ţări, dar şi pe publicul comercial.

Roasturile cu vedete au făcut diferenţa săptămâna trecută. Atunci, la iUmor - ediţia specială cu roasturi - au venit Maia Morgenstern, Dan Bittman, Gina Pistol şi Marian Godină.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV, aseară, pe intervalul primelor live-uri Vocea României (20:30-00:10):

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, primele Live-uri Vocea României au fost urmărite, pe Pro TV, de aproape 1,1 milioane de români pe minut. Nu a fost de ajuns pentru ca Pro TV să fie pe primul loc. Pe tot intervalul Vocii, Kanal D a avut, cu noul serial turcesc Gulperi, cu câteva zeci de mii de telespectatori peste Pro TV.

Diferenţa între Kanal D şi Pro TV a fost ceva mai mare până să se termine serialul turcesc (Gulperi a fost până la 23.30).

Antena 1 a avut o medie de 900.000 de români în faţa televizoarelor şi a fost pe poziţia a treia. Şi pe intervalul iUmor (acum revenit la formula "normală"), tot pe locul al treilea a fost (faţă de săptămâna trecută, când era pe primul loc, cu specialul cu roasturi).

Loc bun în top şi pentru DigiSport, cu meciul FCSB-Gaz Metan.

URBAN. La oraşe, 670.000 de telespectatori s-au uitat, în fiecare minut, la Vocea României. Ca de obicei, audienţa Live-urilor a fost sub primele difuzări ale Vocii (şi săptămâna trecută, la dueluri, cifrele erau mai mari).

Locul doi pentru Kanal D şi poziţia a treia pentru Antena 1.

COMERCIAL. Din publicul Vocea României, 250.000 de telespectatori au fost din segmentul comercial. Cota de piaţă a Pro TV pe publicul comercial a scăzut sub 20% (ceea ce înseamnă că unul din cinci tineri care aveau televizoarele deschise se uita la Live-urile de la Vocea României.

Antena 1 a ţinut aproape pe publicul între 18 şi 49 de ani (până în 20.000 de telespectatori a fost diferenţa).

Kanal D a avut poziţia a treia pe acest segment de public.

Audienţa posturilor TV vineri, 6 decembrie, pe intervalul primelor LIVE-uri Vocea României (20.30-00.10), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.115.000 6.3 16.0
2 Pro TV 1.079.000 6.1 15.5
3 Antena 1 894.000 5.0 12.8
4 Romania TV 365.000 2.1 5.2
5 DigiSport 1 258.000 1.4 3.7
6 Prima TV 256.000 1.4 3.7
7 Antena 3 250.000 1.4 3.6
8 National TV 223.000 1.3 3.2
9 TVR 2 169.000 0.9 2.4
10 Pro Cinema 164.000 0.9 2.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 6 decembrie, pe intervalul primelor LIVE-uri Vocea României (20.30-00.10), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 671.000 7.0 18.0
2 Kanal D 525.000 5.5 14.1
3 Antena 1 419.000 4.4 11.3
4 Romania TV 220.000 2.3 5.9
5 DigiSport 1 169.000 1.8 4.5
6 Antena 3 139.000 1.4 3.7
7 National TV 120.000 1.3 3.2
8 Pro Cinema 103.000 1.1 2.8
9 Prima TV 91.000 0.9 2.4
10 Diva 90.000 0.9 2.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 6 decembrie, pe intervalul primelor LIVE-uri Vocea României (20.30-00.10), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 247.000 5.8 19.0
2 Antena 1 229.000 5.3 17.6
3 Kanal D 160.000 3.7 12.3
4 DigiSport 1 66.000 1.5 5.1
5 National TV 51.000 1.2 3.9
6 Diva 45.000 1.0 3.4
7 Pro Cinema 39.000 0.9 3.0
8 Prima TV 36.000 0.8 2.8
9 DigiSport 2 27.000 0.6 2.1
10 Romania TV 24.000 0.6 1.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

PREMIERĂ ISTORICĂ. iUmor a fost mai tare ca Vocea. Roasturile au făcut Antena 1 lider pe comercial şi în toată ţara

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Claudiu Claudiu
    Vocea Romaniei e interesanta doar la auditiile pe nevazute...in rest e un spectacol anost
  • Alex Alex
    Concurentii sunt cam slabi anul asta sincer la Vocea....iar meciul Stelei a luat din oamenii. pensionarii sunt constant la kanal d sau antena:)
  • anonim anonim
    oricum eu stiu cam cine va castiga! ce antrenor adica! smiley! tudor va fi pe al doilea loc! irina pe al treilea loc! si al patrulea horia pe al patrulea loc!
  • anonim anonim
    renee santana a fost cea mai buna cantareata! fara discutie! aia elena ilie doar a tipat! cat despre ceilalti nu ma pronunt! dar oricum a fost o seara in care nu prea ai avut ce sa alegi! plus ca la multi nu a mers votul online! a mers ala de pe mobil! da asta online dezastru! oricum a fost o ***!
  • Paleologu Paleologu
    PRO TV face economie ? Nici dansatorii aia numiti baletul Vocea Romaniei nu au mai aparut in emisiune.
  • dragos dragos
    Exact cum am zis saptamana trecuta, antenuta nu are nicio sansa daca nu aduce niste vedetute care sa recite niste roast-uri scrise de altii. Pentru cei care canta prohodul vocii: Vocea o sa continue atata timp cat o sa faca audienta in randul tinerilor....si deocamdata cam face.
  • Șerban Șerban
    Așa este! Păcat de emisiune. Cred că cea mai mare lovitură primită de emisiune a fost venirea Andrei și a Irinei Rimes. Deși Andra nu mai e în juriu, a rămas Rimes care, este poate cel mai prost antrenor din istoria emisiunii. Această "cântăreață", parcă alege piesele pentru echipele adversarilor. Concurenții din echipa ei au voce, nimic de spus, dar când îi pune să cânte un *** de piesă care nu li se potrivește și se screm la propriu, este doar talent irosit. Anul acesta a mai venit și Brenciu, cu aerele sale de Antenă, care bineînțeles că nu se pupă cu cele ale celorlalți jurați. Poate că la X-Factor se simțea respectar și se aștepta să fie tratat la fel și Vocea României. Și da Răzvan, Chefii sunt lideri miercurea după 21:30. Nu mai reîncălzi aceeași mâncare că ne vine rău.
  • un fost fan vocea romaniei un fost fan vocea romaniei
    Vocea Romaniei e intr-un trend descendent care se accelereaza cu fiecare editie. Slab de tot live-ul de aseara, emisiunea si-a pierdut orice forma de famrec si magie pe care o avea in primii ani de existenta. Concurentii urla, nu au pic de emotie in interpretare, antrenorii sunt malitiosi si se ataca non stop la modul urat (in special tudor chirila e ca un nor negru peste emisiunea asta - cu o teatralitate si un puritanidm insuportabil), totul este repezit, umorul este aproape absent (noroc ca se mai balbaie bartos) si atmosfera per total este una gri si anosta. Asta e emisiune de divertisment? Ca zici ca mai au putin si se omoara antrenorii intre ei, chiar si atunci cand se lauda unii pe altii din complezenta. Suspansul parca nici nu exista atunci cand se anunta calificatii, iar testimonialele concurentilor nu aduc nimic nou despre ei, sunt reiterari ale povestilor lor lacrimogene.
    Jalnic, daca nu se schimba ceva repede emisiunea asta o sa se autodigere. Antrenorii au ego-uri prea mari ca sa isi dea seama ca in primul rand este o emisiune care sa aduca bucurie si speranta, nu nervi si incrancenare.
    Iar producatorii, reducand costurile in mod evident si ciopârțind formatul, nu fac decat sa accelereze procesul.
    De departe cel mai slab, enervant si nememorabil sezon. Totul pare artificial, fortat si facut ca sa fie. Se vede ca cei implicati nu mai pun pasiune si sunt acolo de florile marului.
  • D D
    "Razvanele", ai uitat de ziua de 15 octombrie, marti ? Cand "Pro TV" (19) a avut triplu pe comercial fata de "Chefi" (6,4) ?
    https://www.paginademedia.ro/2019/10/audiente-meci-romania-norvegia-pro-tv

    Si marti, "Chefii" mereu sub "Las Fierbinti"...
  • Adi Adi
    Are cineva curaj să facă pariu că Vocea e pe final de carieră? Că nu va mai fi mult pe la noi? Eu zic maxim încă o ediție, ceva aniversar si gata!
  • Răzvan Răzvan
    Serban,cap de guma ,lasa minciunile , Chefii au fost lideri aproape în fiecare marti ,martea aceasta au avut pe publicul comercial 10.2 puncte de rating si 27.8 share , Pro tv pe doi cu 7.2 puncte de rating si 19 .7 share.
  • D D
    Ai revenit "milica" ? Maine ce o sa comentezi ? Cand "Singur Acasa" o sa fie pe comercial peste "vocea pensionarilor" de la "Te cunosc de undeva" ?
    Pana acum, "umorul" o singura data a invins "Vocea" pe comercial; saptamana trecuta.

    Si trebuia sa scrieti in titlu "câștigă ...Kanal D", la publicul national. Pe comercial, tot "Pro".
  • Răzvan Răzvan
    "Ne0" dane o suma,te rog.
  • Șerban Șerban
    Nimeni: nimic
    Mile și Răzvan: huooo! Huooo! *** Postați audiențele mai des(chiar dacă știm că doar lunea antena 1 are audiențe bune)!
  • Ne0 Ne0
    @Ionut
    Da, datele de audiențe, se plătesc și costa destul de mult!

Trimite un comentariu

sus