Skip to main content

Clienţi, plătiţi la timp! Dar mai frumos spus! Campania din România, preluată în Belgia. Autori: agenţia Ogilvy

 
Clienţi, plătiţi la timp! Dar mai frumos spus! Campania din România, preluată în Belgia. Autori: agenţia Ogilvy

Stimaţi clienţi, plătiţi la timp! Acesta a fost mesajul principal. Spus puţin altfel: "Dincolo de cifre sunt oameni! Plăteşte facturile în maximum 30 de zile."

Publicitate

Campania care ţi-a propus anul trecut să îi convingă pe clienţi să plătească la timp, făcută în România de agenţia Oglivy, a fost preluată şi adaptată şi în Belgia, de Asociaţia Companiilor de Comunicare.

De unde a pornit?

Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România - UAPR a fost cu ideea, în condiţiile în care comunităţile creative au fost puternic afectate de pandemie.

Vorbim aici de ilustratori, freelanceri, fotografi, regizori, copywriteri şi producători. pentru care plata la timp a facturilor este extrem de importantă.

FOTO 1. Campania din România, realizată de Ogilvy

FOTO 2. Campania în forma preluată de belgieni

Asociaţia Companiilor de Comunicare din Belgia este co-organizator al Effie Awards şi co-fondator al Juriului pentru Etică în Publicitate (JEP). De ce au preluat campania din România?

Johan Vandepoel, CEO ACC Belgia:

"În aceste vremuri dificile pentru industriile creative asistăm la un mare val de solidaritate, chiar şi în rândul asociaţiilor din Uniunea Europeană.

Am fost foarte bucuroşi să preluăm campania privind respectarea termenelor de plată, creată de Ogilvy România, şi să obţinem sprijinul Uniunii Belgiene a Agenţiilor de Publicitate pentru a atrage atenţia asupra acestui subiect atât de sensibil."

"Nu credem că lucrurile se schimbă peste noapte, ci prin perseverenţă şi puterea exemplului", spune Manuela Necula, CEO Ogilvy România.

“Când am lansat campania, am gândit-o ca pe un act de solidaritate la care să participe cât mai mulţi dintre colegii din industriile conexe. Nu credem că lucrurile se schimbă peste noapte, ci prin perseverenţă şi puterea exemplului.

Suntem onoraţi că cei de la ACC Belgia sprijină această conversaţie care depăşeşte graniţele unei ţări şi care, iată, îşi găseşte ecou şi în alte culturi. De asemenea, le mulţumim colegilor de la Ogilvy Social Lab pentru adaptare, precum şi tuturor celor care s-au alăturat campaniei, aici, în România"

Citeşte şi: CAMPANIE. Stimaţi clienţi, plătiţi la timp! - „Orice întârziere a plăţilor poate avea un impact puternic”


Detalii despre campania din România, aici

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus